حقایقی که قبل از مصرف قرص حجم دهنده آلت تناسلی مردان باید بدانید

شاید در طول روز بارها و بارها تبلیغاتی در مورد استفاده از قرص حجم دهنده آلت تناسلی دیده باشید و شما را به فکر استفاده از آنها برای افزایش اندازه آلت تناسلی انداخته باشند. به نظر می رسد که استفاده از این داروها می‌تواند تغییراتی روی ساختار کلی بدن بگذارد که طبیعتاً افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی هم از این موارد است. در این بین نگرانی هایی نسبت به مصرف داروهای خوراکی برای رفع مشکلات جنسی وجود دارد که بیشتر مربوط به عوارض بلندمدت آنهاست.

حالا قبل از اینکه به فکر خرید قرص حجم دهنده آلت تناسلی مردان باشید اجازه دهید تا اطلاعاتی در مورد آن ها در اختیار شما بگذاریم و در مورد مزایا و معایب با آنها صحبت کنیم.

قرص حجم دهنده آلت تناسلی چگونه کار میکند؟

شرکت های تولید کننده این قرص ها ادعا می‌کنند که مواد به کار گرفته شده در ساخت آنها برای افزایش سطح تستوسترون بدن است. تستوسترون مهمترین ماده در عملکرد جنسی مردان شناخته می‌شود و افزایش سطح آن منجر به افزایش میل جنسی مردان و همچنین تولید مقدار منی در آنهاست. همچنین این مواد می‌تواند جریان خون به سمت آلت تناسلی را تقویت کرده و در حفظ حالت نعوظ به مردم کمک کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  هشت نکته کلیدی و شگفت انگیز که درباره آلت تناسلی خود نمی دانید

از لحاظ پزشکی مقدار بیشتر مایع منی به معنی انزال طولانی تر و شدیدتر است. ویژگی دیگری که در قرص حجم دهنده آلت تناسلی وجود دارد این است که می تواند قدرت چربی را افزایش دهد که این موضوع با انبساط بافت داخلی آلت تناسلی همراه شده و به نظر می رسد که اندازه آلت تناسلی بزرگتر می‌شود.

چه عواملی در افزایش اندازه آلت تناسلی تاثیر گذار هستند؟

تحقیقات پزشکی صورت گرفته درمورد سایز  آلت تناسلی نشان داده که چند فاکتور می‌تواند در این تغییر سایز نقش داشته باشد. اولین عامل افزایش جریان خون در بافت داخلی آلت تناسلی است. در برخی از مطالعات مشخص شده که اگر جریان خون به بافت داخلی آلت تناسلی افزایش یابد می تواند منجر به رشد بخش داخلی آن شده و در نتیجه آلت تناسلی فرد بزرگتر به نظر می رسد.

روش جراحی یکی دیگر از گزینه هایی است که ممکن است برای برخی افراد در شرایط خاص تجویز شود. معمولاً کسانی که آلت تناسلی بسیار کوچکی دارند برای برقراری رابطه جنسی دچار مشکل هستند و پزشکان برای آنها گزینه هایی مانند جراحی را پیشنهاد می دهند. روش های جراحی برای افزایش اندازه آلت تناسلی متفاوت هستند که قرار دادن ایمپلنت در داخل آلت تناسلی و همچنین تزریق چربی به بافت آن شایع ترین روش های ممکن هستند.

آیا می‌توان به قرص حجم دهنده آلت تناسلی اطمینان کرد؟

اگر از زاویه مثبت به این داروها نگاه کنیم می توانیم آنها را گزینه های مناسبی برای افزایش اندازه آلت تناسلی در نظر بگیریم. البته تایید تاثیر آنها روی آلت تناسلی مردان نیازمند استفاده از ترکیبات استاندارد و تایید شده است که موضوع را کمی پیچیده می کند. در واقع ترکیبات این داروها هم باید جریان خون به آلت تناسلی را تقویت کند و هم به رشد عضلات ها کمک کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  راهکارهای جلوگیری از اختلال نعوظ

اما در مورد مصرف قرص حجم دهنده آلت تناسلی مردان چند مشکل وجود دارد. در وهله اول بیشترین دارو ها مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نیستند. حتی اگر از داروهای طبیعی و گیاهی در تولید آنها استفاده شده باشد باز هم عدم تایید آنها از طرف سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت می تواند تبعات بدی به دنبال داشته باشد و تأثیر آنها کم باشد.

موضوع نگران کننده دیگر در مورد مصرف قرص حجم دهنده آلت تناسلی مردان این است که بروز عوارض جانبی احتمالی در مورد مواد تشکیل دهنده و مواد اولیه آنها امکان پذیر است. معمولاً در تولید این داروها از مواد گیاهی ناشناخته و مواد شیمیایی دیگری استفاده می‌شود که بروز احتمال عوارض جانبی در آنها قطعی بوده و این می‌تواند سلامت فرد را تهدید کند.

راهکارهای جایگزین برای افزایش اندازه آلت تناسلی

تقریباً در همه تحقیقات مشخص شده که داروهای خوراکی تاثیر چندانی در تغییر اندازه آلت تناسلی ندارند و اگر تاثیر داشته باشند بیشتر جنبه روانی و ظاهری است. از روش‌های جراحی به عنوان کارآمد ترین روش ممکن برای افزایش اندازه آلت تناسلی یاد می‌شود که با عوارض جانبی و درد زیادی همراه است و معمولاً مورد استقبال قرار نمی گیرد.

روش زندگی سالم مانند کاهش توده چربی بدن و مصرف مواد غذایی برای تقویت میل جنسی اولین راهکاری است که به عنوان جایگزین قرص حجم دهنده آلت تناسلی پیشنهاد می شود. در واقع بیشتر پزشکان معتقدند که اندازه آلت تناسلی تعداد زیادی از مردم استاندارد است و فقط باید تغییراتی در سبک زندگی و شرایط زندگی خود به وجود بیاورند تا آلت تناسلی آنها بزرگ تر و جذاب تر دیده شود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  کوتاهی آلت تناسلی در مردان

استفاده از دستگاه های طبیعی مانند دستگاه وکیوم آقایان باعث می شود که جریان خون داخلی آلت تناسلی افزایش یابد. در این وضعیت شما خود را در معرض عوارض جانبی دارو های خوراکی مانند قرص حجم دهنده آلت تناسلی قرار نمی دهید و به شکل طبیعی احتمال افزایش اندازه آلت تناسلی برای چند سانتی متر وجود دارد.

3/5 (43 نظر)