چند دیدگاه اشتباه در مورد کاربرد دستگاه وکیوم آقایان

وقتی که بحث کاربرد دستگاه وکیوم آقایان برای درمان اختلال نعوظ مطرح می شود، هیچگونه بزرگنمایی یا جنبه تبلیغاتی خاصی وجود ندارد و در حقیقت یکی از بهترین راهکارهای درمانی است. بر خلاف بسیاری از محصولات جنسی مطرح شده در بازار، امکان مخفی نگه داشتن این دستگاه وجود ندارد و به همین دلیل اکثر مردان برای مشکلات خود به سراغ گزینه های دیگری مانند راهکارهای دارویی روی می آورند.

اما تجربه نشان داده که کاربرد دستگاه وکیوم آقایان نسبت به داروهای خوراکی یا هر شیوه درمانی دیگر مانند جراحی عوارض جانبی کمتری دارد و در مواردی که شدت مشکل فرد هم زیاد باشد قابل استفاده است. به همین دلیل در این مطلب بررسی چند دیدگاه اشتباه در مورد آنها خواهیم پرداخت.

کاربرد دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند به شکل چشم گیری به بزرگتر شدن آلت تناسلی کمک کند

دستگاه وکیوم مردانه می تواند منجر به کنترل و بهبود وضعیت فرد به هنگام ابتلا به اختلال نعوظ شود و حتی  تا حدودی در تغییر اندازه آلت تناسلی نقش دارد  و به دلیل حجم بالای خون است.

دستگاه های وکیوم آلت تناسلی مردانه با استفاده از یک حلقه پلاستیکی خلا به وجود آمده را در داخل پیستون دستگاه حفظ می کند تا جریان خون به سمت آلت تناسلی افزایش یافته و به حالت نعوظ برسد. در کوتاه مدت این کار باعث می شود که آلت تناسلی انسان تا حدودی بزرگتر از حد نرمال دیده شود. این تغییر اندازه بیشتر به انتقال بیشتر از حد طبیعی خون به آلت تناسلی ربط دارد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  زمان شروع و توقف رشد آلت تناسلی مردان ، آیا می توان اندازه آن را افزایش داد؟

  دانشمندان معتقدند که انتقال خون به بافت های داخلی آلت تناسلی می تواند در بلند مدت باعث رشد آنها شود که هنوز به صورت علمی تایید نشده است.

دستگاه وکیوم مردانه میتواند به آلت تناسلی آسیب وارد کند

این یکی دیگر از دروغ پردازی هایی است که به دلیل ماهیت فیزیکی دستگاه توسط برخی از افراد مطرح می شود. به همین دلیل بسیاری از مردان به دلیل ترس از آسیب دائمی از کاربرد دستگاه وکیوم آقایان برای مشکل خود اجتناب می کنند.

دستگاه وکیوم مردانه برای کمک به عملکرد نعوظ طراحی شده و در حقیقت هیچ گونه طراحی پیچیده و غیر قابل درکی در آن وجود ندارد که بخواهیم آن را به یک دستگاه فوق العاده معرفی کنیم. فناوری تولید این دستگاه ها در طی چند دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته تا بتواند تبدیل به یک راهکار ایمن و طبیعی برای درمان ناتوانی جنسی مردان باشد. این موضوع باعث شده که کاربرد دستگاه وکیوم آقایان برای اختلال نعوظ موثر تر و ایمن تر باشد.

البته مانند هر شیوه درمانی دیگر، استفاده نادرست از دستگاه وکیوم مردانه می تواند منجر به آسیب شود. به عنوان مثال، پمپاژ شدید که معمولاً در دستورالعمل دستگاه آورده می شود و ما در مطالب قبل هم به آن پرداختیم می‌تواند منجر به بالارفتن جریان خون به آلت تناسلی و آسیب به آن شود. خوشبختانه اکثر دستگاه‌ها با دستورالعمل های دقیق برای استفاده آسان و ایمن در اختیار بیماران مختلف قرار می گیرند. حتی شرکتهای فروشنده هم اطلاعات کامل و دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بر مبنای آن از دستگاه استفاده کنید و به خود آسیب نرسانید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  پریاپیسم، شناخت و درمان

دستگاه وکیوم مردانه کار نمی کند

در بررسی‌های صورت گرفته روی کاربرد دستگاه وکیوم آقایان برای درمان ناتوانی جنسی مشخص شده که عملکرد آن همانند سایر روش های درمان اختلال نعوظ است. بر اساس گزارش های انجام شده توسط انجمن مربیان جنسی آمریکا و مشاوران و درمانگران آمریکایی، بین ۵۶ تا ۶۷ درصد از مردان با استفاده از این دستگاه اعلام کرده اند که عملکرد آن جالب توجه است. این دستگاه با ایجاد حالت مکش زمینه را برای انتقال خون به بافت های داخلی آلت تناسلی فراهم می آورد.

دستگاه وکیوم مردانه جایگزین ایمن تر و مطمئن تری برای قرص های خوراکی است که ممکن است عوارض جانبی مختلفی مانند غش، سردرد یا تاری دید ایجاد کنند. در ضمن قرص های خوراکی معمولاً بعد از ۴۰ دقیقه عمل می کنند این در حالی است که دستگاه وکیوم مردانه کامل لحظه‌ای بوده و فرد می‌تواند در همان لحظه از آن استفاده کند.

این دستگاه فقط برای پیرمردها قابل استفاده است

این جمله کلیشه ای که تنها پیرمردها مبتلا به اختلال نعوظ می شوند یک تصور غلط رایج است و باعث می شود که افراد جوان نسبت به ناتوانی جنسی خود خجالت بکشند. اما واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد و مشکلات نعوظ می‌تواند مردان را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهند. ۵۰ درصد از مردان تا رسیدن به سن میانسالی اختلال نعوظ را تجربه می کنند و 25 درصد از مردان زیر ۴۰ سال هم با این مشکل مواجه می شوند. اما این به این معنی نیست که مردان باید از زندگی جنسی خود دست بکشند. کاربرد دستگاه وکیوم آقایان یکی از بهترین راهکارها و ساده‌ترین راه حل برای این مشکل است که تنها در چند گام ساده می توان از آن بهره برد.

کاربرد دستگاه وکیوم آقایان

کاربرد دستگاه وکیوم آقایان

کاربرد دستگاه وکیوم آقایان فقط به دستگاه بستگی دارد

بسیاری از مردم به اشتباه تصور می‌کنند که اختلال نعوظ آنها فقط به یک موضوع خاص بستگی داشته و دستگاه وکیوم به عنوان تنها راهکار آن است. اما در این مشکل عوامل مختلفی نقش دارند که حتی آپنه خواب هم می تواند یکی از آنها باشد. شواهدی وجود دارد که مردان مبتلا به آپنه خواب به احتمال زیاد اختلال نعوظ را تجربه می‌کنند و درمان آپنه خواب بهبود مشکل آنها کمک می‌کند. در حقیقت درمان این بیماری به رسیدن اکسیژن لازم به بدن کمک کرده و در نتیجه از افت سطح تستوسترون بدن جلوگیری می کند و سیستم عروق بدن سالم باقی می ماند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  عوارض ارضا نشدن مردان در رابطه جنسی

بنابراین صرفاً کاربرد دستگاه وکیوم آقایان برای از بین بردن ریشه مشکل نیست و شما باید حتماً با یک پزشک مشورت کنید تا ببینید که مشکل شما از کجاست و به چه شکلی برطرف می شود. این دستگاه می‌تواند یک نعوظ با کیفیت و طولانی مدت برای رابطه جنسی در اختیار شما بگذارد، اما لازم است که ریشه مشکل هم پیدا شود و نسبت به از بین بردن آن اقدام کنید.

 جمع بندی

دستگاه وکیوم مردانه یک راهکار مناسب و جایگزین ایده آل برای روش های دارویی درمان اختلال نعوظ است. این دستگاه برای همه سنین قابل استفاده بوده و عوارض جانبی آن برای فرد بسیار کم است. در ضمن برای استفاده بهینه و ایمن از این دستگاه دستورالعمل مشخصی در اختیار شما قرار می گیرد تا احتمال آسیب دیدگی آلت تناسلی یا سایر اندام های جنسی به حداقل برسد. کاربرد دستگاه وکیوم آقایان برای کسانی که از لحاظ جسمی مانند نخاع آسیب دیده اند مناسب است، اما اگر ریشه اختلال نعوظ شما به مشکلات دیگری مربوط می شود حتماً برای درمان آن اقدام کنید.

3.2/5 (22 نظر)