برای اختلال نعوظ چه کنیم

وقتی که برای درمان اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی خود وارد مطب دکتر می‌شوید، به احتمال زیاد اولین جمله‌ای که از آنها خواهید پرسید این است که برای اختلال نعوظ چه کنیم . پیگیری‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های اینترنتی داشتیم، اتفاقاً این سؤال توسط بسیاری از افراد مطرح شده بود و همه به دنبال راهکارهای پزشکی بودند. نکته جالب‌تر اینکه هیچ کدام از این افراد در مورد ریشه اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی اطلاعات خاصی نداشتند. اما ما برای اینکه بتوانیم به سؤال برای اختلال نعوظ چه کنیم پاسخ دهیم، همه راهکارهای دارویی و غیر دارویی را دنبال کرده‌ایم تا ببینیم که تاثیرگذاری کدام یک از آنها بهتر است.

 راهکارهای خانگی برای پاسخ به سؤال برای اختلال نعوظ چه کنیم

 اجازه بدهید ببینیم که قبل از اینکه اصلاً به سراغ دکتر یا هر راهکار درمانی دیگری برویم، آیا می‌توانیم در منزل به دنبال گزینه درمانی بگردیم. با انجام برخی کارهای شخصی و یا تغییر رژیم غذایی بتوانیم راهکار خوبی برای پاسخ به سؤال برای اختلال نعوظ چه کنیم پیدا کنیم. پیشنهاداتی که توسط منابع پزشکی معتبر دنیا ارائه شده شامل موارد زیر هستند:

  • اگر سیگار می‌کشید، ترک کنید: سیگار کشیدن تأثیر مستقیمی بر اختلال نعوظ دارد و اگر توانایی ترک آن را ندارید، حتماً از دیگران کمک بگیرید. از راهکارهای جایگزین مانند آدامس‌های حاوی نیکوتین یا موارد مشابه استفاده کنید یا حتی از پزشک خود بخواهید تا یک داروی جایگزین را در اختیار شما قرار دهد.
  • وزن اضافی خود را کم کنید: اضافه وزن می‌تواند باعث اختلال نعوظ و حتی در شرایط بدتر باعث ناتوانی جنسی شود. حتماً فعالیت‌های بدنی را در کارهای روزمره خود قرار دهید. ورزش یکی از بهترین پاسخ‌ها به سؤال اینکه برای اختلال نعوظ چه کنیم محسوب می‌شود. ورزش می‌تواند تغییرات اساسی در عملکرد نعوظ شما به وجود بیاورد که هم شامل کاهش استرس، هم شامل کاهش وزن و هم شامل افزایش جریان خون می‌شود.
  • اعتیاد به الکل و مواد مخدر را درمان کنید: نوشیدن بیش از حد نوشیدنی‌های الکلی یا مصرف برخی داروهای غیرقانونی و مواد مخدر به طور مستقیم در اختلال نعوظ نقش دارد و مشکلات سلامتی طولانی مدت به وجود می‌آورد. پس آنها را کنار بگذارید.
  • از مشاور کمک بگیرید: اگر در ارتباط با شریک زندگی و شریک جنسی خود مشکل دارید و احساس می‌کنید که این مشکل به طور مستقیم در نعوظ شما نقش دارد، شاید راهکار پیشنهادی استفاده از مشاوره زوجین باشد. این می‌تواند یکی از اساسی‌ترین پاسخ‌های شما برای سؤال با اختلال نعوظ چه کنیم باشد.
این مطلب را نیز از دست ندهید:  چند دیدگاه اشتباه در مورد کاربرد دستگاه وکیوم آقایان

راهکارهای پزشکی برای درمان اختلال نعوظ

 یکی از راهکارهایی که شما می‌توانید به عنوان درمان اختلال نعوظ از آن استفاده کنید، مصرف داروهای خوراکی است. متاسفانه در سطح بسیار بالایی از افراد جامعه به سراغ این روش می‌روند و حتی درک درستی از نحوه کارکرد آنها ندارند. با توجه به مسائل سلامتی و تبعاتی که مصرف این داروها ممکن است روی فرد داشته باشد، در اینجا از نام بردن داروهای خاص خودداری می‌کنیم. اما به طور کلی راهکارهای پزشکی برای پاسخ به سؤال با اختلال نعوظ چه کنیم شامل موارد زیر می‌شوند:

مصرف داروهای خوراکی

این داروها اساساً برای افزایش جریان خون طراحی شده‌اند و در ابتدا به عنوان درمان فشارخون پیشنهاد شدند. اما به مرور زمان مشخص شد که می‌توانند در ایجاد حالت نعوظ نقش داشته باشند و به مرور زمان تبدیل به گزینه درمان اختلال نعوظ شدند. مصرف این داروها باید تحت نظر پزشک انجام شود و عوارض جانبی مختلفی دارند. ضمن اینکه مصرف آنها برای افرادی که به بیماری‌های فشار خون مبتلا هستند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود و حتی خطر مرگ دارد.

روش‌های جراحی

این روش‌ها شامل روشهای مختلف تهاجمی هستند که ممکن است شامل قرار دادن ایمپلنت در آلت تناسلی مردانه یا تزریق چربی به داخل آلت باشد. معمولاً قرار دادن ایمپلنت دردسر زیادی دارد و ممکن است استفاده از آن برای افراد مختلف نیاز به برخی تمهیدات اولیه داشته باشد. تزریق چربی یک روش طبیعی‌تر است و فرد زودتر می‌تواند رابطه جنسی برقرار کند. اما باید این حقیقت را بپذیریم که به مرور زمان چربی داخل آلت تناسلی از بین رفته و فرد مجدداً باید این روش را تکرار کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  ارتباط بین تماشای فیلم های مستهجن و اختلال نعوظ

تقویت تستوسترون به عنوان هورمون جنسی

تستوسترون به عنوان یک هورمون جنسی شناخته می‌شود که نقش مستقیمی در تحریک جنسی مردان دارد. بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد که کمبود هورمون تستوسترون در برخی از مردان به دلیل شرایط زندگی خاص عامل اصلی ایجاد اختلال نعوظ است. معمولاً متخصصین به این افراد تقویت هورمون تستوسترون را پیشنهاد می‌دهند که شامل تغییرات هورمونی می‌شود. این روش یک جایگزین طبیعی و یک پاسخ خوب برای سؤال با اختلال نعوظ چه کنیم محسوب می‌شود، اما در هر صورت تغییر غیرطبیعی در هورمون جنسی می‌تواند سایر قسمت‌های بدن را هم تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل این روش باید مستقیماً زیر نظر پزشک و با اجازه آنها انجام شود.

روش‌های تقویتی

کسانی که به فکر درمان اختلال نعوظ خود با روش‌های غیر پزشکی هستند و نسبت به نتایج روش‌های پزشکی و عوارض جانبی آنها نگران هستند، می‌توانند به سراغ روش‌های تقویتی بروند که به مراتب کیفیت نعوظ بالاتری دارند و  عوارض جانبی آنها کمتر است. روش‌های تقویتی در دو دسته کلی قرار می‌گیرند:

تقویت ماهیچه‌های لگن

این یکی از تکنیک‌هایی است که به طور کلی برای ناتوانی جنسی مردان تجویز می‌شود و در درمان اختلال نعوظ هم نقش دارد. این یک روش تمرینی خاص است که فرد به کمک آن ماهیچه‌های لگنی خود را تقویت می‌کند و با تمرکز بر روی ماهیچه‌های آلت تناسلی، امکان تقویت آنها را فراهم می‌آورد. انجام این تکنیک‌ها نیاز به آموزش دارد و فرد باید توسط یک متخصص یا یک فرد آموزش دیده مورد آموزش قرار گیرد.

برای درمان اختلال نعوظ چه کنیم؟

برای درمان اختلال نعوظ چه کنیم؟

استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

 دستگاه وکیوم مردانه ابزاری برای تقویت فیزیکی آلت تناسلی محسوب می‌شود که حرکت آن منجر به افزایش جریان خون به آلت تناسلی می‌شود. این دستگاه بر مبنای مکش در آلت تناسلی طراحی شده است و عملکرد آن باعث کشیدن خون به داخل آلت تناسلی و سفت شدن بافت اسفنجی می‌شود. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان به عنوان پاسخ به سؤال با اختلال نعوظ چه کنیم راهکار مناسبی است که عوارض جانبی بلندمدت آن بسیار کمتر است. کسانی که نحوه استفاده صحیح از دستگاه وکیوم مردان را بدانند، خیلی راحت می‌توانند در شرایط مختلف از آنها استفاده کنند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  هر آنچه درباره اختلال نعوظ آقایان باید بدانید!

 البته نباید از عوارض جانبی اولیه مانند کبودی اطراف آلت تناسلی و همچنین درد اولیه چشم‌پوشی کنیم که ممکن است برای مردان آزاردهنده باشد. نکته جالب در مورد این روش درمانی این است که به مرور زمان به تقویت ماهیچه‌های آلت تناسلی کمک می‌کند و راحت‌تر فرد به حالت نعوظ می‌رسد.

برای درمان اختلال نعوظ چه کنیم؟

برای درمان اختلال نعوظ چه کنیم؟

روش‌های روانشناختی

 در برخی موارد ممکن است اختلال نعوظ ریشه در مسائل روانی و احساسی فرد داشته باشد. این مورد را در اختلال نعوظ روانی در مطالب قبلی بررسی کردیم که می‌توانید دلایل آن را به طور کامل مطالعه کنید. اما در مورد این افراد بهترین راهکار درمانی، مراجعه به روانپزشک و همچنین استفاده از دستگاه وکیوم مردانه است که بخش مهمی از مشکلات آنها را مرتفع می‌کند.

در اینجا تلاش کردیم که برای سؤال اکثر کاربران به عنوان با اختلال نعوظ چه کنیم پاسخ مناسب و کاملی داشته باشیم. اما اگر هنوز هم ابهامی دارید یا به دنبال مشاوره در مورد خرید دستگاه وکیوم آقایان هستید، با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تر را در اختیار شما قرار دهیم.

3.3/5 (4 نظر)