برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

در حالی که بسیاری از زنان در مورد اندازه سینه‌های خود و دلایل افزایش اندازه آنها نگران هستند، مردان هم در مورد افزایش اندازه آلت تناسلی خود دچار مشکل شده و به دنبال راهکارهایی مانند جراحی یا سایر روش‌های جایگزین برای آن می‌گردند. این در حالی است که اغلب نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند زنان نسبت به سایز آلت تناسلی مردان نگران نیستند و این تنها خود مردان هستند که باعث ایجاد چالش روحی و روانی می‌شوند.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته توسط دکتر کاماراد، رئیس بخش اورولوژی دانشگاه چنای هند، حداقل یک درصد از مردم کشور هند نسبت به اندازه آلت تناسلی خود حساسیت دارند و نسبت به آن رنج می‌برد. این افراد به دلیل دیدگاه نامناسب که نسبت به آلت تناسلی خود دارند هیچ وقت برای ازدواج اقدام نمی‌کنند و بدتر اینکه احساس بدبختی می‌کنند.

در این مطلب ابتدا به بررسی موارد تحقیقاتی در زمینه افزایش اندازه آلت تناسلی خواهیم پرداخت و سپس سعی می‌کنیم به موارد و راهکارهایی که بهتر از جراحی هستند اشاره کنیم.

جنبه‌های تحقیقاتی افزایش اندازه آلت تناسلی و بررسی میزان تأثیر آن

مطالعه صورت گرفته بر روی بیش از ۱۴ هزار مرد و زن توسط دکتر کریستین مارک، استاد ارتقاء سلامت در دانشگاه کنتاکی نشان داد که این موضوع چندان اهمیت ندارد و موضوع مهم این است که رابطه جنسی به چه شکل و با چه کیفیتی انجام می‌شود. بررسی‌های این استاد دانشگاه نشان می‌داد که ۴۵ درصد مردان به دنبال افزایش اندازه آلت تناسلی خود هستند، این در حالی بود که ۶۶ درصد از تمامی پاسخ دهندگان معتقد بودند که اندازه چندان اهمیت ندارد و این عملکرد و خلاقیت است که تأثیر گذار است.

یکی از جنبه‌های اصلی تحقیق، طول مدت رابطه جنسی به جای اندازه آلت تناسلی بود. در این تحقیقات مشخص شد که زنان ترجیح می‌دادند که زمان رابطه جنسی آنها طولانی‌تر باشد، زیرا درصد نارضایتی آنها بیشتر بود. ۴۵ درصد از مردان اعلام کردند که برقراری رابطه جنسی را تا زمانی ترجیح می‌دهند که شریک جنسی آنها از این رابطه جنسی لذت برد. این به طور عمده یکی از مشکلات اصلی در رابطه با زنان است که مدت زمان بیشتری برای تحریک مناسب نیاز دارند. به همین دلیل بیش از ۷۰ درصد از زنان باید از طریق تحریک واژن و آلت تناسلی به ارگاسم برسند و نه از طریق نفوذ جنسی.

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

 جالب است بدانید که ۴۵ درصد از مردان گفتند که مایلند محصولات تقویت و افزایش اندازه آلت تناسلی را امتحان کنند تا رابطه آنها بیشتر طول بکشد. تحقیقاتی که اخیراً در سال ۲۰۱۴ در آمریکا انجام شده مشخص کرده که ۸۴ درصد از زنان با سایز آلت تناسلی در مرد خود رضایت دارند و ۱۴ درصد از آنها آرزو دارند که بزرگتر باشد. جالب‌تر این که ۲۵ درصد از زنان ترجیح می‌دادند که همسر آنها آلت کوچکتری داشته باشد. این نظرسنجی بین ۲۶ هزار و ۴۳۷ زن بین سن ۱۸ تا ۶۵ سال انجام گرفته است به همین دلیل می‌توان نتیجه آن را به عنوان یک نتیجه معتبر معرفی کرد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  راهکارهای تشخیص زودانزالی و پیشنهاد درمان برای آن

 نتایج بیشتر بررسی‌ها نشان می‌دهد که اندازه آلت تناسلی در حالت غیر نعوظ تقریباً حدود 3.5 اینچ باید باشد، و در حالت نعوظ هم این عدد به حدود 12 سانتی متر می‌رسد. در بررسی‌های علمی مشخص شده که تنها 2.5 درصد از مردان آلت تناسلی کوچک‌تر از 3.8  اینچ دارند. در حدود 13.5 درصد از آنها بین 3.8 تا 4.5 اینچ، ۶۸ درصد از آنها بین 4.6 تا 6 اینچ، 1.5 درصد بین 6.1 تا 8 اینچ. تنها 2.5 درصد بزرگتر از 6.9 اینچ هستند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار نگران کننده‌ای در این رابطه وجود ندارد و بیشتر بهانه آنها برای افزایش اندازه آلت تناسلی پذیرفته نیست.

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

آیا مردان می‌توانند برای افزایش آلت تناسلی خود تحت جراحی قرار گیرند؟

 دکتر روبرتو ویل، یکی از جراحان جراحی زیبایی در انگلستان می‌گوید که اندازه آلت تناسلی می‌تواند به طور قابل توجهی هم از لحاظ طول و هم از لحاظ قطر افزایش یابد، بدون اینکه تاثیری بر عملکرد جنسی داشته باشد یا حساسیت خاصی تحت عنوان پاپوپلاستی برای فرد به وجود بیاورد. البته همانطور که برای هر روش جراحی خطراتی نظیر عفونت، خونریزی، از دست دادن حساسیت و زخمی شدن وجود دارد، همین موارد هم در رابطه با آلت تناسلی هم وجود دارد و ممکن است برای فرد مشکل ساز شود.

 پروفسور کوین وایلی، مشاور متخصص بیماری‌های جنسی توصیه می‌کند که بزرگ کردن آلت تناسلی می‌تواند باعث کاهش حساسیت آن و به طور بالقوه برای عملکرد آن مضر باشد. ایشان می گویند تزریق چربی به آلت تناسلی منجر به جذب چربی در طول زمان می‌شود و آلت تناسلی به اندازه سابق خود برمیگردد. با وجودی که این روش باعث افزایش اعتماد به نفس در مردان می‌شود، اما اگر شیوه زندگی خود را تغییر ندهد و رژیم غذایی سالم و ورزش منظم را در برنامه خود نداشته باشد، مطمئناً نتیجه‌ای طولانی نخواهد گرفت.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  چه راهکارهایی برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد؟

 به همین دلیل اکثر پزشکان و متخصصان جراحی زیبایی معتقدند که افزایش اندازه آلت تناسلی به کمک جراحی نمی‌تواند راهکار خوبی باشد و احتمالاً عوارض جانبی متعددی خواهد داشت.

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

راهکارهای غیر تهاجمی برای افزایش اندازه آلت تناسلی

روش جراحی به عنوان یک روش تهاجمی چندان مورد تأیید نیست و می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد. اما گاهی می‌توان از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کرد و بزرگ شدن آلت تناسلی را به شکل واقعی و پایدار ایجاد کرد. برخی از این روشها عبارتند از:

 کاهش وزن

داشتن وزن اضافه برای یک مرد بسیار ناراحت کننده است و از طرفی دیگر باعث می‌شود که به عنوان یک عامل جلوگیری از رابطه جنسی باعث ناراحتی زنان هم شود. همچنین بالا بودن وزن و تجمع چربی می‌تواند آلت تناسلی مرد را کوتاه‌تر نشان دهد. دکتر ایر شالپی، استاد بالینی اورولوژی در دانشگاه کالیفرنیا معتقد است که تجمع چربی در قسمت پایین شکم باعث می‌شود که ابعاد ظاهری آلت تناسلی تحت تأثیر قرار گیرد. این لایه چربی به عنوان یک پدال در قسمت بالای آلت تناسلی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که بخشی از آلت تناسلی دفن شود. این موضوع باعث می‌شود که این افراد تمایلی برای افزایش اندازه آلت تناسلی داشته باشد.

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

 بسیاری از متخصصین ارولوژی اغلب بیماران خود را به از دست دادن وزن ترغیب  می‌کنند و به آنها می گویند که باید به اندازه کافی وزن خود را کم کنند. عادات ناسالم غذایی می‌تواند سبب بروز حملات قلبی به دلیل رسوبات چربی باشد که جریان خون را در شریان‌های اطراف قلب محدود می‌کند و حتی جریان عروق کرونر را نیز محدود می‌کند. این موضوع می‌تواند جریان خون در درون آلت تناسلی را متوقف کرده و مانع از رشد یا ایجاد حالت نعوظ شود.

مطالعات صورت گرفته نشان داده‌اند که اختلالات نعوظ نسبتاً در مردان با رژیم سنتی مدیترانه‌ای کمتر دیده می‌شود. این رژیم غذایی شامل مصرف میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌های کامل، آجیل و خشکبار، زیتون و شراب قرمز است (K. Esposito et al 2006). بنابراین کاهش وزن می‌تواند یک راهکار برای افزایش اندازه آلت تناسلی باشد.

ورزش منظم

 ورزش منظم نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس جنسی می‌شود، بلکه می‌تواند عاملی برای کاهش وزن، عاملی برای کاهش فشار خون، کاهش استرس و اضطراب و به طور کلی بهبود سلامت فردی شود. تمرین هوازی که بتواند ضربان قلبی شما را افزایش دهد، از جمله دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی سریع و شنا راهکار خوبی برای بالا بردن گردش خون در بدن است. این راهکارها در نهایت باعث رسیدن خون به آلت تناسلی و بالا رفتن احتمال افزایش اندازه آلت تناسلی می‌شوند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  چند دیدگاه اشتباه در مورد کاربرد دستگاه وکیوم آقایان

تمرینات مربوط به ماهیچه‌های کف لگن

مردان در قسمت کف لگن خود دارای ماهیچه‌هایی هستند که عملکرد مناسب آنها باعث بالارفتن سختی و سفتی آلت تناسلی شده و کیفیت نعوظ فرد را بهبود می‌بخشد. حتی گفته می‌شود که عملکرد این ماهیچه‌ها می‌تواند به صورت غیر مستقیم باعث افزایش اندازه آلت تناسلی شود. البته توصیه می‌شود که برای استفاده از این تمرین به سراغ یک فیزیوتراپ یا یک متخصص در زمینه مردان مراجعه کنید تا نحوه صحیح این تمرینات را به شما آموزش دهند و به درستی از آنها استفاده کنید.

 استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

شما اگر منابع مختلف را بگردید، دستگاه وکیوم یکی از بهترین راهکارها برای درمان و غلبه بر اختلالات نعوظ است. این دستگاه می‌تواند به بهبود اندازه آلت تناسلی و همچنین کیفیت نعوظ شما کمک کند. نکته بسیار مهمی که در رابطه با این دستگاه‌ها وجود دارد این است که نحوه درست استفاده کردن از آن اهمیت بالایی دارد.

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

دستگاه وکیوم نه تنها برای مردان دارای اختلال نعوظ مفید است، به طور مرتب شانس خونرسانی به آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و این موضوع در بلند مدت می‌تواند عامل خوبی برای افزایش اندازه آلت تناسلی باشد. جالب‌تر اینکه استفاده مناسب از این دستگاه باعث بالا رفتن کیفیت نعوظ و قدرت ارگاسم در مردان می‌شود و می‌توانند زمان طولانی‌تری را در تخت خواب و باشند.

بررسی‌ها و تحقیقات پزشکی نشان می‌دهد که عوارض دستگاه وکیوم آقایان بسیار پایین‌تر از دارو و جراحی است. گاهی اوقات ممکن است کبودی‌های کوچکی در اطراف پایه آلت تناسلی به وجود ‌آید که ناشی از فشار آن بر بدن است، اما استفاده روزانه از پمپ باعث می‌شود که این احساس با مرور زمان برطرف شده و عملکرد بهتری نسبت به آن داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستگاه وکیوم این است که فرد می‌تواند عملکرد طبیعی و ایده آل آلت تناسلی خود را به مدت ۱۵ دقیقه حفظ کند. در ضمن حجم آلت تناسلی با استفاده از پمپ وکیوم در حدود ۲۵ درصد بزرگتر از نعوظ طبیعی است.

 استفاده منظم از دستگاه وکیوم آقایان باعث بهبود اکسیژن رسانی به بافت آلت تناسلی، افزایش جریان خون و جلوگیری از تشکیل فیبروز می‌شود. تمامی این موارد باعث بهبود عملکرد حالت نعوظ و همچنین بهبود کیفیت آلت تناسلی می‌شود. مردانی که به طور مرتب از این دستگاه استفاده می‌کنند، رشد محسوسی در طول و قطر آلت تناسلی خود احساس می‌کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که تأثیر آن بر افزایش اندازه آلت تناسلی غیر قابل چشم پوشی است.

به عنوان نتیجه گیری به خاطر داشته باشید که استفاده از روش‌های تهاجمی مانند جراحی برای افزایش اندازه آلت تناسلی مورد پسند پزشکان و جراحان نیست و در حقیقت استفاده از دستگاه وکیوم و روشهای غیر تهاجمی موثرتر و مورد تأیید است. می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگو باشد.

3.3/5 (4 نظر)