زود انزالی یا انزال زودرس یکی از مشکلاتی است که برخی از مردان با آن مواجه بوده و به دنبال برطرف کردن آن هستند. زود انزالی به چه وضعیتی گفته می‌شود؟ آیا می‌توان آن را درمان یا به حداقل رساند؟ چه چیزهایی می‌توانند آن را کاهش یا افزایش دهند؟ مشاوره رایگان درمان زود انزالی می‌تواند به بیماران برای کنترل این وضعیت کمک‌کننده باشد. چه عواملی سبب بروز زود انزالی در مردان خواهند شد؟ بیماری، استرس و فشارهای روزانه می‌توانند عواملی موقت و دائمی برای این بیماری باشند. درمان انزال زودرس توسط مشاوران رایگان در سایت‌های معتبر برای کنترل و بهبود آن در کوتاه‌مدت روش‌های گوناگونی را پیشنهاد می‌کنند که در این مقاله با روند درمان آشنا خواهیم شد.

مشاوره رایگان زود انزالی چیست؟

ساختار نرمال و طبیعی رابطه جنسی در مردان با شایع‌ترین رفتارهای جنسی مانند انزال زودرس مختل شده و نیاز به درمان دارد. زود انزالی در واقع ارضا شدن جلوتر از زمان است و مشاوره رایگان درمان زود انزالی زیر نظر متخصص برای درمان این اختلال صورت میگیرد. چنانچه مردها همزمان با عمل دخول یا حتی پیش از آن ارضا شوند نمی‌توانند چرخه جنسی را به خوبی ادامه دهند. ممکن است افراد در این نوع رابطه جنسی دچار نارضایتی شده و حس ناخوشایندی داشته باشند. بنابراین درمان زود انزالی آن نیز تحت نظر متخصصان ماهر بسیار مهم و ضروری است. شاید برخی از افراد اختلال نعوظ را با زود انزالی اشتباه بگیرند؛ اما باید بدانید که این دو یکسان نیستند.

اگر مرد پیش از آماده شدن شریک جنسی حالت انزال به او دست دهد و نتواند آن را کنترل کند، در واقع دچار انزال زودرس شده است. روند جنسی در این صورت مختل شده و مرد نمی‌تواند آن را ادامه دهد و شریک جنسی خود را راضی نگه دارد. لازم به ذکر است که در این صورت مرد نیز احساس خوب و رضایت‌مندی نخواهد داشت. زود انزالی ممکن است از زمان بین 40 ثانیه تا یک دقیقه‌ و نیم اتفاق بیفتد که این خود زمان بسیار کمی محسوب می‌شود. همچنین باید بدانید که برای درمان این مشکل روش‌های روانشناختی و مشاوره‌های موجود در این خصوص نیز می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و چرخه رابطه‌ جنسی را به روال عادی بازگردانند.

چگونه می توان  با مشاوره رایگان زود انزالی، این اختلال را درمان کرد؟

چگونه می توان زود انزالی را درمان کرد؟

چگونه می توان زود انزالی را درمان کرد؟

در حدود 30 درصد از مردان بین سنین 18 تا 50 سال با مشکلاتی همچون انزال زودرس در طول زندگی خود مواجه می‌شوند. همچنین می‌توان زود انزالی یا انزال زودرس را به عنوان شایع‌ترین اختلال جنسی در بین آقایان نام برد که برای مقابله با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. علت بروز این مشکل چیست؟ دلایل گوناگونی برای ایجاد زود انزالی وجود دارند که بیمار در صورت مواجهه می‌بایست آن‌ها بررسی و درمان نماید. چنانچه ریشه و علت آن به درستی تشخیص داده شود، درمان آن نیز آسان‌تر خواهد شد. راهکارهای درمانی بعد از شناسایی دقیق علت انزال زودرس توسط پزشک مربوطه می‌تواند مطمئن‌تر و اثربخش‌تر باشد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  هایپرپلازی خوش خیم پروستات

علاوه‌بر آن نباید فراموش کنید که برای درمان نیاز به جلسات متعدد مشاوره و گاهی نیز مراجعه به مطب خواهید داشت و باید برای درمان قطعی، داروهای تجویز شده به طور مرتب مصرف شوند. گاهی اوقات بهتر است فرد مورد نظر به همراه همسر خود در برخی از جلسات مشاوره در خصوص رابطه جنسی به صورت حضوری شرکت نماید.

آشنایی با بهترین نوع پوزیشن و آموزش رابطه زناشویی هر دو از نیازمندی‌هایی هستند که برخی از زوجین برای برطرف شدن مشکل زود انزالی به آن احتیاج دارند. همچنین می‌توان به طور جداگانه یا همزمان با هر دوی آن‌ها در رابطه با نیازها و خواسته‌هایشان سوالاتی را پرسیده تا وظایف خود را بدانند. لازم به ذکر است که پیش‌نوازی قبل از شروع رابطه نیز می‌تواند بسیار مهم باشد که برخی از افراد به درستی از آن آگاه نیستند.

علت بروز زود انزالی

علت بروز زود انزالی

علت بروز زود انزالی

اختلالات روانی یا ضعف جسمانی از شایع‌ترین علل موجود در بین ده‌ها علت موجود برای انزال زودرس در بین مردان به شمار می‌رود. زمانی که فرد بیمار از حالت و وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردار نباشد، برای درمان می‌تواند از مشاوره رایگان کمک بگیرد. همچنین مشاوره رایگان در این‌ رابطه می‌تواند از بروز مشکلات حادتر و رسیدن به مراحل بعدی بیماری جلوگیری به عمل آورد. شناسایی صحیح و به موقع این مشکلات برای بسیاری از افراد اثربخش و مفید خواهد بود. شایع‌ترین علل بروز زود انزالی در مردان به شرخ هستند.

  • بالا رفتن سن
  • وجود عفونت‌هایی در مجراهای مثانه
  • برخی از عوامل ارثی و ژنتیکی
  • کاهش سروتونین ضروری در بدن
  • برخورداری از برخی بیمارهای روانی همچون افسردگی
  • استرس و اضطراب در طول رابطه جنسی
  • داشتن بیمارهایی نظیر گلوکوم یا دیابت شیرین
  • عدم کارکرد درست سلول‌های کبدی
  • پریشانی فیزیولوژی در صورت بی‌کفایتی و عملکرد نادرست در یک رابطه

زود انزالی چه اثرات و عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟

زود انزالی چه اثرات و عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟

زود انزالی چه اثرات و عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟

بیشترین آسیب‌ها و مشکلات جدی بین زن و شوهر در اثر عدم درمان انزال زودرس در مردان است که می‌تواند سبب بدتر شدن رابطه نیز شود. در یک رابطه جنسی سالم هر دو طرف باید بتوانند غذای روحی و روانی خود را دریافت نمایند. بنابراین زمانی که در حین رابطه جنسی مرد به همسر خود اعتماد و عملکرد درست را منتقل نکند، نمی‌تواند رضایت او را نیز به دست آورد. همچنین در ادامه سبب نارضایتی بیشتر جنسی و سرد شدن رابطه به مرور زمان می‌شود. برخی دیگر از عوارض زود انزالی به شرح زیر هستند:

  • بروز مشکلات و دیگر اختلالات جنسی و روانی در فرد
  • استفاده از هرگونه ژل‌ها و قرص‌های تأخیری
  • جست‌وجو رابطه جنسی پرخطر و سرخوردگی و شرمندگی از شریک جنسی
  • پایین آمدن اعتمادبه‌نفس
  • مشکلات جدی در رابطه
  • وارد شدن به رابطه‌های مخرب
  • زود انزالی و عواقب آن بر سلامتی
  • مشکلات روحی و روانی
  • جدایی و طلاق

مشاوره رایگان تلفنی برای درمان زود انزالی

مشاوره رایگان تلفنی برای درمان زود انزالی

مشاوره رایگان تلفنی برای درمان زود انزالی

زود انزالی در بیشتر مواقع قابل حل یا قابل کنترل است. روش‌های متعددی برای درمان زودهنگام مشکلات انزال زودرس وجود دارند که به طور کلی ایجاد تغییر در سبک زندگی و دیگر فعالیت‌های حمایتی می‌توانند کمک‌کننده باشند. علاوه‌بر آن می‌توان با تقویت اندام‌های جنسی خصوصاً ماهیچه‌های اطراف لگن این عارضه را به حداقل رساند. بهره‌گیری از مشاوره رایگان برای درمان انزال زودرس می‌تواند در بسیاری از موارد به زوجین راهنمایی و کمک کند. روش‌های پیشنهادی در این مشاوره‌ها در درازمدت و از نظر تکنیکال بسیار مناسب بوده و تا حد امکان می‌توانند از بارداری پیشگیری نموده و ضعف را برطرف نمایند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  ضربه به آلت تناسلی مردان و مشکلات ناشی از آن

بنابراین نمونه‌هایی از روش‌های درمانی مشاوره رایگان را برای شما به صورت فهرست بیان خواهیم کرد:

تنظیم سبک درست خوابیدن

تنظیم سبک درست خوابیدن

تنظیم سبک درست خوابیدن

یکی از عوامل بسیار مهم در رابطه با اختلالات جنسی و استرس به هنگام رابطه کیفیت و کمیت نامناسب خواب است که می‌تواند آسیب‌های جدی‌تری نیز به دنبال داشته باشد. خوابیدن به موقع به هنگام شب می‌تواند اثرات خوب و مثبتی بر بسیاری از عملکردهای فرد بگذارد.

کاهش فاصله مقاربتی

داشتن رابطه‌ جنسی کوتاه‌مدت و زودهنگام در طی هفته می‌تواند تا حد زیادی ارگاسم را کاهش داده یا حتی آن را از بین ببرد.

کنترل و مدیریت احساسات

یکی از عواملی که می‌تواند سروتونین را در بدن کاهش دهد هیجانات کاذب مانند ناراحتی‌های بیش از اندازه است. کاهش سروتونین در بدن به هنگام رابطه جنسی، سبب زود انزالی و همچنین از دست دادن حافظه هنگام رابطه جنسی می‌شود.

کاهش استرس و اضطراب

استرس و اضطراب به هنگام رابطه جنسی در مردان می‌تواند انزال زودرس را به همراه داشته باشد. بنابراین این امکان وجود دارد که این عارضه توسط مشاوران و رویکردهای روانشناختی قابل پیشگیری بوده و بتوان آن را کاهش داد.

بالا بردن اطلاعات جنسی

بالا بردن اطلاعات جنسی

بالا بردن اطلاعات جنسی

آگاهی کامل از انتظارات و نیازهای جنسی پارتنر طی رابطه جنسی می‌تواند حس قدرتمندی و تمرکز را به مردان داده و انزال را کاهش دهد. بنابراین در این صورت می‌توان رابطه جنسی اثربخش، نرمال و سالمی را تجربه کرد.

نشانه های بارز زود انزالی چیست؟

ناتوانی در به تأخیر انداختن انزال بیش از یک دقیقه بعد از شروع رابطه جنسی از اصلی‌ترین نشانه‌های زود انزالی به شمار می‌رود که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. زود انزالی می‌تواند در تمامی تحریکات جنسی در هر زمان از جمله خودارضایی نیز ایجاد شود. بنابراین برای راحتی شناخت نشانه‌های شایع انزال زودهنگام می‌توان آن را به دو دسته کلی طبقه‌بندی کرد:

  • زود انزالی اولیه یا دائمی

کسانی که در این دسته قرار می‌گیرند همواره و در همه حال، زمانی که وارد رابطه جنسی می‌شوند مشکل زود انزالی را خواهند داشت.

  • زود انزالی ثانویه یا اکتسابی

گاهی اوقات نیز ممکن است در گذشته فرد رابطه جنسی بدون مشکلی را تجربه کرده باشد؛ اما اکنون به دلایلی دچار زود انزالی شده است.

گاهی اوقات برخی از مردان به اشتباه تصور می‌کنند که دچار عارضه زود انزالی هستند؛ اما نمی‌توان آن را به راحتی و با برخی از شاخص‌های تشخیصی شناسایی کرد. بنابراین در این صورت روحیه خود را از دست می‌دهند و این خود می‌تواند زمینه‌ای برای زود انزالی باشد. همچنین برخی از همسران از شریک جنسی خود انتظار دارند انزالی دیرتر از حالت طبیعی و نرمال داشته باشند و در غیر این صورت نیز احساس می‌کنند که مرد دچار زود انزالی است.

راه حل های پیشنهادی برای کنترل زود انزالی توسط مشاوران رایگان

راه حل های پیشنهادی برای کنترل زود انزالی توسط مشاوران رایگان

راه حل های پیشنهادی برای کنترل زود انزالی توسط مشاوران رایگان

زود انزالی از جمله مشکلاتی است که باید به سرعت درمان و کنترل شود و در این راه می‌توان از پزشکان و روانشناسان مجرب کمک گرفت. یکی از راه‌های شایعی که بسیاری از مشاوران و پزشکان آن را پیشنهاد می‌دهند درمان به کمک برخی از روش‌های خانگی است. انواع ورزش‌ها، رژیم‌های غذایی مناسب، درمان‌های روحی و روانی و… را می‌توان به عنوان روش‌های درمانی برای انزال زود هنگام دانست. بنابراین در ادامه به نمونه‌هایی از این روش‌های خانگی اشاره می‌کنیم:

این مطلب را نیز از دست ندهید:  در مورد بیماری کرونا بیشتر بدانیم

مصرف عسل طبیعی و زنجبیل

برای درمان یا کنترل زود انزالی شایع‌ترین راهی که می‌توان از آن کمک گرفت، مصرف عسل طبیعی به همراه زنجبیل است. زنجبیل سبب افزایش گردش خون خصوصاً بر اندام‌های جنسی و در نتیجه کنترل انزال و نعوظ می‌شود. همچنین عسل نیز در کنار زنجبیل می‌تواند این اثربخشی را چندین برابر کرده و هر دو به قوای جنسی کمک خواهند کرد.

مصرف مارچوبه

هرچند مارچوبه از خوراکی‌های کمیاب و گران‌قیمت است؛ اما اگر دچار مشکلات جدی انزال هستید آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. ریشه مارچوبه به طرز عجیبی می‌تواند بر اندام جنسی و دیر انزالی اثر گذاشته و آن را تقویت نماید. خاصیت بالای مارچوبه آن را به سرعت جزء گران‌قیمت‌ترین خوراکی‌های موجود در ایران کرده؛ اما مصرف مارچوبه تازه و تأثیر آن شما را پشیمان نخواهد کرد.

مصرف سیر به عنوان یک خوراکی مفید

سیر نیز مانند خیلی از خوراکی‌های گرم‌مزاج دیگر می‌تواند میل به رابطه جنسی را در افراد بیشتر نماید. همچنین می‌تواند قوای جنسی و ایمنی بدن را در برابر ورود هرگونه میکروب و باکتری افزایش دهد. علاوه‌بر آن با بالا بردن جریان گردش خون در اندام‌های جنسی عضلات این ناحیه را نیز تقویت می‌نماید.

خوردن هویج را فراموش نکنید.

همواره شنیده‌ایم که هویج برای تقویت چشم‌ها مفید است؛ اما باید بدانید که مصرف هویج برای بهبود میل جنسی نیز بسیار پرخاصیت خواهد بود. بنابراین مصرف هفتگی هویج بخارپز به همراه تخم‌مرغ می‌تواند تا حد بسیار زیادی سبب بالا رفتن میل جنسی و کنترل زود انزالی گردد.

از مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار خودداری کنید.

مصرف بیش از اندازه کافئین می‌تواند روند عادی زندگی را مختل کرده و فرد را با استرس و نگرانی همراه سازد؛ همچنین در بسیاری از موارد نیز اعتیاد به آن را به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که مصرف به اندازه کافئین برای بدن مضر نبوده؛ اما اگر مقدار آن افزایش یابد سبب انزال زودرس خواهد شد.

نوشیدن شیر گرم را جدی بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید شیر سرشار از کلسیم است و آن هم برای استقامت و سلامتی بدن از مواد ضروری به شمار می‌رود. همچنین در کنار شیر، اضافه کردن موز نیز می‌تواند یک معجون شگفت‌انگیز و ترکیبی انرژی‌زا را برای شما به ارمغان آورد. مصرف شیر و موز هر چند روز یک‌بار برای کنترل انزال زودهنگام و تقویت قوای جنسی بی‌نظیر خواهد بود.

کلام آخر

زود انزالی می‌تواند برای مردان یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی جنسی تلقی شود که سبب نارضایتی طرفین از رابطه جنسی می‌شود. همچنین اعتماد‌به‌نفس را پایین آورده و به مرور زمان بر رابطه زناشویی تأثیرات مخربی خواهد گذاشت. بنابراین در این راستا برای درمان باید از مشاوره رایگان درمان زود انزالی کمک گرفت تا بتوان این عارضه را کنترل و به حداقل رساند. زود انزالی در واقع به زمانی اطلاق می‌گردد که مرد بعد از شروع رابطه جنسی تنها تا حداکثر یک دقیقه بتواند از انزال خود جلوگیری کند. چنین مشکلاتی اگر درمان نشوند عواقبت بدتری همچون سردی رابطه و حتی جدایی را به همراه خواهند داشت.

مطالعه مقالات زیر نیز به شما توصیه میشود:

0/5 (0 نظر)