در این نوشته می خوانید:

فیلم آموزش استفاده از دستگاه وکیوم آقایان و مشاوره رایگان خرید وکیوم مردانه

استفاده از دستگاه وکیوم آقایان ممکن است در ابتدا کمی ناخوشایند به نظر برسد، اما به طور کلی استفاده از آن بسیار ساده و برای همه افراد امکان پذیر است. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که فرد لوله را بر روی آلت تناسلی خود قرار می‌دهد. برخی از افراد ممکن است از یک روان کننده برای جلوگیری از تأثیر لوله بر روی آلت تناسلی استفاده کنند.

 

در این حالت با روشن شدن پمپ به کمک باتری یا با استفاده از دست، هوای داخل لوله به مرور زمان خارج می‌شود و باعث ایجاد خلا می‌شود. تغییر فشار هوای داخل لوله سبب ایجاد خون رسانی توسط عروق خونی در آلت تناسلی می‌شود. این پدیده ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا فرد به نعوظ کامل برسد. پس از این حالت فرد می‌تواند دستگاه و لوله را خارج کرده و به مقاربت و رابطه جنسی بپردازد.


برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت وکیوم مردانه، نحوه سفارش آن و مشاوره تلفنی رایگان با متخصصان ما اینجا را کلیک کنید و یا کافی است با شماره تماس 09128030606 با متخصصان ما در ارتباط باشید.


دستگاه وکیوم آقایان  (وکیوم مردانه) یکی از ابزارهایی است که در چند سال اخیر برای درمان ناتوانی جنسی مردان و اختلال نعوظ آنها تجویز می‌شود. این دستگاه به دلیل کاهش مصرف دارو در آقایان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و عوارض جانبی آن بسیار کمتر است. البته هنوز هم به دلیل خجالتی بودن و عدم شناخت کافی نسبت به مزایای استفاده از این دستگاه، ابهاماتی در مورد نحوه استفاده از آنها و کلیات دستگاه وکیوم آقایان وجود دارد.

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

 به منظور برطرف کردن این ابهامات و ایجاد شرایط مناسب برای استفاده از پمپ وکیوم آقایان، در این مطلب به طور کامل به معرفی آنها خواهیم پرداخت و نشان خواهیم داد که نحوه استفاده استاندارد از آنها به چه صورت است.

دستگاه وکیوم آقایان (وکیوم مردانه) چیست؟ (ویدیو آموزشی دستگاه وکیوم مردانه)

یکی از سوالات رایج بین آقایان ان است که دستگاه وکیوم چیست و چه کاربردی در برطرف کردن اختلال نعوظ آنها میتواند داشته باشد؟ آیا دستگاه وکیوم مردانه پایان مشکلات جنسی آقایان است؟  وکیوم آقایان یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمان اختلال نعوظ در مردان است. این دستگاه ساز و کار نسبتاً ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توان از آن به شکلهای مختلف استفاده کرد. با این وجود، اقدامات احتیاطی در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد که می‌تواند خطر آسیب و عوارض جانبی استفاده نادرست از آنها را کاهش دهد و تاثیرگذاری آن را بالا ببرد.

پمپ وکیوم آلت تناسلی به عنوان یک پمپ ایجاد خلأ شناخته می‌شود که در آن قسمت‌های مختلفی ایجاد شده است:

  • یک لوله که بر روی آلت تناسلی فرد قرار می‌گیرد
  • یک حلقه یا یک قسمت مهروموم کننده که در قسمت پایه آلت تناسلی قرار می‌گیرد
  • یک بسته ایجاد وکیوم به صورت دستی یا الکترونیکی که هوا را از داخل لوله خارج کرده و باعث ایجاد نعوظ می‌شود.

وکیوم مردانه چیست؟

دستگاه وکیوم مردانه، وکیوم آقایان یا پمپ وکیوم همگی عناوین متفاوتی هستند که برای درمان مشکلا مربوط به ناتوانی جنسی آقایان و درمان اختلال نعوظ در آنها مورد استفاده قرار میگیرد. طرز کار و مکانیسم این دستگاه بدین صورت است که با ایجاد کشش متناسب بر روی آلت تناسلی مردان، باعث برانگیختگی آلت مردانه و نعوظ شده و امکان برقراری رابطه جنسی را فراهم میکند. در نتیجه میتوان بیان کرد که در مردانی که مشکل نعوظ و شل شدگی آلت تناسلی را دارند این وسیله میتواند بسیار کاربردی باشد.

 آیا لازم است از حلقه آلت تناسلی استفاده کنیم؟

عکس سیستم‌های پمپ وکیوم آلت تناسلی شامل یک حلقه آلت تناسلی یا یک حلقه تنگ کننده هستند که در پایه آلت تناسلی فرد قرار می‌گیرد. وظیفه این پمپ، حفظ نعوظ آلت تناسلی از طریق محدود کردن جریان خروجی از آلت است.  سوالی که اینجا وجود دارد این است که آیا لازم است حلقه تناسلی در طول رابطه جنسی باقی بماند؟ هنگامی که فرد بعد از استفاده از دستگاه به حالت نعوظ می‌رسد، می‌تواند لوله را برداشته و حلقه را تا زمان پایان رابطه جنسی حفظ کند. اما این باقی ماندن نباید از ۳۰ دقیقه بیشتر طول بکشد؛ زیرا این موضوع حرکت جریان خون در داخل آلت تناسلی را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است به آن آسیب برساند. در ادامه عکس دستگاه وکیوم مردانه را مشاهده میکنیم، هرچند ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مدل های مختلف پمپ الت تناسلی از طرح های مختلفی برخوردار هستند.

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

8 دلیل برای نشان دادن مزایای وکیوم آقایان

انواع مختلفی از ناتوانی جنسی مانند اختلال نعوظ و آلت تناسلی مطرح می‌شود و معمولاً پزشکان از مزایای دستگاه وکیوم آقایان به عنوان یک راهکار درمانی برای آنها استفاده می‌کنند. در حقیقت اختلال نعوظ و کوچک بودن آلت تناسلی شایع‌ترین و نگران کننده ترین مشکل جنسی برای مردان هستند. این دو مشکل در ابتدا تأثیر خود را بر روند فعالیت جنسی مردان می‌گذارند و در بلندمدت اعتماد به نفس و روابط عاطفی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

مزایای دستگاه وکیوم آقایان را می‌توان به دو گروه روانشناختی و فیزیکال تقسیم بندی کرد. مزایای فیزیکی این دستگاه‌ها بیشتر شامل تأثیر در کیفیت رابطه جنسی و همچنین تغییر سایز آلت تناسلی هستند. این در حالی است که استفاده از این دستگاه در مردان می‌تواند روابط عاطفی و زندگی معمولی آنها را به شکل مثبت تحت تأثیر قرار دهد و اعتماد به نفس آنها را برگرداند. البته نحوه صحیح استفاده از دستگاه وکیوم آقایان در نتیجه نهایی کار تأثیر مستقیم دارد.

در ادامه تماشای کلیپ زیر در مورد درمان ناتوانی جنسی آقایان به شما همراهان عزیز توصیه می شود:

 

 به همین دلیل در این مطلب به معرفی ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان خواهیم پرداخت و نشان خواهیم داد که این دستگاه به چه شکلی می‌تواند اختلالات جنسی مردان و شرایط روحی زنان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

مزایای دستگاه وکیوم مردان از دو جهت کاملاً متفاوت

قبل از اینکه به سراغ مزایای دستگاه وکیوم آقایان برویم، می‌توانیم این موضوع را از دو جهت کاملاً متفاوت بررسی کنیم. اگر روند مقالات قبلی ما را دنبال کرده باشید، دستگاه وکیوم مردانه هم به عنوان بهترین راهکار برای درمان اختلال نعوظ و هم به عنوان یک راهکار مناسب برای افزایش اندازه آلت تناسلی مطرح می‌شود.

  • درمان اختلال نعوظ: این یک واقعیت است که دستگاه‌های وکیوم بیشتر برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می‌شوند و طراحی اولیه آن‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است. این دستگاه‌ها با ایجاد وکیوم یا خلأ منجر به ایجاد یک فشار منفی در اطراف آلت تناسلی می‌شوند که به مرور زمان جریان خون به داخل آن را افزایش می‌دهند. افزایش فشار خون منجر به پر شدن بافت اسفنجی آلت تناسلی شده و به اصطلاح فرد به حالت نعوظ کامل می‌رسد.
  • افزایش اندازه آلت تناسلی: این مورد بیشتر به دلایل غیر مستقیم مطرح شده است و تاکنون چند مقاله برای تأیید آن منتشر شده است. این دانشمندان معتقدند که افزایش جریان خون تازه به داخل آلت تناسلی همانند سایر ارگان‌های بدن باعث رشد آن می‌شود. این افزایش اندازه هم در طول و هم در عرض آلت تناسلی دیده می‌شود. بزرگ شدن آلت تناسلی به اندازه یک تا ۳ سانتیمتر به دلیل استفاده مکرر و منظم چیزی است که در اکثر مقالات به آن اشاره شده است. واقعیت آن است که بسیاری از افراد پیش از شروع به استفاده از دستگاه وکیوم، با این پرسش مواجه هستند که دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ میکند؟

با وجود همه خوبی‌ها و بدی‌هایی که دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند داشته باشد، باید قبول کنیم که یکی از این مهم‌ترین راهکارهای درمان ناتوانی جنسی است. به همین دلیل می‌توانیم به ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان در ادامه اشاره کنیم.

برای افراد با محدوده سنی مختلف کاربرد دارد

این می‌توانید یکی از مزایای دستگاه وکیوم آقایان معرفی کرد که باعث اطمینان خاطر افراد مختلف می‌شود. اختلال نعوظ یک موضوع شایع است که حتی ممکن است برای افراد با سن کم رخ دهد. البته این اختلال در افراد جوان به صورت مقطعی است و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به شرایط استفاده از دستگاه و همچنین مکانیسم عملکرد آن، افراد در محدوده سنی مختلف امکان استفاده از این دستگاه را دارند.

نکته مهم: پزشکان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان را برای کسانی که سالم هستند توصیه نمی‌کنند، مگر برای افزایش اندازه آلت تناسلی.

برای افراد دارای مشکل روانی و فیزیکی مناسب است

اختلال نعوظ ریشه در مشکلات روانی و مشکلات فیزیکی فرد دارد. از لحاظ روانی مشکلاتی مانند تنش شغلی، تنش خانوادگی، شرایط بد اقتصادی و موارد مشابه در این مشکل تأثیرگذار هستند. این در حالی است که مشکلاتی مانند تصادف، آسیب دیدگی نخاع، ضربه به قسمت کمر و موارد مشابه آنها از جمله مشکلات فیزیکی هستند. جالب اینکه دستگاه وکیوم مردانه کاری به این مشکلات ندارد و به عنوان یک راهکار درمانی عمومی استفاده می‌شود. این مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان برای کسانی مناسب است که در مورد مشکلات جسمی خود نگران هستند.

به صورت غیرمستقیم بر روابط عاطفی مؤثر است

 طبیعتاً همسر و شریک جنسی مردان به طور مستقیم تحت تأثیر اختلال نعوظ آنها قرار می‌گیرند. در وهله اول خود مردان بابت این مشکل تحت فشار هستند که منجر به ایجاد یک شرایط غیر طبیعی برای آن‌ها می‌شود. این شرایط غیر طبیعی بر حالت روحی زنان هم تأثیر گذار است و از طرف مقابل کیفیت رابطه جنسی آنها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. این مشکل در کوتاه مدت در اختلال نعوظ مقطعی قابل چشم پوشی است. اما در بلند مدت می‌تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد که در این صورت دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند این چالش‌ها را از بین ببرد.

عوارض جانبی دستگاه وکیوم آقایان (دستگاه وکیوم مردانه) کمتر از دارو است

داروهای مختلفی برای درمان اختلال نعوظ پیشنهاد می‌شوند که همه آن‌ها ساز و کار مشابهی دارند. متاسفانه به دلایل پزشکی امکان ذکر نام این داروها را نداریم، اما اگر شما در داروخانه این داروها را تهیه کنید و در قسمت کاتالوگ آنها بخوانید، عوارض جانبی مختلفی دارند که از شایع‌ترین آن‌ها مانند افزایش فشار خون گرفته تا نعوظ بلند مدت و دردناک را شامل می‌شوند. این عوارض جانبی برای افرادی که از لحاظ جسمی دچار بیماری هستند بسیار خطرناک است. بنابراین مصرف دارو برای درمان اختلال نعوظ باید با نظر پزشک و با توجه به شرایط فیزیکی فرد صورت گیرد. این در حالی است که نداشتن عوارض جانبی از اصلی‌ترین مزایای دستگاه وکیوم آقایان است.

نکته: وجود کبودی یا حتی درد خفیف در روزهای ابتدایی استفاده از دستگاه یک موضوع طبیعی است، اما تغییر رنگ شدید آلت تناسلی به این معنی است که شما باید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

کاملاً تحت کنترل است و کار با آن آسان است

نمی‌دانم تا چه اندازه با نحوه استفاده از دستگاه وکیوم آقایان آشنایی دارید، اما این دستگاه‌ها بسیار ساده هستند و همه امکان استفاده از آن را دارند. در حقیقت این دستگاه به صورت یک سیلندر سربسته طراحی شده است که به انتهای آن یک دستگاه پمپ دستی یا الکتریکی وصل شده است. روی دستگاه هم یک دستگاه فشار سنج کوچک نصب شده که امکان اندازه گیری فشار داخل سیلندر را به ما می‌دهد.

با قرار دادن سیلندر بر روی آلت تناسلی، فرد می‌تواند به مرور زمان هوای داخل سیلندر را خالی کرده و حالت خلأ ایجاد کند. تمامی این مراحل تحت کنترل فرد است و حتی می‌توان یک فشار استاندارد همیشگی در نظر گرفت. این فشار چیزی است که شما در طول زمان به آن خواهید رسید و از این تاریخ به بعد تنظیمات دستگاه را بر مبنای همان فشار انجام می‌دهید.

اعتماد به نفس را به مردان برمی گرداند

اعتماد به نفس مردان در مسئله رابطه جنسی بسیار ضعیف و شکننده است. مردان هم به دلیل اندازه آلت تناسلی، هم به دلیل شکل ظاهری بدن، هم به دلیل کیفیت رابطه جنسی، هم به دلیل مسائل روحی و روانی و هم به دلیل استفاده بیش از حد از فیلم‌های مستهجن به شدت تحت فشار هستند. حالا اگر در هر مرحله از رابطه جنسی خود به یکی از این موارد دسترسی نداشته باشند، به راحتی اعتماد به نفس و عزت نفس خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که مزایای دستگاه وکیوم آقایان اجازه می‌دهد که فرد دارای یک آلت تناسلی بسیار سفت و منسجم باشد. از طرف دیگر پمپاژ خون منجر به حجیم‌تر شدن و بزرگتر شدن آلت تناسلی هم می‌شود. این موضوع در بلندمدت باعث بازگشت اعتماد به نفس مردان می‌شود و کیفیت رابطه جنسی آنها را بالاتر می‌برد.

در افزایش اندازه آلت تناسلی نقش دارد

 تقریباً در همه منابع از افزایش سایز آلت تناسلی به عنوان یکی از مزایای دستگاه وکیوم آقایان یاد می‌شود. البته باید اعتراف کنیم که هنوز هم مقاله معتبر و با تعداد زیاد برای تأیید این موضوع وجود ندارد. اما در هر صورت در چند بررسی علمی صورت گرفته بر روی این دستگاه‌ها مشخص شده که می‌توان از آنها به عنوان یک ابزار کمکی افزایش اندازه آلت تناسلی استفاده کرد. توجیه این دانشمندان این است که آلت تناسلی هم مانند یک ارگان طبیعی در بدن است که نیاز به خون رسانی دارد. از طرفی دیگر دستگاه وکیوم هم باعث افزایش حجم خون ورودی به آلت تناسلی می‌شود. قرار گرفتن این دو موضوع در کنار یکدیگر منجر به رشد عرضی و طولی آلت تناسلی می‌شود. در یکی از تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که طول آلت تناسلی از ۱ تا ۳ سانتی متر افزایش داشته است.

به راحتی و در اندازه‌های مختلف قابل خرید است

برای خرید پمپ آلت تناسلی گزینه‌های مختلفی وجود دارد. شایع‌ترین روش خرید مراجعه به داروخانه است که فرد به راحتی می‌تواند با توجه به شرایط خود دستگاه مورد نظر را انتخاب کند. روش دوم خرید اینترنتی دستگاه وکیوم آقایان است که وب سایت ما یکی از این نمونه‌هاست. این روش یکی از ساده‌ترین راهکارها به حساب می‌آید و اتفاقاً مردان هم استقبال بیشتری از آن می‌کنند. باید قبول کنیم که بسیاری از مردان توانایی ابراز چنین مشکلی را ندارند و فروش اینترنتی این مشکل آنها را برطرف می‌کند. در واقع شما بدون مراجعه حضوری و با کمترین دردسر ممکن می‌توانید دستگاه خود را پیدا کنید.

 

 

 عوارض دستگاه وکیوم آقایان؟! (آیا عوارض دستگاه وکیوم مردانه صحت دارد؟)

در صورت استفاده صحیح از دستگاه وکیوم آقایان، خطرات و عوارض جانبی کمی برای آن وجود دارد و حتی ممکن است در بدن شما هیچ پاسخی نسبت به این روش درمانی دیده نشود. برخی از افراد ممکن است بتوانند در طول روز یک یا چند بار از آن استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مجبور باشند که تنها یک بار در روز از آن استفاده کند.

 برای استفاده از این پمپ وکیوم لازم است که دستورالعمل آن به شکل دقیق اجرا شود. ایجاد فشار هوای بیش از حد در داخل لوله می‌تواند به آلت تناسلی فرد آسیب برساند. همچنین احتمال خونریزی خفیف در زیر پوست آلت تناسلی وجود دارد. استفاده از این دستگاه ممکن است به ایجاد لکه‌های قرمز کوچک منجر شود که بعد از مدت زمانی از بین می‌روند.

 به علت ماهیت دستگاه، ممکن است برخی از افراد از لحاظ ذهنی آمادگی استفاده از آن را نداشته باشند و یا شرکای جنسی آنها احساس ناراحتی و ناخوشایندی در ابتدای استفاده از آن داشته باشد. اما به مرور زمان مشکلات روحی و روانی هم برطرف می‌شود و آلت تناسلی مرد به اندازه‌ای سفت و محکم می‌شود که دو طرف از آن رضایت کامل دارند.

اکثر مردان مبتلا به اختلال نعوظ می‌توانند از پمپ آلت تناسلی با خیال راحت استفاده کنند، اما استفاده همزمان از داروهای کاهش فشار خون مانند وارفارین، احتمال عوارض خونریزی داخلی را افزایش می‌دهد. همچنین اختلالات کم خونی مانند سلول‌های داسی شکل موجب بروز حوادث خونریزی یا لخته شدن خون در زیر پوست می‌شوند. بنابراین در این موارد هم باید استفاده از دستگاه تحت نظر پزشک و شرایط خاص انجام گیرد.

در اینجا توصیه می‌کنم که مطلب ما با عنوان ۹ روش محبوب برای درمان ناتوانی جنسی مردان را مطالعه کنید.

 چگونه می‌توانم یک دستگاه وکیوم آقایان پیدا کنم؟

اگر به استفاده و خرید دستگاه وکیوم آقایان علاقه دارید، باید قبل از هر چیزی با پزشک خود صحبت کنید. خرید دستگاه وکیوم به صورت تجویز شده توسط پزشک این اطمینان را به وجود می‌آورد که پمپ خریداری شده و توصیه شده با شرایط شما همخوانی دارد و استانداردهای کافی را دارد. نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که شاید همه داروخانه‌ها از این دستگاه نداشته باشد، بنابراین لازم است که با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و از آنها در مورد این دستگاه بپرسید.

برای سفارش خرید دستگاه وکیوم و مشاوره با کارشناسان ما می‌توانید از شماره تماس‌های درج شده در این وب سایت کمک بگیرید.

 آیا می‌توانم بدون تجویز پزشک خرید دستگاه وکیوم مردانه را انجام دهم؟

انواع مختلفی از این دستگاه‌ها در بازار موجود است که بسیاری از آنها توسط وزارت بهداشت یا آژانس‌های بهداشتی تأیید نشده‌اند. شاید بهتر باشد که برای خرید این دستگاه‌ها به سراغ شرکت‌های معتبر و شناخته شده در سطح بازار و اینترنت بروید و یا فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که به صورت آنلاین محصول مورد نظر را در اختیار شما قرار می‌دهند. این که نظر پزشکان در مورد دستگاه وکیوم را قبل از استفاده جویا شویم میتواند به استفاده صحیح تر از آن دستگاه در رفع مشکل جنسی آقایان کمک نماید.

 چه چیزهایی به هنگام خرید دستگاه وکیوم آقایان (خرید دستگاه وکیوم مردانه) باید در نظر داشته باشم؟

موارد زیادی در هنگام انتخاب پمپ وکیوم وجود ندارد اما لازم است که چند مورد را در نظر داشته باشیم. یکی از این موارد، محدود کننده خلأ است. این ابزار باعث می‌شود که فشار هوای داخل لوله بیش از حد کاهش می‌یابد و به صورت بالقوه به آلت تناسلی شما لطمه نزند.

 اندازه حلقه که در اطراف پایه آلت تناسلی قرار می‌گیرد هم اهمیت ویژه‌ای دارد. اندازه این حلقه باید با اندازه آلت تناسلی شما همخوانی داشته باشد که نه خیلی تنگ و ناراحت کننده باشد و نه خیلی باز باشد که مقاومت چندانی در برابر جریان خون ایجاد نکند.

قیمت دستگاه وکیوم آقایان به چه صورت است؟

از آنجایی که پمپ آلت تناسلی برای درمان اختلالات نعوظ تجویز می‌شود، احتمالاً شرکتهای بیمه برای آن پوشش خاصی نداشته باشند. قیمت این دستگاه‌ها با توجه به نوع آنها با یکدیگر متفاوت است و ممکن است شما برای هر مدل با یک قیمت مواجه شوید. بنابراین برای اطلاع از قیمت دستگاه وکیوم آقایان بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

قیمت دستگاه وکیوم همراه چقدر است؟

برای دریافت مشاوره رایگان پیرامون پمپ وکیوم و آشنایی با قیمت دستگاه وکیوم همراه  کافی است از منوی بالای سایت وارد قسمت محصولات شده و دستگاه واکیوم همراه را انتخاب نمایید. در این صفحه توضیحات کاملی از این محصول برای شما قرار داده شده است.

کارایی دستگاه وکیوم آقایان در چه زمینه‌ای است و کار دستگاه چیست؟

بدون شک دستگاه وکیوم مردانه یکی از بهترین ابزارها برای افزایش اندازه آلت تناسلی و به دست آوردن حالت نعوظ مناسب است، اما آیا کارایی دستگاه وکیوم آقایان قابل قبول و استاندارد هست؟ به عنوان پاسخ کوتاه، کارایی این دستگاه در طول زمان برای دانشمندان و محققان علم پزشکی ثابت شده است و اکثر آنها به این دستگاه اعتماد کامل دارند. عدم شناخت مردان نسبت به پمپ وکیوم آلت تناسلی باعث به وجود آمدن ابهاماتی در رابطه با کارایی آنها شده است. با این تفاسیر بحث کردن در مورد کارایی دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند بخش مهمی از نگرانی آنها را از بین ببرد و افراد بیشتری برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه اقدام کنند. پس با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

 دستگاه وکیوم آقایان به عنوان دستگاهی برای کمک به مردان برای به دست آوردن حالت نعوظ بزرگتر، تر و طولانی‌تر است که به کیفیت رابطه جنسی آنها کمک می‌کند. این دستگاه‌ها به عنوان راهکار اصلی برای مبارزه با اختلال نعوظ به بازار عرضه می‌شوند، اگرچه نمی‌توان آنها را به عنوان درمان اصلی در از بین بردن علائم اختلالات نعوظ معرفی کرد.

این دستگاه‌ها از خلاء هوا به عنوان ابزاری برای خون رسانی به آلت تناسلی و بالا بردن جریان خون در آن کمک می‌کنند. در نتیجه  با نعوظ بهتر مواجه می‌شود و می‌تواند زندگی جنسی بهتری را نصیب مرد و شریک زندگی کند. انواع مختلفی از دستگاه وکیوم آقایان وجود دارد که پیدا کردن گزینه‌ای مناسب در بازار را سخت می‌کند. از طرف دیگر این موضوع ابهام در مورد کارایی دستگاه آقایان را افزایش می‌دهد و باعث ابهام می‌شود.

 مهم‌ترین نکته در انتخاب دستگاه وکیوم مردانه این است که فرد بعد از استفاده از آنها چه وضعیتی دارد و آیا از عملکرد نعوظ آلت تناسلی و شرایط آن برای برقراری رابطه جنسی راضی هست یا خیر؟!

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

اختلال نعوظ به عنوان یک مشکل فراگیر و قابل حل

 تعاریف متعددی برای اختلال نعوظ وجود دارد که معروف‌ترین آن ناتوانی مردان در به دست آوردن حالت نعوظ مناسب و سخت است که این حالت را در رابطه جنسی نمی‌توانند حفظ کنند. مشکل اصلی این افراد کاهش جریان خون در آلت تناسلی است که توانایی پر کردن بافت اسفنجی آن را ندارند. عوامل و فاکتورهای مختلفی در مشکل اختلال نعوظ نقش دارند که برخی از آنها مربوط به مشکلات روحی و روانی و برخی هم مربوط به مشکلات جسمی هستند.

 برای درمان اختلال نعوظ راهکارهایی مانند مصرف پاره ای از داروها پیشنهاد می‌شود. از جراحی به عنوان یک راهکار تهاجمی برای این مشکل یاد شده به عنوان یک راهکار مبارزه با اختلال نعوظ یاد می‌شود. بنابراین رایج‌ترین و شاید بهترین راهکار موجود در بازار برای درمان اختلال نعوظ استفاده از دستگاه وکیوم آقایان است. این دستگاه خونرسانی به آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و کیفیت نعوظ مردان را بهبود می‌بخشد.

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

انواع مختلف پمپ آلت تناسلی (وکیوم مردانه)

 به طور کلی دو نوع پمپ آلت تناسلی در بازار موجود است که دسترسی به هر دو آنها در بازار وجود دارد و امکان خرید اینترنتی و خرید حضوری آنها از وب سایت‌ها و داروخانه‌ها وجود دارد. گروه اول دستگاه‌هایی هستند که با کمک هوا و خلا کار می‌کنند. کارایی دستگاه وکیوم آقایان فوق العاده است و به عنوان یک گزینه خرید مقرون به صرفه شناخته می‌شود. خوشبختانه دسترسی به این دستگاه‌ها بسیار ساده است و فرد می‌تواند آنها را از فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها تهیه کند.

 دستگاه وکیوم آقایان به عنوان یک دستگاه ارزان قیمت در بازار شناخته می‌شود همراه با آنها یک حلقه پلاستیکی هم وجود دارد. این حلقه پلاستیکی حالت کشسانی داشته و به صورت یک نگهدارنده در قسمت انتها و پایه آلت تناسلی قرار می‌گیرد. این حلقه پلاستیکی از بازگشت خون از آلت تناسلی به رگهای خونی جلوگیری می‌کنند و به نوعی به حفظ حالت نعوظ کمک می‌کند. البته استفاده از این حلقه ممکن است کبودی‌هایی هم برای آلت تناسلی به وجود بیاورد که به عنوان عوارض جانبی قابل رفع شناخته می‌شوند.

 گروه دوم از پمپ‌های آلت تناسلی بر مبنای استفاده از آب طراحی شدند. این پمپ‌ها دارای یک سیلندر بلند هستند که با آب پر شده و باعث ایجاد مکش در داخل محفظه می‌شود. در مورد کارایی دستگاه وکیوم آقایان مبتنی بر آب نتایج مثبتی وجود دارد که تعیین کننده عملکرد و بازدهی مناسب آنهاست. نکته‌ای که استفاده از این دستگاه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، آلوده بودن پمپ و انتقال عوامل بیماری زا به مردان است. این موضوع ممکن است سلامت جنسی آنها را به خطر بیندازد. به همین دلیل استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر آب رواج کمتری در بین مردان دارد.

اساساً استفاده از پمپ آلت تناسلی وکیوم به عنوان یک پمپ آبی قابل تصور است و می‌تواند همان کارایی قبل را داشته باشد. این در حالی است که دستگاه‌های آبی به عنوان دستگاه وکیوم آقایان قابل استفاده نیستند و کارایی آنها تنها بر مبنای استفاده از آب است.

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

آیا کارایی دستگاه وکیوم آقایان مناسب است؟ چه کاری برای بهبود کارایی دستگاه انجام دهم؟

 هنگامی که دستگاه وکیوم مردانه را بر روی آلت تناسلی خود قرار می‌دهید به احتمال زیاد هیجان زده هستید و می‌خواهید که بعد از استفاده نتیجه آن را ببینید. از طرف دیگر استرس و نگرانی یکی از اصلی‌ترین عوامل اختلال نعوظ است. پس به عنوان نکته ابتدائی سعی کنید که آرام و خونسرد باشید و دستورات استفاده از دستگاه وکیوم آقایان را به بهترین شکل اجرا کنید.

برای بالا بردن کارایی دستگاه وکیوم آقایان قبل از اینکه رابطه جنسی داشته باشید باید از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که به نعوظ شما قبل از شروع کار در بهترین حالت ممکن است. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید اختلال نعوظ خود را به طور کامل از بین ببرید، باید زمان بیشتری از این دستگاه استفاده کنید و در استفاده از دستگاه زیاده‌روی نکنید. بنابراین به هیچ وجه در مورد کارایی دستگاه نگران نباشید و بدانید که برای آن یک روال استاندارد و طبیعی وجود دارد:

“کارایی دستگاه وکیوم آقایان بر مبنای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی است. این دستگاه‌ها می‌توانند با ایجاد مکش جریان خون به آلت تناسلی را افزایش دهند و در نتیجه شما را به نعوظ بهتر برساند”.

 پس این دستگاه در ایجاد نعوظ بهتر، بالا بردن عزت نفس و بهبود رابطه جنسی نقش مستقیم دارد. نکته مهمی که در استفاده از این دستگاه به شما کمک می‌کند، تسلط کامل در کار با دستگاه است. همراه با هر کدام از این دستگاه‌ها معمولاً یک کاتالوگ یا یک دفترچه آموزشی داده می‌شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

راهنمای استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

به منظور آشنایی بیشتر شما با نحوه استفاده از دستگاه وکیوم آقایان آن را به چند مرحله مجزا تبدیل کرده‌ایم تا راحت‌تر این آموزش را فرا می‌گیرید. فقط به خاطر داشته باشید که دستگاه وکیوم مردانه یک سیلندر سر بسته است که به یک حلقه پلاستیکی ختم می‌شود و با روش‌های مختلف امکان ایجاد خلأ در داخل آن وجود دارد. خلاء ایجاد شده امکان انتقال خون به آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و با سفت شدن بافت اسفنجی، حالت نعوظ به دست می‌آید.

مرحله اول: مطالعه دستورالعمل استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

با یک نگاه ساده به پمپ آلت تناسلی، به راحتی می‌توانید دستورالعمل استفاده از دستگاه بر روی بسته بندی آن یا حتی به صورت یک کاتالوگ در داخل کارتون آن پیدا کنید. با این حال، در نظر داشته باشید که در خرید دستگاه وکیوم آقایان باید به سراغ گزینه‌ای بروید که با اندازه آلت تناسلی شما همخوانی داشته باشد. همچنین هر گونه دستورالعمل احتیاطی که در این نوشته شده است رعایت کنید، زیرا برای مراقبت از سلامت شما نوشته شده‌اند. بنابراین در گام اول استفاده از دستگاه وکیوم آقایان حتماً کتابچه و کاتالوگ آن مطالعه کنید، حتی اگر این ایده برای شما خسته کننده باشد.

 گام دوم: قرار دادن لوله‌ی دستگاه وکیوم

 اگر کاتالوگ یا کتابچه دستگاه را مطالعه کرده باشید، به احتمال زیاد بخش‌های مختلف آن را می‌شناسید. در وهله اول مطمئن شوید که سیلندر یا همان استوانه دستگاه کاملاً تمیز است. شفاف بودن استوانه یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود که شما می‌توانید وضعیت آلت تناسلی خود را کنترل کنید. سپس به آرامی آلت تناسلی خود را به داخل لوله استوانه ببرید یا استوانه راه مانند کلاه بر روی آلت تناسلی خود بگذارید.

قرار داشتن آلت تناسلی در حالت نیمه راست امتیاز خوبی برای استفاده از دستگاه وکیوم آقایان است.

 مرحله سوم: ایجاد وکیوم یا خلاء

 گام بعدی در استفاده از دستگاه وکیوم آقایان ایجاد خلاء و وکیوم در اطراف آلت تناسلی است. در این مرحله شما با استفاده از پمپ یا هر ابزار دیگری که در اختیار شما قرار گرفته فرآیند تخلیه هوای داخل استوانه را انجام دهید. بهتر است فرایند وکیوم به شکلی انجام شود که یک خلأ واقعی ایجاد شده و امکان به دست آوردن حداکثر کارایی را برای شما فراهم کند. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که واحد وکیوم مردانه دارای یک حلقه پلاستیکی است که در قسمت پایه و انتهای آلت تناسلی قرار می‌گیرد. این حلقه پلاستیکی از ورود یا خروج هوا از داخل استوانه جلوگیری می‌کند و ابزار خوبی برای ایجاد وکیوم است. البته حلقه پلاستیکی کاربردی دیگری هم دارد که بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

مرحله چهارم: نگهداری وکیوم تا رسیدن به نعوظ

 آلت تناسلی در داخل دستگاه وکیوم آقایان باید تا زمانی باقی بماند که به نعوظ کامل برسد. در این حالت تایمر خود را شروع کنید و ترجیحاً از فشارسنج استفاده کنید. برخی از این دستگاه‌ها دارای فشار سنج هستند و در کاتالوگ آنها دستورالعمل‌هایی برای استفاده از فشار بهینه وجود دارد. با توجه به این دستورات می‌توانید فشار مورد نظر را به دست بیاورید. البته شما در استفاده از دستگاه وکیوم آقایان حتماً به وضعیت بدن و شرایط آلت تناسلی خود توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. راستی اگر شما مبتدی هستید زمان استفاده شما از دستگاه نباید از ۱۵ دقیقه تجاوز کند.

 مرحله پنجم: آزادسازی و خروج آلت تناسلی

روی دستگاه وکیوم یک سوپاپ اطمینان قرار داده شده است تا خلأ ایجاد شده در داخل استوانه را آزاد کند. برای استفاده از آلت تناسلی و برقراری رابطه جنسی نیاز دارید که دستگاه را چند دقیقه زودتر جدا کنید. بنابراین قبل از هر کاری دستگاه را از خود جدا کنید و چند دقیقه صبر کنید. این وضعیت قطعاً بهترین شرایط برای اندام تناسلی شماست و می‌توانید از آن استفاده کنید.

گام‌ها و مراحلی که در بالا ذکر شد، تنها اصولی هستند که در مورد استفاده از دستگاه وکیوم آقایان به کار برده می‌شود. البته تکنیک‌های زیادی برای افزایش کارایی دستگاه وجود دارد که در مطالب بعدی بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

تکنیک‌های استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

طبیعتاً استفاده از دستگاه وکیوم آقایان به ایجاد خلأ در داخل استوانه و کشاندن خون به بافتهای اسفنجی آلت تناسلی بستگی دارد. بنابراین هر کدام از این دستگاه‌ها بر اساس روش‌های متفاوتی کار می‌کنند. هر کدام از این روش‌ها یک شیوه متفاوت در انتقال خون به آلت تناسلی هستند.

استفاده از روش رفت و برگشت

 این یکی از محبوب‌ترین روش‌های استفاده از دستگاه وکیوم آقایان برای ایجاد حالت نعوظ و حفظ گردش خون در آلت تناسلی است. این روش همچنین به تمرین دادن و تقویت بخش‌های داخلی آلت تناسلی کمک می‌کند و آنها را برای به دست آوردن حالت نعوظ طبیعی آماده سازی می‌کند.

روش رفت و برگشتی هم مانند خود ارضایی است. در این حالت فرد به جای نگه داشتن آلت تناسلی،  دستگاه وکیوم را در دست خود نگه می‌دارد. حرکت دادن دستگاه به طرف بالا و پایین یا به صورت رفت و برگشت سبب ایجاد خلط و همچنین انتقال خون به داخل آلت تناسلی می‌شود. این کار نباید بیش از ۵ تا ۷ دقیقه طول بکشد، به ویژه برای کسانی که مبتدی هستند. همچنین نیروی زیادی را اعمال نکنید و سعی کنید که حرکت رفت و برگشت را به صورت آهسته و با سرعت پایین انجام دهید.

استفاده از پمپ در کنار دستگاه وکیوم مردانه

 به کار بردن یک پمپ به هنگام استفاده از دستگاه وکیوم آقایان یک روش بسیار مؤثر برای بهبود گردش خون در آلت تناسلی است. این روش حتی در تمرین دادن عضلات درونی آلت تناسلی مردانه نقش دارد. ایده استفاده از این روش بر مبنای به کار بردن فشارهای مختلف در یک بار استفاده از دستگاه است. به عنوان مثال شما یک بار فشار دستگاه را بر روی حداکثر فشار تنظیم می‌کنید. پس از یک تا دو دقیقه، به آرامی سطح فشار را پایین بیاورید. این روند تا زمانی ادامه می‌یابد که سطح فشار به پایین‌ترین مقدار خود برسد و دوباره تکرار کنید. این روند برای رسیدن به حداکثر و حداقل فشار باید چند بار تکرار شود تا تأثیر مثبتی بر اندازه و عملکرد آلت تناسلی داشته باشد.

خودتان تکان بخورید

روش تکان خوردن همانند روش رفت و برگشتی است که نه تنها به بهبود آلت تناسلی کمک می‌کند، بلکه به تقویت ناحیه مفصل ران و کشاله ران هم کمک می‌کند و این در حفظ نعوظ قوی در برای مدت زمان بیشتر تأثیر گذار است. جالب است بدانید که تقویت این ماهیچه‌ها برای به دست آوردن حالت نعوظ طبیعی در دفعات بعد هم مؤثر است.

 روال کار در استفاده از دستگاه وکیوم آقایان با روش تکان خوردن به این صورت است که فرد دستگاه را در یک محل ثابت قرار می‌دهد و حرکت رفت و برگشت توسط خود فرد صورت می‌گیرد. تفاوت بزرگ این روش این است که شما از دست خود استفاده نمی‌کنید و حرکات شما به کمک کشاله ران و قسمت کفل انجام می‌گیرد. در این حالت شما می‌توانید تکنیکهای مختلفی مانند حرکت بالا و پایین، حرکت چرخشی و حرکت رفت و برگشت با آلت تناسلی خود انجام دهید.

اگر به فکر استفاده از دستگاه وکیوم آقایان برای درمان اختلال نعوظ و افزایش اندازه آلت تناسلی خود هستید، باید از استاندارد بودن دستگاه مطمئن شوید. در ضمن رعایت نکات بهداشتی و توجه به سلامت جسمی هنگام استفاده از دستگاه بسیار مهم است. اگر هم در استفاده از این دستگاه‌ها مبتدی هستید، سعی کنید روش‌های آموزش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را  دنبال کنید و بهترین گزینه را با توجه به شرایط فیزیکی خود انتخاب کنید. اگر هم سوالی دارید یا به فکر خرید دستگاه وکیوم آقایان هستید می‌توانید با ما در تماس باشید.

چرا خرید دستگاه وکیوم مردانه توصیه می شود؟

برخلاف کسانی که خرید دستگاه وکیوم مردانه را تنها راهکار درمان اختلال نعوظ می دانند، برخی هم هستند که کارهای دارویی را ترجیح می دهند. با این وجود، قضاوت منصفانه در مورد هرکدام باید با توجه به جوانب مثبت و منفی آن ها صورت گیرد. راهکارهای دارویی معمولاً در حالتی استفاده می‌شود که پزشکان از بهبود وضعیت فرد قطع امید کرده و تنها راهکار های پزشکی و دارویی را ترجیح دهند.

کار با دستگاه وکیوم آقایان آسان است

خوشبختانه دستگاه وکیوم مردان از ساده ترین ابزارها با طراحی بسیار ساده و ابتدایی است. این دستگاه از یک سیلندر معمولی تشکیل شده که به یک پمپ مکنده وصل است. سیلندر مانند پوشش روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد و انتهای آن باعث مهر و موم دستگاه می‌شود. در نتیجه، عملیات پمپ مکنده باعث تخلیه هوای داخل سیلندر شده و به مرور زمان ایجاد مکش منجر به هدایت خون به داخل بافت آلت تناسلی و به دست آوردن حالت نعوظ میشود. بنابراین خرید دستگاه وکیوم مردانه نیاز به آموزش پیچیده ای ندارد و مردان می توانند تنها با اطلاعات نوشته شده روی جعبه دستگاه، به صورت استاندارد از آن استفاده کنند.

خبری از عوارض جانبی دارویی نیست

 با وجود اینکه استفاده از راهکارهای دارویی برای درمان اختلال نعوظ یک راهکار پزشکی است، اما هنوز هم اکثر پزشکان نسبت به استفاده از آن تردید دارند و استفاده از آنها باید با تجویز پزشک باشد. در واقع این داروها برای افزایش فشار خون هستند و عوارض جانبی جدی برای برخی از افراد دارند. این در حالی است که دستگاه وکیوم به عنوان یک دستگاه عمومی شناخته شده و محدودیت کمتری دارد. ضمن اینکه عوارض جانبی این دستگاه به مراتب کمتر از راهکارهای دارویی است. پس خرید دستگاه وکیوم مردانه شما را به ابزاری می رساند که تأثیر منفی روی سایر قسمت‌های بدن ندارد.

به مرور زمان اختلال نعوظ را درمان می کند

خوشبختانه در برخی از تحقیقات پزشکی مشخص شده که خرید دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند یکی از راهکارهای درمان اختلال نعوظ به صورت پایدار باشد. در این تحقیقات مشخص شده که تمرین کردن با دستگاه و ورزش دادن بافت های داخلی آلت تناسلی به مرور زمان منجر به قوی تر شدن آنها می شود. بنابراین عضلات داخلی آلت تناسلی با حجم بیشتری روند انتقال خون را انجام می دهند و این می تواند به درمان اختلال نعوظ به شکل مناسب کمک کند. البته برخی از پزشکان کاربرد دستگاه وکیوم آقایان را مستلزم آموزش صحیح می دانند تا بتواند روی روند درمان فرد تاثیر مثبت بگذارد.

شرایط نعوظ تحت کنترل است

به همراه هر دستگاه وکیوم، یک کاتالوگ همراه داده می‌شود و دستورالعمل استفاده از آن هم وجود دارد. ضمن اینکه ممکن است متخصص ارولوژی   اطلاعات کاملی در مورد فشار مناسب به داخل سیلندر در اختیار شما قرار دهند. بنابراین شما مطمئن هستید که هیچ فشار اضافی به آلت تناسلی خود وارد نمی کنید و مکش آن را در شرایط استاندارد انجام می دهید.

مزایای برجسته استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

پزشکان و متخصصان ارولوژی مزایای جالب توجهی برای این دستگاه ها معرفی می‌کنند که در کنار افزایش سایز آلت تناسلی می تواند نکات امیدوار کننده و جذابی باشند. این دستگاه ها حتی از لحاظ روانشناختی هم روی مردان تاثیر مثبت دارند. در مورد مزایای آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اعتماد به نفس مردان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند

بیشتر مردان اگر از لحاظ فعالیت جنسی دچار مشکل شوند، به طور قابل ملاحظه‌ای از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار می گیرند. این موضوع منجر به پایین آمدن اعتماد به نفس آنها شده که روی تصورشان از خود تاثیر می‌گذارد و منجر به استرس و در موارد شدید افسردگی میشود. دستگاه وکیوم آقایان به آنها کمک می‌کند که هنوز هم امکان برقراری رابطه جنسی با کیفیت بالا را داشته باشند و این احساس را در آنها به وجود می آورد که می توانند شریک جنسی خوبی باشند.

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

کمک به درمان بیماری پیرونی (Peyronie) یا آلت تناسلی خمیده

این بیماری مانع از نعوظ محکم مردان می شود و به طور کلی ساختار آلت تناسلی را هم تحت تاثیر قرار داده و عملکرد جنسی آن را پایین می آورد. با توجه به اینکه عملکرد دستگاه وکیوم مردانه بر مبنای کشش و فشار به عضلات داخلی آلت تناسلی طراحی شده، استفاده بلند مدت از آن می تواند به صاف کردن آلت تناسلی کمک کند و شرایط آن را به وضعیت طبیعی نزدیک کند.

افزایش چشمگیر استقامت جنسی و بهبود عملکرد جنسی

بدون داشتن حالت نعوظ، آلت جنسی مردانه کارایی مناسبی ندارد و می‌تواند رابطه جنسی آنها را به شکل نامناسبی مختل کند. با توجه به اینکه دستگاه وکیوم رگ های آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد، امکان به دست آوردن بهترین کارایی را از آنها به وجود می‌آورد و باعث می شود که اندام جنسی مردان کاملاً محکم و سفت باشد.

تاثیر در بزرگنمایی سر آلت تناسلی

سر آلت تناسلی در تضمین رضایت جنسی در هنگام رابطه جنسی نقش اساسی دارد. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان به طور طبیعی می تواند باعث افزایش رضایت بخشی در طول فعالیت جنسی شده که بیشتر مربوط به تغییر اندازه سر آلت تناسلی است. همچنین این موضوع می‌تواند روی عزت‌نفس مردان تاثیر مثبت گذاشته و آنها را به درمان اختلال نعوظ امیدوار کند.

دستگاه وکیوم آقایان طول آلت را افزایش می دهد

وقتی که یک فرد از اختلال نعوظ شدید رنج می‌برد، نمی تواند حالت نعوظ آلت تناسلی خود را حفظ کند و حتی در مدیریت آن ضعیف است. به همین دلیل معمولا اندازه آلت تناسلی نسبت به حالت طبیعی و به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اما استفاده صحیح از دستگاه وکیوم مردانه ان خون به آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و به طور موقتی می‌تواند تا ۲ اینچ اندازه آلت تناسلی را بزرگ تر کند.

آیا خرید دستگاه وکیوم مردانه راهکار مناسبی است؟

متاسفانه مردانی که با اختلال نعوظ دست و پنجه نرم می کنند، از گرفتن راه حل درمانی ناامید هستند و بیشتر به سراغ داروهای خوراکی و راهکارهایی می روند که عملکرد جنسی آنها را به صورت موقت بهبود بخشد. برای چنین مردانی بازار پر از روش های غیر استاندارد و نامناسب است که بدون شناخت آنها می تواند تبعات بیولوژیکی و و رفتاری نامناسبی به دنبال داشته باشد.

نکته امیدوار کننده برای مردان این است که دستگاه وکیوم آقایان یک راهکار امتحان پس داده است. این دستگاه بر مبنای تحقیقات گسترده علمی طراحی و ساخته شده و توسط اکثر متخصصین ارولوژی توصیه می شود. استفاده از این شیوه عوارض جانبی داروهای خوراکی را از بین میبرد و به شکل های مختلف کیفیت رابطه جنسی مردان را افزایش میدهد. اما به طور کلی ۵ دلیل زیر نشان می دهد که خرید دستگاه وکیوم مردانه راهکار مناسبی است:

دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان

 ایمنی و عملکرد تایید شده

به هنگام استفاده از دستگاه وکیوم آقایان می توانید مطمئن باشید که شما به عنوان نمونه آزمایشی نیستید و دستگاه قبلا در بسیاری از مطالعات معتبر به طور گسترده آزمایش شده و عملکرد آن اثبات شده است. علاوه بر این ۹۵ درصد مردان از عملکرد بالای این دستگاه رضایت داشتند.

یک روش غیر تهاجمی برای درمان اختلال نعوظ است

مردان به اندازه کافی تحت تاثیر مشکلات ناشی از اختلال نعوظ هستند و آخرین چیزی که آنها می خواهند این است که از یک راه حل تهاجمی برای درمان خود استفاده شود. این در حالی است که دستگاه وکیوم نیاز به عمل جراحی یا مصرف دارو ندارد و کاملا خارج از بدن انجام می شود. به همین دلیل یک روش کاملا بی ضرر بوده و فرد می‌تواند از سلامت خود اطمینان داشته باشد.

گزینه مقرون به صرفه

هنگام استفاده از این شیوه تنها هزینه ای که مردان متحمل می شوند، هزینه خرید دستگاه وکیوم آقایان است که می تواند برای چندین سال همراه آنها باشد. با توجه به اینکه این دستگاه زندگی جنسی مردان را بهبود می بخشد یک گزینه بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است و نیازی به مصرف مداوم آن مانند قرص‌های خوراکی نیست.

امکان مصرف همزمان دارو را هم فراهم می کند

در برخی موارد ممکن است پزشک یا متخصص ارولوژی برای دستیابی نتیجه بهتر دو روش درمانی را به صورت همزمان به کار ببرد. استفاده از دستگاه وکیوم به مردان اجازه می دهد که با خیال راحت سایر اشکال دارویی را برای درمان اختلال نعوظ خود استفاده کنند. حتی جالب است کسانی که از ایمپلنت های آلت تناسلی استفاده می کنند امکان بکارگیری دستگاه وکیوم مردانه برای رسیدن به نتایج بهتر را هم دارند.

احتمال نعوظ طبیعی را افزایش میدهد

به گفته متخصصان ارولوژی، اگر استفاده از دستگاه وکیوم آقایان هنگامی شروع شود که اختلال نعوظ فرد هنوز خفیف است، می تواند به درمان مشکل کمک کند و به فرد اجازه می دهد که مجدداً توانایی حفظ حالت نعوظ به صورت طبیعی را به دست بیاورد.

در نهایت باید این نکته را به خاطر داشته باشید که ایمنی دستگاه وکیوم توسط سازمان بهداشت جهانی و متخصصان ارولوژی تایید شده و به دلیل ماهیت غیر تهاجمی و عدم وجود عوارض جانبی مضر برای آلت تناسلی، مورد تایید قرار گرفته است. با وجود این که برخی از مردان نسبت به استفاده از این دستگاه می ترسند یا حتی خجالت می کشند، باید بپذیرند که عدم درمان اختلال نعوظ می تواند تبعات بسیار بدتری داشته باشد و شرایط آنها را وخیم کند. البته برای جلوگیری از تحریک و تاثیر منفی دستگاه روی رگ های خونی آلت تناسلی، حداکثر به مدت ۲۰ دقیقه از دستگاه وکیوم آقایان استفاده کنید و دو روز در هفته هم آن را کنار بگذارید.

بهترین سن برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه چه زمانی است؟

بهترین سن برای استفاده از دستگاه وکیوم چه زمانی است؟ این سوال یکی از سوالات رایجی است که در زمینه استفاده از دستگاه وکیوم مطرح می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که محدودیت سنی استفاده از دستگاه وکیوم برایتان سوال است، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

همان طور که می‌دانید اختلال نعوظ یکی از مشکلات رایج است که حتی ممکن است در افرادی که سن و سال زیادی هم ندارند رخ دهد. البته اختلال نعوظی که در این سنین رخ می‌دهد به صورت مقطعی بوده و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن و شدید رخ می‌دهد.

از این رو در قدم اول اگر در سنین جوانی و نوجوانی هستید، نگرانی بابت اختلال نعوظ نداشته و اطمینان داشته باشید که این مشکل پس از مدتی رفع می‌شود. پس نیازی هم به دستگاه وکیوم ندارید اما اگر توجه به شرایطی که برایتان وجود دارد مجبور شوید از این دستگاه و همچنین مکانیسم عملکرد آن استفاده کنید، مشکلی وجود نداشته و افراد در محدوده‌های سنی مختلف می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

تا حد امکان از دستگاه وکیوم برای سنین پایین استفاده نکنید

در پاسخ به سوال بهترین سن برای استفاده از دستگاه وکیوم  باید بگوییم که اغلب اختلالات جنسی که در سنین پایین رخ می دهد پس از مدتی از بین می روند. از این رو اگر در سنین پایین (زیر بیست سال) دچار اختلال نعوظ شدید، نیازی به استفاده از دستگاه وکیوم نبوده و با رعایت شیوه نامه های پزشکی که توسط متخصص اورولوژی تجویز می شود به حل مشکل یاد شده بپردازید.

نتیجه گیری

در حدود ۴۰ درصد از مردان ۴۰ سال به بالا تحت تأثیر اختلال نعوظ قرار دارند و اکثر مردان ۷۰ ساله و بالاتر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع می‌تواند اعتماد به نفس و خودباوری آنها را تحت تأثیر قرار داده و منجر به مشکلاتی در روابط عاطفی زندگی آنها شود. روش‌های مختلفی برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد که استفاده از دستگاه وکیوم آقایان یکی از این موارد است. این دستگاه می‌تواند امتیازات متعددی برای فرد به همراه داشته باشد که عملکرد جنسی و عاطفی او را بهبود ببخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دستگاه وکیوم اقایان، روش استفاده از آن، قیمت دستگاه وکیوم و بهره مندی از تخفیف های ویژه، میتوانید اینجا را کلیک کرده و از طریق فرم یا شماره های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

همچنین برای خرید دستگاه وکیوم همراه و اطلاع از نحوه پرداخت و مشاوره های رایگان، میتوانید اینجا را کلیک کرده و با ما همراه باشید

3.1/5 (11 نظر)
این مطلب را نیز از دست ندهید:  اختلال نعوظ در مردان زیر 40 سال و حقایقی در مورد آن