سندروم کوتاهی آلت تناسلی در مردان

طبق تحقیقات و مطالعات صورت گرفته توسط اورولوژیست ها، بیش از 85 درصد از خانم ها از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت کامل دارند، این در حالتی است که همچنان بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود رضایت نداشته و تصور کوتاهی آلت تناسلی مردان در بسیاری از موارد در برقراری رابطه جنسی باعث تنش و اضطراب میگردد.

کوتاهی آلت تناسلی مردان

کوتاهی آلت تناسلی مردان

کوتاهی آلت تناسلی مردان

سندروم کوتاهی آلت تناسلی مردان به حالتی گفته میشود که فرد دچار این نگرانی است که آلت تناسلی او بسیار کوچک است. این اتفاق ممکن است در شرایطی رخ دهد که وی دارای آلتی با اندازه کاملا طبیعی باشد.

نگرانی درباره اندازه آلت تناسلی در مردان یک موضوع تقریبا شایع محسوب میگردد. نکته قابل تامل آن است که اگر به این نگرانی پاسخ صحیح داده نشود و مرتفع نگردد، چه بسا بر شدت آن افزوده شده و مشکلات عدیده ای را در رابطه جنسی فرد با همسرش در پی خواهد داشت.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان

 

مطالعات پیرامون اندازه آلت تناسلی نرمال در مردان تقریبا نتایج مشابهی را در بر میگیرد. برای این منظور آلت تناسلی مرد باید در حالت نعوظ مورد ارزیابی قرار گیرد. در این شرایط، یک آلت با اندازه نرمال دارای طول تقریبی بین 5/5 تا 6/2 اینچ و اندازه پیرامونی حدود 4/7 تا 5/1 اینچ میباشد. همچنین محققان بر این باورند که که شخصی که واقعا به میکرو پنیس یا کوتاهی آلت تناسلی دچار است در حالت نعوظ دارای طول آلت جنسی کمتر از 2/75 اینچ خواهد بود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  آشنایی با پروستاتکتومی (انواع روش های جراحی پروستات)

ویدیو زیر در پاسخ به دغدغه والدین در مورد کوتاهی آلت تناسلی فرزندشان میباشد که توصیه میکنیم حتما ان را مشاهده کنید

 

روش های مورد استفاده برای افزایش طول آلت جنسی

اگرچه تعداد انگشت شماری از مردان حقیقتا دارای آلت تناسلی کوتاه هستند، اما جالب است بدانید که 45 درصد افراد علاقه دارند آلت تناسلی بزرگتری داشته باشند. امروزه روش های متعددی توسط محققان به منظور افزایش سایز آلت تناسلی مردان مورد بررسی قرار گرفته و ارائه شده است. نمونه های ایرانی و خارجی متعددی با هزینه های مختلف در این راستا پیشنهاد شده است. عمده نمونه های خارجی دارای هزینه های بسیار گزافی بوده و نتایج آن ها نیز در همه موارد با قطعیت اثبات نشده است.

در ویدیو زیر به طور خلاصه با مفهوم میکرو پنیس یا کوتاهی آلت تناسلی آشنا شده و روش های درمان آن مورد بررسی قرار میگیرد

 

دستگاه وکیوم همراه پاسخی مطمئن برای خداحافظی با بسیاری از مشکلات جنسی آقایان

گروه مهندسی پزشکی “همراه” با اختراع دستگاه واکیوم همراه، پس از بررسی های متعدد کلینیکی، نتایجی به مراتب بهتر از نمونه های مشابه خارجی خود در زمینه هایی همچون رفع مشکل ناتوانی جنسی، رفع مشکل نعوظ، کجی و انحنا در آالت تناسلی مردانه، مشکل زود انزالی و کوچکی عضو جنسی مردان را کسب نمود. نتایج عملی موفقیت آمیز این دستگاه، قیمت به مراتب مناسب تر از نمونه های خارجی، ضمانت نتایج به همراه مشاوره های مربوطه، باعث آسودگی خاطر مصرف کنندگان این دستگاه میگردد.

در صورت مواجه شدن با مشکلات و نگرانی های مربوط به آلت تناسلی، ابتدا مراجعه به اورولوژیست میتواند کمک شایانی به فرد نموده و بسیاری از نگرانی های بی مورد او را برطرف نماید. در مرحله بعد، مشاوره های روان شناختی و روان درمانی میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  اندازه آلت تناسلی من کوچک است ؛ چکار کنم؟

3/5 (1 نظر)