در این نوشته می خوانید:

14 عادت بد جنسی که فوراً باید ترک کنید

اصولاً داشتن عادت بد جنسی باعث تحت تأثیر قرار دادن روابط جنسی و حتی روابط عاطفی خانواده‌ها می‌شود.

گاهی ممکن است زنان به بهانه وفاداری ، دارای تعدادی عادت بد جنسی بوده و در نتیجه آن مشکلاتی برای خود و مردان ایجاد کنند که به طور کلی باعث نارضایتی جنسی آنها شود. برخی از این موارد ناخواسته هستند و برخی نیز به دلیل رفتار مرد به وجود می‌آید. این چیزی است که به مرور زمان تبدیل به عادت شده و ممکن است در طول روابط جنسی یک زندگی تکرار شوند.

در این مطلب ما می‌خواهیم ۱۴ عادت بد جنسی را معرفی کنیم که اغلب زنان مرتکب می‌شوند و باید هر چه سریعتر نسبت به ترک آنها اقدام کنند.

رابطه جنسی با کسانی که تمایلی به خوابیدن با شما ندارند

 به عنوان یک زن سعی کنید این موضوع رو برای خود و همسرتان روشن کنید که واژن شما هیچ چیز عجیب و غریبی نیست. به همان اندازه‌ای که همسر شما نیاز به یک رابطه عالی و فوق العاده دارد، شما هم باید از رابطه جنسی خود لذت ببرید. اگر قرار باشد که همسر شما همیشه بالا باشد و به شما مسلط باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما هم از چنین شرایطی برخورد نباشید. پس حتماً این مورد را با شوهر خود در میان بگذارید.

وانمود کردن به ارگاسم

مردان نسبت به ارگاسم الکی و به ارضا رسیدن جعلی بسیار حساس هستند و به هیچ وجه این رفتار را نمی‌پذیرند. اما حقیقت ماجرا این است که زنان به این دلیل به سراغ این حربه می‌روند؛ آن‌ها نمی‌خواهند به طور مستقیم به مرد بگویند که این سبک رابطه جنسی را نمی خواهند و باید آن را تغییر دهند. اما این موضوع می‌تواند به شدت هم به شما و هم به همسرتان لطمه بزند و بهتر است که با آنها صحبت کنید. در واقع بهتر است خود را از این وضعیت خارج کنید و با همسرتان در این مورد صحبت کنید و به صورت مشترک از این وضعیت آزاردهنده خارج شوید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  اندازه آلت تناسلی من کوچک است ؛ چکار کنم؟

عدم درخواست از همسر برای انجام آزمایشات مربوط به بیماریهای آمیزشی

 متاسفانه این یکی از اشتباهات زنان و شاید خطرناک‌ترین عادت بد جنسی است که از همسران خود نمی‌خواهند که  آزمایشات مربوط به بیماریهای آمیزشی را انجام دهند و فقط دعا می‌کنند که همسر آنها مبتلا به چنین بیماری‌هایی نباشد. شما چه بخواهید و چه نخواهید این مسئله در بین مردم وجود دارد و ممکن است برای شما مشکل ساز باشد. بهتر است یک بار برای همیشه این موضوع را برطرف کنید و از همسرتان بخواهید که آزمایشاتی مانند آزمایش ایدز و آزمایش هپاتیت را انجام دهد.

 

پذیرفتن چیزهایی که ممکن است به شما آسیب برساند یا آزار دهنده باشد

 مگردر مواردی که همسر شما یک هیولای واقعی باشد یا نداند که با یک انسان گرانبها خوابیده است، مطمئناً هیچ وقت انتظار ندارد که شما در طول رابطه جنسی درد بکشید. اما اگر این نمی‌داند که در طول رابطه جنسی شما درد می‌کشید یا این رفتار برای شما آزار دهنده است، بهتر است به صورت مستقیم این موضوع را با آنها در میان بگذارید. گاهی لازم است که در مورد برخی از رفتارهای آنها به همسرتان تذکر دهید و از آنها بخواهید که این عادت بد جنسی را ترک کنند.

 ایجاد صداهای لذت بردن از رابطه جنسی در حالیکه واقعاً لذت بخش نیست

این مورد هم یک عادت بد جنسی است که ممکن است شما ناله‌ها و صداهای لذت بخش از خود در بیاورید که شریک جنسیتان لذت ببرد. این رابطه فقط می‌تواند کمی از وجدان شما را آرام کند و در واقع هیچ کمکی به رابطه جنسی شما نمی‌کند. این یک واقعیت تلخ در زندگی همه‌ی زوج‌ها هست که ممکن است برخی موارد از رابطه جنسی لذت ببرند یا به ارگاسم واقعی نرسند. به جای فیلم بازی کردن و درآوردن صداهای لذت بخش، سعی کنید به شکل‌های مختلف همسرتان را هدایت کنید که بتوانید یک رابطه لذت بخش داشته باشید.

مطرح نکردن مستقیم و خواسته در رابطه جنسی

 شما هیچ وقت انتظار نداشته باشید که همسرتان بتواند ذهن شما را بخواند و نسبت به آن عکس العمل نشان دهد. ما از شما نمی‌خواهیم که یک شلاق چرمی بردارید و آنها را به کارهایی که نیاز دارید وادار کنیم. اما فقط خیلی راحت و بدون رودربایستی می‌توانید از همسر خودتان بخواهید که در رابطه جنسی به چه صورتی عمل کند. مثلاً می‌توانید به او بگویید که در این رابطه با سرعتی بیشتر حرکت کرده‌اید و شما نیاز دارید که در طول رابطه جنسی آرام‌تر و با سبک بهتری حرکت کند. مطرح کردن در این مواقع خیلی ساده‌تر و راحت‌تر از آزار دادن خود به خاطر فداکاری است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  کوتاهی آلت تناسلی در مردان

نزدن مسواک قبل از رابطه جنسی

 این یک عادت بد جنسی و یک رفتار بهداشتی نامناسب است که دو طرف در رابطه جنسی تمایلی به مسواک زدن قبل از آن ندارند. فراموش نکنید که رابطه جنسی یک فعالیت است که دو طرف آن باید لذت ببرند. پس هم شما و هم همسرتان باید در این لذت بردن سهم داشته باشید و با بوی بد دهان یا دندان این موضوع را خدشه دار نکنید.

14 عادت بد جنسی که فوراً باید ترک کنید

14 عادت بد جنسی که فوراً باید ترک کنید

نداشتن رابطه جنسی به دلیل مودار بودن آلت تناسلی

این که بر روی پاهای شما یا بر روی آلت تناسلی شما کمی مو جمع شده باشد، دلیل قانع‌کننده‌ای برای متوقف کردن رابطه جنسی نیست. حداقل من به شدت تردید دارم که یک مرد رابطه جنسی خود را به خاطر این موضوع متوقف کرده باشد و همسر خود را بابت این موضوع براند. با این وجود همیشه سعی کنید که موهای آلت تناسلی خود را به طور کامل بتراشید و همیشه برای داشتن یک رابطه جنسی آماده باشید.

نگفتن اینکه به دلیل پریود بودن و عادت ماهانه تمایلی به رابطه جنسی ندارید

 این یک موضوع کاملاً طبیعی است که زنان در طول دوران قاعدگی تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند و معمولاً مردان هم با این موضوع به راحتی کنار می‌آید. هیچ وقت تصور نداشته باشید که با خاطر این موضوع قرار است که وارد یک جدال خانوادگی خیلی بزرگ شوید و دچار مشکلات عدیده شوید. مطمئن باشید که مردان نسبت به وضعیت جسمی و جنسی زنان اطلاعات کامل دارند و خود را نسبت به شرایط مختلف آماده می‌کنند. پس لطفاً با این عادت بد جنسی به خودتان و همسرتان لطمه نزنید.

ممنوع کردن رابطه جنسی به خاطر طولانی شدن آن

برخی از مردان ترجیح می‌دهند که رابطه جنسی آنها طولانی شود و ممکن است این موضوع برای زنان آزاردهنده باشد. اما این موضوع دلیل خوبی برای ممنوع کردن رابطه جنسی نیست و بهتر است که این موضوع را بین خودتان حل کنید. راهکارهای مختلفی برای مقابله با این مشکل وجود دارد و بهتر است صبر کنید و در مورد زمان بندی رابطه جنسی به توافق رسید. اگر این موضوع برای شما به شدت آزار دهنده است باید از لحاظ روانی همسر خود را آماده کنید و به او نشان دهید که مدت زمان مناسب برای داشتن یک رابطه جنسی از نظر شما چه قدر است.

14 عادت بد جنسی که فوراً باید ترک کنید

14 عادت بد جنسی که فوراً باید ترک کنید

دیدن فیلم‌های مستهجن در طول رابطه جنسی

 این یک اشتباه وحشتناک و یک عادت بد جنسی است که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به رابطه جنسی و عاطفی شما بزند. در واقع شما و همسرتان باید این موضوع را بدانید که حتی اگر تحریک می‌شوید و به ارگاسم می‌رسید، بخش مهمی از آن تحت تأثیر این فیلم مستهجن قرار دارد. این یعنی رابطه‌ی شما با وجود یک عامل خارجی انجام می‌شود و همیشه به آن نیاز دارید. در صورت نبود این عامل خارجی به مرور زمان کیفیت رابطه جنسی شما کاهش می‌یابد و به نوعی به این فیلم‌ها معتاد می‌شوید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  چه راهکارهایی برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد؟

تظاهر در رابطه جنسی و مخفی کردن احساس واقعی

 احتمال دارد که شما در طول رابطه جنسی خود احساس خاصی نسبت به همسر خودتان داشته باشید و دوست دارید که در همان لحظه آن را مطرح کنید. اما به دلیل رابطه جنسی و همچنین ملاحظات شخصی سعی می‌کنید که این احساس را انکار کنید. اما این مورد هم می‌تواند یک عادت بد جنسی باشد و کیفیت رابطه شما را تحت تأثیر قرار دهد. در واقع سعی کنید همیشه نسبت به رابطه جنسی که دارید واقع بین باشید و از آن به صورت دو نفری لذت ببرید.

نگران بودن در مورد چاق بودن یا چربی اضافی خود

 به ندرت به خاطر دارم که کسی به خاطر چاق بودن یا چربی اضافی خود از داشتن رابطه جنسی اظهار ناراحتی کند. در واقع هم مردان و هم زنان راهکارهای مختلفی برای لذت بردن از رابطه جنسی دارند و هیچ چیزی از جمله چربی اضافی نمی‌توانند این لذت را از آنها بگیرد. پس شما هم هیچ وقت ذهن خود را درگیر این موارد نکنید و سعی کنید که از یک رابطه معمولی و زیبای خود نهایت لذت را ببرد.

تلاش کردن برای اینکه خود را به شکلی که همسرتان می‌خواهد در بیاورید

آیا قیافه خوبی دارم؟ آیا از رابطه جنسی با من لذت می‌برد؟ آیا در مورد شخص دیگری فکر می‌کند؟ و سؤالات متعدد دیگری که ممکن است در طول رابطه جنسی شما با همسرتان پیش بیاید را کنار بگذارید و سعی کنید واقع بین باشید. در حال حاضر او در چنگ شماست و می‌توانید از این لحظه با هم بودن نهایت لذت را ببرید. پس بر روی چیزی که هستید تمرکز کنید و سعی کنید تحت همین شرایط رابطه جنسی با کیفیتی داشته باشید.

فاکتورهای مختلفی در ایجاد عادت بد جنسی تأثیر دارند و نتیجه هر کدام از این عادات چیزی جز کاهش کیفیت رابطه جنسی شما نیست. پس لطفاً سخت نگیرید و سعی کنید که در کنار هم از رابطه جنسی لذت ببرید.

3.5/5 (2 نظر)