بسیاری از گروه های تحقیقاتی در کشور های مختلف سعی کرده اند به این سوال که ذهن بسیاری از مردان و زنان را در سراسر جهان به خود مشغول کرده است، پاسخ بدهند که آیا اندازه آلت تناسلی مرد می تواند در رابطه جنسی اثر گذار باشد؟ اکثر آقایان نگران این موضوع هستند که آیا آلت تناسلی آن ها به اندازه کافی بزرگ است یا خیر؟ و آیا اندازه آلت تناسلی آن ها شریک جنسی آن ها را راضی می‌کند یا خیر؟ این موضوع به طور قابل توجهی می تواند در اعتماد به نفس و عزت نفس مردان تاثیر گذار باشد، با این حال اغلب این ترس ‌ها بی اساس هستند.

در یک مقاله تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۹ چاپ شده است، به این موضوع اشاره شده است که اکثر مردان بر این باورند که طول متوسط آلت تناسلی در حالت نعوظ حدود ۱۵ سانتی متر است، اما بر اساس این تحقیقات، میانگین بسیار کوچک تر از این مقدار است. در حالی که اندازه آلت تناسلی در مردان متفاوت به طور گسترده ‌ای مختلف است، اما می‌ توان به طور متوسط اندازه ای حدود 12/9 الی 13/97 سانتی متر و حتی کوچک تر از این مقدار در نظر گرفت. اگر چه نتایج متفاوت است ولی اکثر مطالعات میانگین اندازه را در همین حدود تخمین می‌ زنند.

در این مقاله سعی شده است تا برخی از حقایق درباره تاثیر اندازه آلت تناسلی بر رابطه جنسی بیان شود. همچنین بر اساس مطالعات مختلف علمی که به تحقیق بر این موضوع پرداخته اند، پاسخ واقعی به سوالاتی که در این زمینه ذهن افراد را درگیر کرده است، فراهم شده است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  شناخت و درمان اختلال عملکرد جنسی زنان

چه زمان می ‌توان گفت که اندازه آلت تناسلی خیلی کوچک است؟

چه زمان می ‌توان گفت که اندازه آلت تناسلی خیلی کوچک است؟

چه زمان می ‌توان گفت که اندازه آلت تناسلی خیلی کوچک است؟

در یکی از مطالعاتی که در گذشته کارشناسان انجام داده اند، اندازه آلت تناسلی ۸۰  مرد قبل و بعد از نعوظ اندازه گیری شد. در این مطالعه محققان به این نتیجه رسیدند که اندازه متوسط آلت تناسلی مرد در حالت شل 8/8 و در حالت نعوظ 12/9 سانتی متر است.

همچنین در این مطالعات محققان متوجه شدند که اندازه آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ با اندازه آلت تناسلی آن ها در حالت نعوظ ارتباطی ندارد. به عبارت دیگر آلت تناسلی ممکن است در هنگام شل بودن اندازه های متفاوتی داشته باشد، اما در حالت نعوظ همه آن ها طول مشابهی دارند. همچنین در این تحقیقات هیچ ارتباطی بین سن و اندازه آلت تناسلی پیدا نشده است. نتیجه نهایی محققان این تحقیق این بود که، فقط مردانی که طول آلت آن ها کمتر از ۴ سانتی متر و طول نعوظ آن ها کمتر از ۷ و نیم سانتی متر است باید از روش های افزایش طول آلت تناسلی استفاده کنند.

اندازه گیری آلت تناسلی

برای اندازه گیری طول آلت تناسلی باید یک خط کش به کشاله ران فشار داده شده و از پایه آلت تناسلی تا قسمت نهایی آن ( سر آن) اندازه گیری شود. برای اندازه گیری دور آلت تناسلی باید از یک نوار اندازه گیری استفاده کرد و آن را به دورترین قسمت آلت تناسلی پیچید و سپس اندازه را به دست آورد.

اندازه آلت تناسلی برای شریک زندگی اهمیت دارد؟

اندازه آلت تناسلی برای شریک زندگی اهمیت دارد؟

اندازه آلت تناسلی برای شریک زندگی اهمیت دارد؟

برخی از مردان نگران این موضوع هستند که آیا اندازه آلت تناسلی آن ها مطابق با خواسته های شریک زندگی آن ها است یا خیر؟

این مطلب را نیز از دست ندهید:  اختلال نعوظ در مردان زیر 40 سال و حقایقی در مورد آن

تحقیقاتی که در گذشته انجام گرفته اند، نشان می ‌دهند که طول آلت تناسلی برای بسیاری از زنان دارای اهمیت نیست. در یک مطالعه نظر سنجی ۷۷ زن پرسشنامه های این تحقیق را تکمیل کردند و نتیجه نهایی بیان می کرد که طول آلت تناسلی کاملا موضوعی بی اهمیت برای زنان است، در حالی که ۲۱ درصد افراد آن را دارای اهمیت دانستند. کسانی که می‌ گفتند طول برایشان مهم است، همچنین به پهنای آلت تناسلی نیز اهمیت می‌ دادند. در نظر سنجی دیگری ۴۵ نفر از ۵۰ زنی که در این نظر سنجی شرکت کرده بودند، معتقد بودند که برای رضایت جنسی پهنای آلت تناسلی از طول آن دارای اهمیت بیشتری است.

3.7/5 (3 نظر)