در این نوشته می خوانید:

اندازه آلت تناسلی من کوچک است؛ چکار کنم؟

مسئله اندازه آلت تناسلی مشکلی است که زندگی شخصی زناشویی یک خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در صورت عدم مقابله با آن، احتمالاً به مشکلات عاطفی شدیدی منجر می‌شود.

بسیاری از زوجین هستند که با علاقه زیاد و با تفاهم در تمامی زمینه‌ها وارد یک زندگی مشترک می‌شوند، اما مسئله اندازه آلت تناسلی و  کوچک بودن آلت تناسلی برای آنها تبدیل به یک چالش سخت شده و معمولاً به سختی راهکار درمانی برای آن پیدا می‌کنند.

مسئله کنار آمدن با اندازه آلت تناسلی یک موضوع جداگانه نسبت به کسانی ست که صرفاً به خاطر مسائل شخصی و روانشناختی آلت تناسلی خود را کوچک می‌دانند. بنابراین برای پاسخ دادن به افرادی که با این مشکل مواجه هستند، چند زمینه مختلف را بررسی خواهیم کرد.

بسیاری از مردان از کوتاهی و کوچکی آلت تناسلی خود رنج می برند. آن ها دوست دارند آلتی بزرگ و بلند داشته باشند و جهت درمان این عارضه عملیات زیادی انجام می دهند. اکثر آقایان از این موضوع خجالت می کشند و برای درمان آن بهانه های دیگری نزد متخصصین مربوطه مراجعه می کنند. جالب است بدانید این عارضه بیشتر در بین آقایانی با سنین ۲۰ تا ۴۰ سال دیده می شود. خوب است بدانید طول آلت تناسلی در حالت نرمال اگر نعوظ نداشته باشد حدودا بین ۸ تا ۱۰ سانتی متر و اگر نعوظ شکل گرفته باشد حدودا  بین ۱۲ الی ۱۵ سانتی متر خواهد شد. البته پسران و مردان در سنین مختلف از سایزهای متفاوت آلت تناسلی برخوردار هستند. در حالتی که در یک مرد بالغ سایز آلت تناسلی در حالت غیر نعوظ کم تر از ۴ سانتی متر باشد و در حالت نعوظ نیز کمتر از ۷ سانتی متر شود یعنی فرد به اختلال کوچکی آلت تناسلی مبتلا شده است. کوچک بودن آلت تناسلی اگر بیش از حد باشد ممکن است فرد به هنگام برقراری رابطه جنسی به مشکل بر بخورد.

مشکل کوچکی آلت تناسلی

مشکل کوچکی آلت تناسلی

مشکل کوچکی آلت تناسلی

بیشترین و مهم ترین مشکلی که کوچکی آلت تناسلی (آلت پنهان) ممکن است برای فرد به وجود آورد کاهش اعتماد به نفس و احساس ناتوانی جنسی می باشد. خوب است بدانید کوتاه بودن آلت تناسلی مردان نمی تواند افراد را در برقراری رابطه جنسی ناتوان کند، بلکه این فقط احساس آقایان است. در واقع آقایان فکر می کنند هر چه طول آلتشان بزرگ تر باشد بهتر و با کیفیت تر می توانند با همسر و شریک جنسی خود رابطه برقرار کنند؛ اما این فقط یک نظریه و احساس بیهوده است. در واقع آنچه بر کیفیت رابطه تأثیر می گذارد بروز احساسات و رفتار زوجین می باشد.

میکروپنیس چیست؟

میکروپنیس چیست؟

میکروپنیس چیست؟

میکروپنیس همان اندازه غیر طبیعی آلت تناسلی است. در واقع فردی که از نظر پزشکی میکروپنیس دارد یعنی به صورت واقعی از آلتی کوچک تر از حالت نرمال برخوردار است. معمولاً این بیماری در دوران نوزادی تشخیص داده خواهد شد. در صورتی که آلت تناسلی نوزادی کمتر از 1.9 سانتی متر باشد یعنی وی به بیماری میکروپنیس مبتلا است. یکی از عوامل ابتلا به این بیماری ژنتیک می باشد. کمبود میزان تستوسترون در دوران جنینی نیز می تواند سبب بروز بیماری میکروپنیس شود. متأسفانه میکروپنیس در سنین بالاتر درمان خاصی ندارد بنابراین باید در سنین کودکی جهت درمان آن اقدام کرد. یکی از روش های درمانی هورمون تراپی یا تستوسترون تراپی می باشد که به کمک آن می توان میزان رشد آلت تناسلی در کودکان را کمی تحریک کرد. خوشبختانه در بسیاری از موارد به کمک هورمون تستوسترون این عارضه درمان می شود. انجام عمل جراحی یکی دیگر از روش های درمانی بیماری میکروپنیس می باشد. این نوع عمل جراحی تا حدی خطرناک است و فقط زمانی انجام می شود که هیچ دارو یا روش دیگر نتواند آن را درمان کند؛ اما با این حال انجام دادن آن بسیار بهتر از انجام ندادن آن است. لازم است قبل از انجام عمل جراحی جهت درمان میکروپنیس والدین یا خود فرد تمام جوانب را بررسی کند و به طور کامل با این نوع روش درمان آشنا شود. انتخاب روش درمان کاملاً بستگی به نظر متخصص خود و نتیجه آزمایشات انجام شده در بدن افراد دارد.

نگرانی در مورد کوچکی آلت تناسلی

نگرانی در مورد کوچکی آلت تناسلی

نگرانی در مورد کوچکی آلت تناسلی

سایز آلت تناسلی در افزایش حس اعتماد به نفس و افزایش حس قدرت مردانه تأثیر زیادی دارد. بسیاری از مردان جهت دستیابی به این حس فوق العاده دوست دارند روش های درمانی را دنبال کنند اما برخی از آن ها از این موضوع خجالت می کشند. طبق بررسی های انجام شده حدود ۴۵ درصد آقایان تمایل داشتند آلتی بزرگ تر از آنچه هست داشته باشند. اکثر مردان دوست دارند به هنگام نعوظ آلتی با قطر بزرگ تر و طول بیشتر داشته باشند و از این بابت به خود ببالند. در این راستا لازم است بگوییم بسیاری از آقایان از آلت نرمالی بهره مند هستند و بی دلیل نگران کوچکی آلت تناسلی خود هستند. جهت رفع نگرانی های مرتبط با این موضوع باید آلت خود را به شکل صحیحی اندازه گیری کنند تا با این ترس و نگرانی کوچک بودن آلت تناسلی خود کنار بیایند. برای اندازه گیری آلت تناسلی لازم است خط کشی را در ناحیه استخوان شرمگاهی قرار دهید. پس از آن آلت را بکشید و بر روی خط کش قرار دهید تا میزان سایز آن مشخص شود. طبق گفته های بالا باید سایز آلت طبیعی در حالت عدم نعوظ  حدودا بین ۸ الی ۱۲ سانتی متر باشد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  هر آنچه راجع به آلت پرده دار باید بدانیم

چه عواملی باعث کوچکی آلت تناسلی می شود؟

چه عواملی باعث کوچکی آلت تناسلی می شود؟

چه عواملی باعث کوچکی آلت تناسلی می شود؟

جالب است بدانید نژاد و ژنتیک بر روی سایز آلت تناسلی بسیار تأثیر می گذارد. کشور ما جز کشورهایی است که مردان آن معمولاً از سایز آلتی نرمال و طبیعی یعنی حدود ۱۳ الی ۱۵ سانتی متر برخوردار هستند. کشورهایی مانند چین و هند مردانی با طول آلت هایی بین ۹ تا ۱۱ سانتی متر دارند. بیشترین طول آلت مختص مردان کلمبیایی و سودانی است. بیشترین طول آلت آن ها نزدیک به ۲۰ سانتی متر می رسد و کمترین طول آلت حدود ۱۶ سانتی متر می باشد. بزرگ شدن سایز آلت تناسلی از سن ۱۴ سالگی به بعد یعنی در سنین بلوغ آغاز می شود. در این بین ابتدا بیضه ها و موهای زائد رشد می کنند و پس از آن به مرور زمان قطر آلت تناسلی حجم می گیرد و بزرگ تر می شود. آیا درباره آلت تناسلی دفن شده (مخفی) چیزی شنیده اید؟ در بسیاری از موارد دیده شده است که فرد از سایز آلت تناسلی نرمالی برخوردار است اما در با نگاه کردن به آن حس کوچک بودن به وی دست می دهد. در واقع این فرآیند بیشتر برای افراد چاق اتفاق می افتد. زمانی که مقداری از طول آلت تناسلی فرد در بین چربی های بدن به خصوص در زیر چربی های شکم مخفی شود، گوییم آلت تناسلی دفن شده (مخفی) است. در واقع این کوچک بودن آلت تناسلی کاملاً کاذب و دروغین است. توصیه ما به این افراد این است که به طور منظم ورزش کنند، از رژیم های صحیح و اصولی استفاده کنند و وزن خود را کاهش دهند.

علت کاهش سایز آلت تناسلی آقایان

علت کاهش سایز آلت تناسلی آقایان

علت کاهش سایز آلت تناسلی آقایان

شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که آلت تناسلی مردان با افزایش سن کوچک می شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم بله. علل مختلفی جهت کوچک شدن آلت تناسلی مردان وجود دارد که یکی از آن ها افزایش سن می باشد. اگر تمایل دارید دیگر علت های کوتاهی آلت تناسلی مردان را شناسایی کنید در ادامه مطالب مقاله همراه ما باشید.

افزایش سن و آلت تناسلی کوچک

با افزایش سن مردان و زنان دچار خمیدگی و تحلیل اندام های بدنشان خواهند شد. آلت تناسلی نیز یکی از اندام های مهم مردانه است و افزایش سن می تواند بر روی سایز آن نیز تأثیر بگذارد. علاوه بر این بسیاری از آقایان با بالا رفتن سن و بازنشسته شدن میزان فعالیتشان کم می شود و در نتیجه سبب انباشته شدن میزان قابل توجهی چربی در نواحی شکم خواهد شد. تجمع چربی در آن ناحیه باعث می شود خون به اندازه کافی به آلت تناسلی نرسد و سبب ضعف سلول های عضلانی شود. در نتیجه موارد مذکور می تواند با افزایش سن سبب کاهش سایز آلت تناسلی مردانه شود.

مصرف دخانیات

مصرف دخانیات

مصرف دخانیات

مصرف دخانیاتی مانند سیگار می تواند مواد شیمیایی مضری به داخل رگ های خونی آلت هدایت کند و سبب آسیب به دیواره رگ های خونی شود. در واقع با این فرآیند از میزان خون ورودی به آلت تناسلی کاسته می شود و در نتیجه آلت تناسلی به مرور زمان کوچک و کوچک تر خواهد شد. علاوه بر این باید بگوییم که دود سیگار می تواند فرد را در نعوظ آلت تناسلی نیز با مشکلات و اختلالاتی روبه رو کند.

مصرف دارو در درمان کوچکی آلت تناسلی

اگر دارویی خاص مصرف می کنید و موضوع سایز آلت تناسلی برایتان اهمیت دارد حتماً آن به پزشک معالج خود بگویید. در واقع برخی داروها  که سبب افزایش تمرکز می شود، می تواند بر کاهش سایز آلت تناسلی اثر بگذارد. علاوه بر این برخی از داروهایی که جهت درمان بیماری های روحی مانند افسردگی استفاده می شوند نیز می تواند بر این قضیه دست داشته باشد.

انجام جراحی پروستات

متأسفانه بیماری پروستات و انجام عمل جراحی جهت درمان آن عوارضی به همراه دارد که یکی از این عوارض کاهش سایز آلت تناسلی گزارش سده است. علت این واقعه هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما بسیاری از پژوهشگران بر این باور هستند که با انجام عمل جراحی پروستات میزان انقباضات کشاله ران افزایش خواهد یافت. در نتیجه این فرآیند آلت تناسلی به سمت شکم جمع خواهد شد. جمع شدن آلت تناسلی مردان در این مواقع رخ خواهد داد که نتیجه آن کوچکی آلت تناسلی خواهد بود.

بیماری پیرونی و اثرات آن بر سایز آلت

بیماری پیرونی و اثرات آن بر سایز آلت

بیماری پیرونی و اثرات آن بر سایز آلت

در ابتدا لازم است برایتان شرح دهیم این بیماری چیست؟ اگر آلت تناسلی مردی دارای انحنای تندی بود به این معنا است که وی به بیماری پیرونی مبتلا شده است. شاید برایتان جالب باشد اما بیماری پیرونی خود به خود می تواند سبب کوچکی آلت تناسلی افراد شود. در ادامه لازم است بگوییم که این افراد به خوبی نمی توانند مقاربت داشته باشد و در آن زمان با کمی درد همراه خواهند شد. این افراد باید جهت انجام روش های درمانی و عمل جراحی به متخصص اورولوژی مراجعه کند که متأسفانه انجام عمل های جراحی نیز می تواند سبب کوتاه شدن سایز آلت تناسلی فرد شود.

آلت تناسلی دفن شده (مخفی)

آلت تناسلی دفن شده (مخفی)

آلت تناسلی دفن شده (مخفی)

درباره این موضوع در متون فوق توضیح مختصری بیان کردیم. در این جا لازم است کمی گسترده تر این موضوع را بررسی کنیم. آلت مخفی به دو صورت وجود دارد که برخی از آقایان به آن مبتلا هستند، آن ها فکر می کنند آلت کوچکی دارند اما در حقیقت این طور نیست. بسیاری از آقایان به آلت مخفی چه در حالت پرده دار و چه در حالت دفن شده مبتلا شده اند. منظور از آلت تناسلی دفن شده این است که آلت تناسلی در زیر پوست قرار گرفته است و چربی های شکم بیش از حد جلو آمده اند و سبب می شوند آلت تناسلی به خوبی دیده نشود. گاهی دیده شده است که بزرگ بودن پوست ختنه گاه نیز سبب بروز آلت دفن شده می شود. آلت تناسلی پرده دار زمانی برای فرد به وجود می آید که کیسه بیضه متصل شده در زیر آلت، آلت را به سمت داخل بکشاند. در این صورت گوییم فرد به آلت مخفی پرده دار مبتلا شده است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  مزایای دستگاه وکیوم آقایان

درمان کوچکی آلت تناسلی مردان

کوچکی آلت تناسلی مشکلی است که امروزه بسیاری از زوجین با آن درگیر هستند؛ اما لازم است بدانید بسیاری از این افکار فقط در حد توهم است و در بسیاری از موارد فرد طول آلت تناسلی نرمالی دارد. در واقع در اکثر موارد دیدن فیلم های مستهجن و مقایسه کردن آن ها با خود یا شریک جنسی مان سبب بالا رفتن سطح توقع و در نتیجه مشکلات و توهمات این چنینی خواهد شد. برخی از خانم ها دائماً نگران هستند و از کوچکی اندازه آلت شوهر خود شکایت می کنند. علاوه بر این مردانی که دائماً سؤالاتی مانند آلتم کوچک است، چه کنم؟ روش های درمان آلت تناسلی کوچک؟ و… هستند در ادامه با ما همراه باشید تا روش های درمانی آلت تناسلی کوچک را برایتان شرح دهیم.

افزایش طول آلت مردان

افزایش طول آلت مردان

افزایش طول آلت مردان

در ابتدا باید بگوییم که بهتر است به محض احساس وجود آلت تناسلی کوچک در بدن خود جهت درمان آن اقدام کنید و به پزشک متخصص اورولوژی تهران و سایر شهرها مراجعه کنید. دوره درمان هر چه سریع تر انجام شود قطعاً نتیجه مطلوب تری ارائه خواهد داد. نوجوانان و جوانان اگر با کوچکی آلت تناسلی خود مواجه شدند به هیچ عنوان خجالت نکشند و این موضوع را با پزشکی متخصص در میان بگذارند زیرا این سن بهترین زمان جهت درمان عارضه آلت تناسلی کوچک به شمار می رود. علت این امر این است که نوجوانان در این سن هنوز رشد قدی دارند و می توان به کمک داروهای خوراکی یا موضعی به درمان مشکل کوچکی آلت تناسلی کمک کرد. این داروها هیچ گونه عوارضی برای نوجوان شما به همراه ندارند و تنها باعث افزایش قطر آلت مردان یا افزایش طول آلت مردانه خواهند شد. جالب است بدانید در صورتی که دست روی دست بگذارید و هیچ اقدامی جهت درمان کوچکی آلت تناسلی انجام ندهید نیاز است در سنین بالاتر عمل های جراحی انجام دهید.

دستگاه وکیوم آقایان و تاثیرات آن در درمان کوچکی آلت تناسلی

حتماً شما هم در داروخانه ها از تبلیغات گسترده دستگاه وکیوم چیزی شنیده اید. اگر بخواهیم این روش را به عنوان روش درمانی انتخاب کنیم باید بگوییم که به کمک دستگاه وکیوم می توان به طور تدریجی حدود چند سانتی متر به طول آلت تناسلی خود افزود. لازم است آقایان چندین ماه متوالی و به صورت چندین بار در روز دستگاه وکیوم را بر روی آلت تناسلی قرار دهند و مطابق با طریقه مصرف درج شده روی جعبه آن از آن بهره گیرند. جالب است بدانید در صورتی که فردی از اختلالات نعوظ رنج ببرد به کمک دستگاه وکیوم می توان به صورت تدریجی این عارضه را کمتر کرد، در این صورت فرد نعوظی ایده آل تر خواهد داشت. یکی دیگر از مزیت های دستگاه وکیوم به صرفه بودن از نظر اقتصادی و نداشتن عوارضی همچون عوارض جراحی های مختلف جهت افزایش سایز آلت تناسلی می باشد.

برای مشاوره درباره دستگاه وکیوم آقایان نحوه استفاده و خرید دستگاه وکیوم اینجا کلیک کنید.

ورزش و داروها چگونه بر بزرگ شدن آلت تناسلی تأثیر می گذارند؟

ورزش و داروها چگونه بر بزرگ شدن آلت تناسلی تأثیر می گذارند؟

ورزش و داروها چگونه بر بزرگ شدن آلت تناسلی تأثیر می گذارند؟

در ابتدا درباره داروها باید بگوییم اگر این داروها توسط متخصص اورولوژی تجویز شود و در سنین نوجوانی یا جوانی استفاده شود احتمالاً سبب بزرگ شدن سایز آلت تناسلی فرد خواهد شد؛ اما درباره داروهایی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کنند باید بگوییم آن ها یک تبلیغ بیشتر نیستند و تأثیر بسزایی در افزایش طول یا قطر آلت تناسلی نخواهند داشت؛ اما درباره ورزش به خصوص ورزش های کششی مانند بنیمور می توان انتظار داشت با انجام مکرر آن به طور رایگان و هیچ هزینه اضافه ای حدود یک سانتی متر به طول آلتتان افزوده خواهد شد. برای انجام این ورزش لازم است آلت تناسلی را درون حوله ای نرم قرار دهید و حوله را دور آن بپیچید. پس از آن شروع کنید آلت را به سمت جلو بکشید و حدود ۵ دقیقه آن را در همان حالت نگه دارید. پس از آن نوبت چرخاندن آلت می شود که لازم است در هر طرف حدود ۳۰ ثانیه آن را بچرخانید. اگر این تمرین را روزانه چندین بار انجام دهید اثرات مثبت آن را پس از ۶ ماه در طول آلت خود خواهید دید.

جراحی افزایش سایز آلت تناسلی

برخی از آقایان تمایل دارند سایز طولی آلتشان افزایش یابد و برخی دیگر دوست دارند سایز قطر آلت آن ها افزایش یابد. در این هنگام لازم است به یک متخصص اورولوژی متبحر مراجعه کنید. پس از آن پزشک معالج خود تشخیص خواهد داد از چه روشی جهت درمان شما استفاده کند. در واقع با استفاده از روش پلاستیک z می توان تقریباً ۳ الی ۵ سانتی متر به طول آلت تناسلی افزود. جهت افزایش قطر آلت تناسلی مردان نیز روش های مختلفی وجود دارد. تزریق سیلیکون یا چربی در زیر پوست یکی از این روش های کاربردی است که با توسط معالج حرفه ای انجام شود تا ظاهر آلت به هم نریزد. در برخی موارد پزشک متخصص جراحی ترجیح می دهد پایه عروقی را جدا کند و به دور آلت بپیچد و بخیه بزند. با این کار می توان قطر آلت را تا حد ایده آلی افزایش داد.

بر خلاف باورهای اشتباه، رضایت جنسی ربطی به اندازه آلت تناسلی ندارد

 قبل از هر چیزی بیایید بحث رضایت در رابطه جنسی و رابطه زناشویی را بررسی کنیم. اندازه آلت تناسلی در برگیرنده همه موارد در رابطه جنسی نیست. اگرچه برخی از مردم رضایت جنسی خود را متکی به دخول آلت تناسلی می‌دانند، اما برخی دیگر دیدگاه متفاوتی دارند. جالب است بدانید که اکثر زنان دخول به تنهایی را برای ارگاسم مناسب نمی‌دانند.

بررسی‌های تحقیقاتی نشان می‌دهد که زبان آناتومی بدن نسبت به عکس العمل آن تفاوت زیادی دارد و تا حدود زیادی ارگاسم زنان به شناخت مردان از واژن و عکس العمل آن وابسته است. در یک مطالعه در مجله پزشکی زنان مشخص شده که زنان ارگاسم واژینال یا همان ارگاسم از طریق واژن را نسبت به اندازه بزرگ آلت تناسلی ترجیح می‌دهند و در حقیقت لذت ارگاسم برای آنها در اولویت قرار دارد.

 بنابراین، به عنوان نکته اول به خاطر داشته باشید که بزرگ بودن اندازه آلت تناسلی به هیچ وجه نمی‌تواند تضمین کننده رضایت جنسی شریک زندگی شما باشد. کسانی که اندازه نرمال آلت تناسلی را دارند و نسبت به آناتومی جنسی همسر خود شناخته کافی دارند، موفقیت بیشتری در رابطه جنسی را تجربه می‌کنند و می‌توان ادعا کرد که یک زندگی جنسی عالی دارند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  انسداد لوله منی اپیدیدیم | آیا قابل درمان است؟

کوچک بودن اندازه آلت تناسلی یعنی چه؟

نه تنها ما، بلکه محققان و دانشمندان هم بررسی‌های زیادی بر روی اندازه آلت تناسلی در جوامع و ملل مختلف انجام داده‌اند و هنوز هم تعریف مشخصی برای آلت تناسلی کوچک وجود ندارد. بررسی‌های کلی مقالات نشان می‌دهد سایز آلت تناسلی در حالت طبیعی نباید کوچکتر از 2.05 اینچ یا حدود ۵ سانتیمتر و در حالت نعوظ نباید کوچکتر از 3.35 اینچ  یا حدود ۸ سانتی متر و نیم باشد. حتی برخی از مطالعات دیگر این اندازه‌ها را تا حدودی بالاتر یا پایینتر برده‌اند.

هربنیک در این مورد می‌گوید:”بسیاری از روش‌های لذت بخش و ارگاسم در رابطه جنسی فقط منوط به آلت تناسلی نیستند و تنها برخی از آنها تحت تأثیر سایز آلت تناسلی قرار دارد. تحریک دستی یا تحریک دهانی راهکارهای مختلفی برای بالا بردن رضایت جنسی در زنان است که حتی ممکن است با اسباب بازی‌های جنسی هم این هدف به دست بیاید”.

با این حال، ممکن است اندازه آلت تناسلی برخی از مردان نسبت به اندازه متوسط و میانگین کوچکتر باشد. این اندازه کوچک با چالش‌های مختلفی در زندگی زناشویی همراه می‌شود که به احتمال زیاد باعث تأثیر منفی بر زندگی عاطفی آنها هم می‌شود. موقعیت‌ها و تکنیک‌های خاصی وجود دارد که حتی مردان با آلت تناسلی کوچک هم می‌توانند زندگی جنسی مناسبی را تجربه کنند. در این حالت از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

به خاطر داشته باشید که ممکن است نعوظ شما کامل نباشد

افراد ممکن است در زندگی جنسی خود فشارهای عصبی، اضطراب یا تنش‌های روحی و روانی مختلفی را تجربه کنند که به طور مستقیم بر روی نعوظ آلت تناسلی تأثیر بگذارد. این مشکل تحت عنوان اختلال نعوظ مردان شناخته می‌شود و با دردسرهایی برای آنها به همراه است. این ممکن است یکی از عواملی باشد که شما نتوانید در مورد اندازه آلت تناسلی خود به صورت واقعی قضاوت کنید و اندازه آن از نظر شما کوچک باشد.

 پس این اولین احتمالی است که شما به هنگام کوچک بودن سایز آلت تناسلی خود می‌توانید در نظر بگیرید. هربنیک می‌گوید: “مردانی که تمایل بیشتری برای برقراری رابطه جنسی دارند، نعوظ قوی‌تر و محکم‌تری را تجربه می‌کنند که باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی آن‌ها می‌شود”. به عنوان توضیح نهایی به خاطر داشته باشید که عوامل بسیاری وجود دارند که به طور مستقیم بر دستیابی به نعوظ کامل تأثیر می‌گذارند. پس قبل از راهکار درمانی برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود، به بررسی این موضوع بپردازید و وضعیت نعوظ خود را چک کنید.

کاهش استفاده از روان کننده‌ها

معمولاً زوجینی که از روان کننده در حین رابطه جنسی استفاده می‌کنند یا قدرت روان کنندگی جنس مؤنث بیشتر باشد، اصطکاک کمتری بین آلت تناسلی مردانه و واژن به وجود می‌آید و ممکن است تأثیر خود را بر روی دیدگاه شما نسبت به سایز آلت بگذارد. توصیه دکتر هربنیک به این دسته از افراد این است که میزان مصرف روان کننده در حین رابطه جنسی خود را تا حد ممکن کاهش دهند و سعی کنند که در رابطه جنسی قبل از ترشح مواد روان کننده در زنان، دخول را داشته باشند. این موضوع باعث می‌شود که حساسیت آلت تناسلی نسبت به حالت طبیعی بیشتر شده و شخص نعوظ بهتری داشته باشد. بنابراین انتظار می‌رود که فرد دیدگاه مثبت و بهتری نسبت به سایز آلت تناسلی خود داشته باشد.

فشار دادن آلت تناسلی

دکتر برمن می‌گوید: “فشار دادن آلت تناسلی و تحت فشار قرار دادن عضلات آن می‌تواند شما را به اوج لذت و میل جنسی برساند و احساس جنسی بهتری ایجاد کند”. فشار دادن آلت تناسلی در هنگام دخول، نه به صورت تمام وقت، می‌تواند منجر به تحریک بیشتر آلت تناسلی شده و نعوظ بهتری را رقم بزند. این می‌تواند نشان‌دهنده فلسفه استفاده از دستگاه وکیوم آقایان هم باشد. دستگاه وکیوم آقایان به شکلی طراحی شده که می‌تواند جریان خون به آلت تناسلی را افزایش داده و باعث ایجاد نعوظ بهتر و افزایش اندازه آلت تناسلی شود.

 انتخاب پوزیشن مناسب

 اصولاً پوزیشن ها در رابطه جنسی با سلیقه دو طرف انجام می‌گیرد، اما کسانی که دارای آلت تناسلی کوچک‌تر هستند، باید پوزیشن هایی را امتحان کنند که هم امکان تحریک کلیتوریس را به آنها بدهد و هم امکان دخول عمقی را فراهم کند. پیشنهاد دادن گزینه‌های مختلف در این زمینه سخت است و بیشتر باید با توجه به آناتومی بدن زنان و مردان انجام گیرد. اما به هر حال شما تجربه بیشتری در زندگی جنسی خود دارید و می‌توانید به مرور زمان بهترین روش برای انجام رابطه جنسی را پیدا کنید.

 روش‌های مختلف تحریک آلت تناسلی می‌تواند کوچک بودن اندازه آلت تناسلی را جبران کند. شما می‌توانید این موضوع را با شریک جنسی خود حل کنید و بهترین روش ممکن را برای برقراری رابطه جنسی انتخاب کنید.

یک توصیه به زنان؛ صادق باشید اما مشکل را به کوچک بودن آلت تناسلی ربط ندهید

اگر می‌خواهید رابطه جنسی بهتری با یک مرد یا با همسر خود داشته باشید، داشتن رابطه صادقانه و صمیمیت شرط اصلی کند. این بدین معنی است که هرگونه ارگاسم جعلی یا انجام دادن بیش از حالت طبیعی، به جای کمک کردن به مرد، بیشتر آنها را سرخورده می‌کند. هیچ وقت نگویید که مشکل از اندازه آلت تناسلی اوست. بلکه سعی کنید راهکارهایی مانند تحریک دستی یا تحریک دهانی و استفاده از اسباب بازی‌های جنسی را جایگزین کنید تا این موضوع به یک مسئله حاد برای شما تبدیل نشود. متاسفانه اکثر مردان نسبت به سایز آلت تناسلی خود حساسیت دارند و حتی اگر مشکلی هم وجود نداشته باشد، باز هم از لحاظ روحی و روانی خود را تحت فشار قرار می‌دهد.

نتیجه گیری

صداقت در رفتار و مواجه شدن با مشکل بهترین راهکار برای درمان آن است. این که در کتاب یا در مقاله اندازه استانداردی برای آلت تناسلی مردان تعریف شده باشد، هیچ دلیل محکمی برای لذت بردن جنسی با آن مرد وجود ندارد. بلکه رابطه جنسی به معنی لذت بردن دو طرفه از یک ارتباط جنسی است که بخشی از آن دخول و بخش مهمتر آن تحریک جنسی و روحی را شامل می‌شود. پس حتی اگر به عنوان یک مرد با اندازه کوچک آلت تناسلی مواجه هستید، هم راهکارهای درمانی، هم استفاده از دستگاه وکیوم آقایان و هم مصرف برخی از خوراکی‌ها می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. اگر هم سوالی دارید یا نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، می‌توانید سؤال خود را در بخش نظرات مطرح کنید یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

3/5 (6 نظر)