افرادی که دچار اختلالات و مشکلاتی در نعوظ هستند، می‌توانند از دستگاه وکیوم برای داشتن نعوظ بهتر، افزایش طول آلت تناسلی و تجربه یک رابطه جنسی باکیفیت استفاده نمایند. انواع مختلفی از دستگاه‌های وکیوم حجم‌دهنده آقایان عرضه شده‌اند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. از آنجایی که پایه و کارکرد اصلی این دستگاه‌ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد، بنابراین افراد برای انتخاب دستگاه مناسب خود دچار ابهام نخواهند شد. از این رو بهتر است در خصوص دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان یا دستگاه وکیوم همراه اطلاعاتی داشته باشید.

دستگاه وکیوم آقایان چیست؟

دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان یکی از بهترین و محبوب‌ترین وسایل برای برطرف کردن مشکلاتی همچون اختلال نعوظ در مردان است و بسیاری از آقایان برای افزایش توانمندی جنسی خود از این دستگاه کاربردی استفاده می‌کنند‌. به طور کلی استفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و اغلب افراد قادر هستند که بدون نیاز به علم و دانش خاصی از این وسیله کاربردی بهره‌مند شوند.

بدیهی است که اگر از هر وسیله‌ای به صورت نادرست و ناایمن استفاده شود، ممکن است اثراتی جانبی بر جای بگذارد و این امر در خصوص دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان نیز صادق است. اگر آقایان به صورت نادرست از این وسیله استفاده کنند، ممکن است عوارض جانبی را در پی داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود تا با شیوه کار با این دستگاه و توصیه‌های احتیاطی آن آشنا شده تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری گردد.

قسمت های مختلف دستگاه وکیوم حجم دهنده همراه آقایان

قسمت های مختلف دستگاه وکیوم همراه آقایان

قسمت های مختلف دستگاه وکیوم همراه آقایان

همان‌طور که ذکر شد دستگاه وکیوم همراه آقایان، یکی از ابزار‌های پرکاربرد و محبوب برای افرادی است که قصد دارند توانایی جنسی خود را بالا ببرند. این دستگاه که برخی آن را با نام پمپ خلا می‌شناسند، از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که سبب کارایی هرچه بهتر این دستگاه می‌شوند. بخش‌های مختلف این ابزار به شرح زیر هستند.

  • این دستگاه دارای لوله‌ای بوده که روی آلت تناسلی فرد قرار می‌گیرد.
  • در قسمت پایه آلت تناسلی فرد یک قسمت مهر و موم‌کننده وجود دارد.
  • بخش مهم این دستگاه یک بسته بوده که امکان خروج هوا به صورت دستی و الکترونیکی را از داخل لوله فراهم می‌کند که جریان هوا سبب ایجاد نعوظ خواهد شد‌.

طریقه استفاده از دستگاه وکیوم حجم ‌دهنده آقایان

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که استفاده از دستگاه وکیوم همراه آقایان سخت و پیچیده یا حتی دردناک و اذیت‌کننده است؛ اما در این خصوص باید بیان کنیم که اگر افراد با شیوه استفاده از این دستگاه آشنا شوند، در می‌یابند که استفاده از آن بسیار ساده و راحت است. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر قصد استفاده از این دستگاه را دارید در ابتدا اطلاعاتی کافی در خصوص نحوه استفاده از آن به دست آورید. در آغاز کار با دستگاه وکیوم مردانه لازم است تا آلت تناسلی خود را داخل لوله دستگاه قرار دهید. پیشنهاد می‌شود در این مرحله به منظور اجنتاب از تاثیر  لوله روی پوست آلت تناسلی خود، از روان‌کننده استفاده نمایید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  8 غذای مناسب و مفید برای آلت تناسلی مردان و تاثیر آن در تقویت اسپرم

البته توجه داشته باشید که طراحی و مکانیزم دستگاه به گونه‌ای است که به اندام‌ شما آسیبی وارد نشود. در مرحله پس از قرار دادن آلت تناسلی داخل دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان، لازم است هوای داخل لوله به مرور تخلیه گردد. این مرحله در هر دستگاهی متفاوت بوده و در برخی از آن‌ها تخلیه هوا با استفاده از انرژی باتری موجود در پمپ تامین خواهد شد؛ اما در برخی دیگر تخلیه هوا با استفاده از دست افراد صورت می‌گیرد‌.

نکته مهم در خصوص این مرحله این است که تخلیه هوا و ایجاد خلا درون دستگاه از آنجایی که سبب تغییر فشار داخل لوله می‌شود، در نتیجه سبب می‌گررد تا خو‌ن‌رسانی توسط عروق به آلت تناسلی افزایش یابد. با گذشت چند دقیقه نعوظ صورت گرفته و فرد قادر خواهد بود دستگاه را خارج کرده و اقدام به برقراری رابطه جنسی نماید. همچنین استفاده از این دستگاه سبب خواهد شد تا فرد در برقراری رابطه جنسی خود به صورت توانمند‌تری عمل نماید.

کاربرد‌های دستگاه وکیوم حجم ‌دهنده آقایان

کاربرد‌های دستگاه وکیوم حجم ‌دهنده آقایان

کاربرد‌های دستگاه وکیوم حجم ‌دهنده آقایان

همان‌طور که می‌دانید دستگاه وکیوم حجم‌دهنده اقایان کاربرد‌های بسیاری در جهت افزایش توانمندی جنسی آقایان داشته و این دستگاه نقش بسیار موثر و قابل قبولی در افزایش طول آلت تناسلی افراد دارد. همچنین استفاده از این ابزار سبب می‌شود تا افراد بتوانند نعوظ مناسب را تجربه نمابند. یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌گردد این است که آیا دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان کارایی استانداردی دارد؟

نداشتن اطلاعات کافی در خصوص یک وسیله سبب می‌گردد تا برای افراد ابهاماتی در رابطه با نحوه کارکرد آن وسیله به وجود آیند. در رابطه با دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان نیز، بسیاری از افراد به علت نداشتن اطلاعات کافی تصور می‌کنند که استفاده از این دستگاه موثر نبوده و حتی ممکن است آسیب‌هایی نیز به اندام تناسلی فرد وارد شود؛ اما کارایی و موثر بودن این دستگاه وکیوم توسط پزشکان نامدار جهانی ثابت شده و تمامی پزشکان بر این مسئله که استفاده از این دستگاه بسیار سودمند است، اتفاق نظر دارند.

بنابراین افراد می‌توانند با اطمینان خاطر در خصوص موثر بودن و عدم آسیب رساندن این دستگاه اقدام به استفاده از آن نمایند تا بتوانند توانمندی جنسی بهتری را در روابط خود تجربه کنند. داشتن اطلاعات کافی در خصوص این دستگاه به شما کمک خواهد کرد که ابهامات خود را از بین ببرید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان، کمک به مردان در جهت به دست آوردن نعوظی طولانی ‌تر است. این امر سبب خواهد شد تا افراد بتوانند در عین توانمندی جنسی بهتر در روابط، از رابطه جنسی خود لذت بیشتری نیز ببرند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  در مورد تاثیر دیابت بر باروری مردان چه می دانید؟

بنابراین استفاده از این دستگاه‌ها برای افرادی که به نوعی با اختلالات نعوظ مواجه هستند، بسیار موثر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که نمی‌توان استفاده از این دستگاه را به عنوان درمان در نظر گرفت؛ اما استفاده از دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان سبب رفع بسیاری از علائم اختلالات نعوظ خواهد شد.

انواع دستگاه وکیوم حجم ‌دهنده آقایان

دستگاه‌های وکیوم حجم‌دهنده آقایان یا دستگاه‌های خلا هوا یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزار‌ها برای درمان اختلالات نعوظ در مردان هستند که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای به دست آوردن لذتی بیشتر در روابط جنسی خود و افزایش رضایت از این ابزارها استفاده کنند. دستگاه‌های وکیوم حجم‌دهنده آقایان با ایجاد خلا هوایی در لوله دستگاه سبب خو‌ن‌رسانی بهتر به آلت تناسلی مردانه خواهند شد که این امر سبب می‌شود تا افراد بتوانند رابطه جنسی بسیار بهتری داشته باشند.

میزان تغییر طول آلت تناسلی مردانه با استفاده از دستگاه وکیوم حجم‌ دهنده آقایان

یکی از سوالات مرسومی که برای اغلب افرادی که قصد استفاده از دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان را دارند مطرح می‌گردد این است که آیا استفاده از این دستگاه سبب افزایش طول آلت تناسلی می‌شود؟ استفاده از دستگاه وکیوم همراه به عنوان وکیوم حجم دهنده میتواند مشکلات نعوظ را برطرف کرده و با افزایش قطر و طول آلت تناسلی، لذت رابطه جنسی را برای فرد رقم زند.

عوامل تاثیرگذار بر رشد آلت تناسلی مردانه

جهت تعیین این‌که آیا استفاده از دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان سبب افزایش طول آلت تناسلی آقایان می‌گردد یا خیر؛ لازم است در ابتدا با عواملی که بر افزایش سایز اندام جنسی آقایان تاثیرگذار هستند، آشنا شوید. عوامل مختلفی بر اندازه آلت مردان تاثیرگذار خواهند بود که از جمله آن‌ها می‌توان به ژنتیک، تاثیر هورمون‌ها، نوع تغذیه و سن افراد اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین و موثرترین عامل ترشح هورمون جنسی مردانه یا تستسترون است. ترشح این هورمون از سن بلوغ آغاز شده و بر افزایش سایز آلت تناسلی تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

در واقع می‌توان از هورمون تستسترون به عنوان عامل اصلی رشد آلت جنسی آقایان نام برد. عامل دیگری که نقش قابل توجهی در ابعاد، اندازه و رشد آلت تناسلی مردانه دارد وراثت و ژنتیک افراد است. در برخی از موارد این امکان وجود دارد که جهش‌های ژنتیکی در فرد به وجود آمده و بر ابعاد و شکل اندام جنسی آقایان تاثیر بگذارد. شاید تعجب‌آور باشد؛ اما لازم به ذکر است که در برخی از مواقع تغییرات هورمونی در دوران بارداری بر شکل‌گیری آلت تناسلی جنین پسر تاثیرگذار خواهند بود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  بیماری کلامیدیا چیست و چه ارتباطی با اختلال نعوظ دارد؟

روش‌های افزایش آلت تناسلی آقایان

امروز در این راستا که استفاده از روش‌های مختلف تاثیر چشمگیری در افزایش سایز آلت جنسی مردانه خواهند داشت، ادعا‌های بسیاری وجود دارند. بنابراین اگر افراد با این روش‌ها آشنا شوند، قادر خواهند بود تا با استفاده از این ابزار‌ طول آلت جنسی خود را افزایش دهند. روش‌های افزایش طول آلت جنسی مردانه به دو دسته جراحی و غیرجراحی تقسیم می‌شوند. اگر قصد دارید با روش‌های غیر از جراحی طول آلت جنسی خود را افزایش دهید، لازم است از روش‌هایی همچون اکستندر، وکیوم، پنیمور و لاجر باکس استفاده کنید.

البته نکته مهمی که در خصوص استفاده از این روش‌ها وجود دارد این است که این روش‌ها دائمی نبوده و تاثیر آن‌ها موقت خواهد بود. همچنین می‌بایست در هنگام تهیه وسایل افزایش‌دهنده یا حجم‌دهنده از برند‌های معتبر خرید نمایید. خرید از برندهای نامعتبر ممکن است باعث ایجاد درد، تورم یا آسیب دیدگی عروق خونی در آلت مردانه شود.

همچنین اگر قصد جراحی آلت تناسلی خود را دارید، این روش سبب می‌گردد تا طول اندام جنسی شما یک یا دو سانتی‌متر افزایش یابد. شاید در خصوص داروهایی که سبب افزایش طول آلت تناسلی می‌شوند نیز مواردی را شنیده باشید؛ بهتر است بدانید که این داروها تنها جنبه تبلیغاتی داشته و مورد تایید وزارت بهداشت قرار نگرفته‌اند. یکی دیگر از سوالاتی که در رابطه با افزایش طول آلت تناسلی مطرح می‌گردد این است که آیا ورزش کردن می‌تواند طول آلت تناسلی را افزایش دهد؟در این خصوص باید بیان کنیم که ورزش تنها بر نعوظ بهتر آلت تناسلی موثر خواهد بود و تاثیری در تغییر سایز آلت تناسلی نخواهد داشت.

از آنجایی که ژنتیک و عوامل ارثی تاثیر بسیار قابل توجهی بر اندازه و سایز آلت تناسلی مردانه دارند، در نتیجه توجه نمایید که سایر روش‌ها تغییر چندانی در طول آلت تناسلی به وجود نخواهد آورد. البته دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان یکی از روش‌های بی‌دردسر و موثر برای نعوظ بهتر و افزایش سایز آلت تناسلی خواهد بود.

سخن پایانی

از آنجایی که نعوظ خوب و افزایش طول آلت تناسلی سبب ایجاد کیفیت بهتری در روابط جنسی می‌شوند، بسیاری از آقایان در صدد این هستند تا با استفاده از دستگاهی نعوظ بهتر را تجربه نمایند. یکی از بهترین ابزار‌هایی که در این راستا وجود دارد، دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان است که با استفاده از تخلیه هوا سبب خو‌ن‌رسانی و در نتیجه نعوظ بهتر در آلت تناسلی مردانه خواهد شد. انواع مختلفی از دستگاه وکیوم حجم‌دهنده آقایان یا وکیوم همراه آقایان وجود دارند که شما می‌توانید بسته به نیاز و ویژگی‌های اندام خود هر یک از این دستگاه‌ها را انتخاب کرده و از آن بهره‌مند شوید.

0/5 (0 نظر)