امروزه مردان بسیاری از سایز اندام تناسلی خود رنج می‌برند و در پی استفاده از روش‌های متعددی برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود هستند. در واقع این افراد گمان می‌کنند که با افزایش سایز اندام تناسلی خود امکان برقراری رابطه جنسی مطلوب برای آن‌ها فراهم می‌شود؛ این نظریه کاملاً نادرست بوده و اندازه آلت تناسلی اغلب مردان در بازه طبیعی خود قرار دارد. علی‌رغم وجود تبلیغات گسترده در این خصوص، می‌بایست پیش از انجام هر کدام از روش‌ها مانند دستگاه وکیوم اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس استفاده از آن را در پیش گرفت. دستگاه‌های وکیوم نیز دارای انواع مختلفی هستند و میزان اثربخشی آن‌ها به عواملی چون ژنتیک، تغذیه و… بستگی دارد. برای اغلب افراد این سوالات که دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می‌کند یا تاثیر دستگاه وکیوم بر سایز آلت تناسلی آقایان چقدر است مطرح می‌شود که در ادامه پاسخ خواهیم داد.

اندازه نرمال آلت مردانه و میزان رشد آن

پیش از کسب اطلاعات پیرامون میزان اثردهی دستگاه وکیوم و نحوه استفاده از آن می‌بایست روند رشد دستگاه تناسلی بررسی شود. باتوجه به اندازه‌گیری‌های انجام شده در جدول ذیل می‌توان به این نکته دست یافت که تنها عضو بدن که حین تحریک جنسی اندازه و ابعاد آن با حالت عادی تفاوت پیدا می‌کند، آلت تناسلی است. با وقوع این اتفاق نتیجه می‌گیریم برای اندازه‌گیری آلت تناسلی باید فرد دچار حالت نعوظ نباشد. تفاوت در ابعاد آلت تناسلی مردانه را می‌توان به علت خاصیت ارتجاعی و افزایش میزان خون در بافت این عضو از بدن دانست.                                                                                                                                                                                  باتوجه به اندازه‌گیری‌های انجام شده، ابعاد استاندارد و نرمال این عضو در حالت نعوظ حدوداً از 12.9 تا 14.2 سانتی‌متر و در حالت غیرنعوظ اندازه آن برابر 8.8 سانتی‌متر است. رشد آلت جنسی مردانه نیز معمولاً تا سن ۲۰ سالگی ادامه خواهد داشت.

 

سن میانگین طول آلت مردانه حداقل اندازه قابل قبول آلت مردانه
بدو تولد تا 5 ماهگی 3 – 4.7 1.9
6 ماه تا یک سالگی 3.5 – 5.1 2.3
1 تا 2 سالگی 3.9 – 5.5 2.6
2 تا 3 سالگی 4.2 – 6 2.9
3 تا 4 سالگی 4.4 – 6.3 3.3
4 تا 5 سالگی 4.8 – 6.6 3.5
5 تا 6 سالگی 5.1 -6.9 3.8
6 تا 7 سالگی 5.2 – 7 3.9
7 تا 8 سالگی 5.2 – 7.2 3.7
8 تا 9 سالگی 5.3 – 7.3 3.8
9 تا 10 سالگی 5.3 – 7.3 3.8
10 تا 11 سالگی 5.3 – 7.5 3.7
افراد بالغ 11.7 – 14.9 9.3

عوامل موثر بر رشد آلت تناسلی

عوامل موثر بر رشد آلت تناسلی

عوامل موثر بر رشد آلت تناسلی

اندازه آلت تناسلی به عواملی مانند ژنتیک، هورمون‌ها، رژیم غذایی، آلاینده‌های محیطی مانند سموم دفع آفات، مواد پلاستیکی و سن مرتبط است؛ در واقع میزان ترشح تستوسترون عامل اصلی رشد آلت تناسلی محسوب می‌شود. ترشح این هورمون در دوران بلوغ به میزان قابل توجهی افزایش یافته و بر اندازه آلت تناسلی تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. عوامل و جهش‌های ژنتیکی نیز می‌توانند بر زمان آغاز بلوغ و رشد آلت تناسلی تأثیرگذار باشند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  بزرگ شدن پروستات و تاثیر آن بر رابطه جنسی

امروزه در مکان‌های مختلف چون داروخانه، روزنامه، شبکه‌های ماهواره‌ای و… گفته می‌شود که راه‌های زیادی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود داشته که می‌بایست نسبت به انجام هر کدام از این روش‌ها اطلاعات کافی و صحیح را کسب کرد. این روش‌ها اکستندر، وکیوم، پنیمور و لارجر باکس و… می‌شوند که برخی از آن‌ها بسیار مؤثر بوده و در مقابل، استفاده از برخی از روش‌ها می‌تواند مشکلات متعددی را برای سلامت جنسی فرد، آسیب به اندام تناسلی و… به ‌وجود آورد.

جالب است بدانید که اغلب روش‌های درمانی اصولی تنها قادر به افزایش طول ۱ الی ۲ سانتی‌متری آلت تناسلی مردانه هستند. از دیگر روش‌های کم‌خطر برای افزایش طول آلت تناسلی نیز می‌توان به ورزش اشاره نمود که تأثیری دائمی نداشته و تنها به بهبود روند نعوظ کمک خواهد کرد.

عوامل موثر بر رشد آلت تناسلی

عوامل موثر بر رشد آلت تناسلی

حالت نعوظ چیست؟

باتوجه به این‌که عملکرد اصلی دستگاه وکیوم مربوط به بهبود روند حالت نعوظ و درمان اختلال نعوظ می‌شود، قطعاً کسب اطلاعات پیرامون این عارضه می‌تواند به شما آگاهی‌های لازم را ارائه دهد. هرگاه فردی از جنس مذکر از لحاظ جنسی تحت تأثیر قرار گرفته یا به اصطلاحی دیگر تحریک گردد، ماهیچه‌های آلت تناسلی او منقبض می‌شود. این انقباض به عضلات کمک شایانی رسانده و با افزایش میزان خون به آن بخش از بدن، حالت نعوظ را به ‌وجود می‌آورد. استفاده از دستگاه وکیوم می‌تواند با فشار بر بدنه آلت تناسلی آقایان، میزان جریان خون را در آن بخش افزایش داده و از برگشت خون به سایر بخش‌های بدن جلوگیری نماید. همین امر اگر به‌ صورت اصولی و مداوم زیر نظر متخصص انجام شود، قطعاً مشکل عدم نعوظ را برطرف خواهد کرد.

حالت نعوظ چیست؟

حالت نعوظ چیست؟

دستگاه وکیوم و مکانیزیم آن

این دستگاه که اغلب برای رفع مشکلات نعوظ و افزایش سایز آلت تناسلی آقایان به‌ کار می‌رود، از استوانه‌ای پلاستیکی تشکیل شده که روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد. دستگاه وکیوم شامل دو بخش بوده که بخش دیگر آن را مکانیزم پمپ تشکیل می‌دهد و از آن به منظور ایجاد فشار داخل استوانه استفاده می‌گردد. روند فعالیت پمپ می‌تواند به ‌صورت دستی یا با استفاده از باتری صورت پذیرد. اگر مکانیزم دستگاه دستی باشد، برای استفاده از آن نیاز به کنترل بوده که همزمان پمپ و سیلندر را کنترل می‌کند؛ اما در صورتی که مکانیزم دستگاه با باتری انجام گیرد، ماشه موجود در بالا دستگاه می‌تواند پس از فشرده شدن، پمپ را فعال کرده و روند فعالیت خود را آغاز نماید.

روند کار این دستگاه بدین شکل بوده که دستگاه وکیوم می‌تواند با ایجاد سیستم خلأ و افزایش میزان جریان خون در آلت تناسلی مردانه، آلت را سفت کرده و با استفاده از واشری که در انتهای دستگاه تعبیه شده از برگشت خون جلوگیری به‌ عمل آورد. بنابراین برگشت خون از آلت تناسلی ممکن نبوده و به بدن فرد این امکان را خواهد داد تا مدتی طولانی در حالت نعوظ باقی بماند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  راهکارهای ساده و کاربردی غلبه بر زودانزالی

میزان افزایش آلت تناسلی آقایان توسط دستگاه وکیوم

میزان افزایش آلت تناسلی آقایان توسط دستگاه وکیوم

میزان افزایش آلت تناسلی آقایان توسط دستگاه وکیوم

افراد بسیار زیادی تحت فریب تبلیغات این دستگاه قرار گرفته و توقع افزایش چندین سایز را دارند. لازم به ذکر است که نه تنها دستگاه وکیوم بلکه تمامی روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی مردانه، اثری دائمی نداشته و قابلیت افزایش ابعاد بیشتر از ۱ الی ۲ سانتی‌متر را نخواهند داشت. برخی از افراد تحت تأثیر شائبه‌های موجود در فضای مجازی، رسانه‌ها، روزنامه‌ها و… قرار می‌گیرند و می‌خواهند با استفاده از دستگاه وکیوم، ابعاد آلت تناسلی خود را افزایش دهند. جالب است بدانید که این نظریه کاملاً بی‌اساس بوده و این دستگاه تنها می‌تواند روند نعوظ را در آقایان دچار بهبود کند.

انواع دستگاه وکیوم آقایان

همانند سایر کالا‌های درمانی دستگاه وکیوم نیز انواع مختلفی دارد تا تمامی افراد باتوجه به بودجه مالی و سلیقه خود بتوانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند. دستگاه‌های وکیوم شامل وکیوم‌های دستی، وکیوم‌های برقی و وکیوم‌های شارژی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم نمود. یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین دستگاه‌های وکیوم، وکیوم دستی نام داشته که دارای یک استوانه، یک شلنگ، یک پمپ دستی، یک واشر وکیوم و یک واشر موشکی است.

انواع دستگاه وکیوم

انواع دستگاه وکیوم

نحوه استفاده و نصب قطعات آن بسیار ساده بوده و شما می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به برق یا باتری از آن استفاده نمایید. نوع بعدی دستگاه‌های وکیوم که نسبت به وکیوم دستی از مکش و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است، اجزایی همانند وکیوم قبلی داشته و تنها تفاوت میان آن‌ها در وجود پمپ برقی و مبدل ویبراتور است. با گذشت زمان و افزایش علم متخصصان در این زمینه، نوع مجهز‌تر و پیشرفت‌تری از دستگاه وکیوم با نام دستگاه وکیوم شارژی روانه بازار شد.

استفاده از این دستگاه در مقایسه با انواع قبلی آن بسیار ساده‌تر بوده و تنها به ۲ عدد باتری برای شروع کار نیاز دارد. دوره درمانی هر کدام از دستگاه‌ها متفاوت بوده و به تشخیص پزشک مربوطه وابسته است. در نتیجه شما می‌توانید پس از مراجعه به پزشکی مجرب و کسب اطلاعات از وی، مراحل درمانی خود را آغاز نموده و سعی کنید با انجام اصولی آن روند بهبود را افزایش دهید.

مزایا و معایب دستگاه وکیوم

انجام این روش درمانی نیز برای تمامی افراد دارای مزایا و معایب متعددی بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

  • یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه وکیوم این است که آقایان نسبت به اندازه آلت تناسلی خود رضایت داشته و دیگر حین برقراری رابطه جنسی دچار عدم اعتمادبه‌نفس نخواهند شد. با توجه به بیانات و نتایج به ‌دست آمده می‌توان گفت این دستگاه نه تنها طول آلت تناسلی، بلکه میزان قطر آن را نیز در ابعاد قابل قبولی افزایش می‌دهد.
  • با استفاده از این دستگاه و بازیابی اعتمادبه‌نفس، شما دیگر بی‌میلی جنسی نداشته و می‌توانید رابطه‌ای خوب و مطلوبی را با شریک جنسی خود برقرار کنید.
  • لازم به ذکر است که این دستگاه با استفاده اصولی و مداوم می‌تواند شل بودن آلت تناسلی را نیز از بین برده و شما با گذشت زمانی کوتاه شاهد سفت و محکم شدن اندام جنسی خود باشید.
  • از آنجایی که اغلب افراد به دنبال راهی کم خطر هستند، استفاده از این دستگاه به آن‌ها اطمینان داده و می‌توانند بدون هیچ ‌گونه استرس ناشی از عوارض دستگاه وکیوم از آن استفاده نمایند.
  • جالب است بدانید که این دستگاه معایبی نداشته و پزشکان توصیه می‌کنند که به منظور حفظ سلامت و بهداشت اندام جنسی خود، حین استفاده از آن بهداشت را رعایت نمایید. قطعاً شست‌وشوی دست حین انجام این کار و تمیزی محیط می‌تواند تأثیر بسزایی در روند درمانی شما داشته باشد؛ چراکه بسیاری از افراد این بخش را نادیده گرفته و با عبور از آن، روند درمانی و طول دوره درمان خود را افزایش می‌دهند.
این مطلب را نیز از دست ندهید:  ناباروری ثانویه؛ آشنایی با علل, راه کارها و درمان آن در آقایان

عوامل موثر در بهبود عملکرد جنسی حین استفاده از دستگاه وکیوم

اگر می‌خواهید میزان اثربخشی استفاده از دستگاه وکیوم را افزایش دهید، توصیه می‌کنیم با انجام موارد ذیل علاوه‌بر میزان اثربخشی مطلوب، سریعاً بتوانید به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.

  • کاهش میزان استرس
  • خواب کافی
  • ورزش مداوم و منظم
  • عدم استعمال دخانیات و مشروبات الکلی
  • عدم استفاده از دارو‌های ضدافسردگی و فشار خون بدون تجویز پزشک متخصص
  • عدم مقایسه بدن خود با بدن سایر افراد معروف
  • تمرکز بر قسمت‌های دیگر بدن
  • داشتن وزن متناسب با قد و سن
  • مصرف میوه و سبزی
  • ترک عادات بد
  • استفاده از داروهای گیاهی
  • بهبود گردش خون
  • روغن های حجم‌دهنده زالو و خراطین

سوالات متداول                                                                                                   

استفاده از دستگاه وکیوم، ابعاد آلت تناسلی مردانه را چه میزان افزایش می‌دهد؟

میزان افزیش سایز آلت تناسلی به طرز استفاده شما از دستگاه وکیوم و تداوم آن بستگی دارد؛ در نتیجه نمی‌توان میزان دقیقی را به آن نسبت داد. باتوجه به نظرات افراد مختلف و یافته‌های پزشکان، سایز آلت تناسلی در صورت استفاده درست از این دستگاه حدوداً ۱ الی ۳ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

آیا استفاده از دستگاه وکیوم مضر است؟

استفاده از این دستگاه کاملاً ایمن بوده و به هیچ عنوان شما را دچار عارضه یا بیماری نخواهد کرد.

دستگاه وکیوم را از چه طریق می توان تهیه کرد؟

از آنجایی که اصالت و کیفیت کالا می‌تواند تضمین‌کننده نتیجه‌ای مطلوب باشد، به شما توصیه می‌کنیم حین خرید این کالا تنها به مبلغ آن توجه نکرده و میزان اصالت آن را نیز در نظر بگیرید. بهترین مکان برای خریداری دستگاه وکیوم، داروخانه‌ها یا سایت های مجاز هستند که می‌توانند حین خرید نکات مهمی را نیز برای شما بیان نمایند.

سخن پایانی

بسیاری از افرادی که از سایز اندام تناسلی خود رضایت مطلوبی ندارند، به استفاده از روش‌های موجود روی آورده‌اند. برخی از این روش‌ها بسیار خطرناک بوده و ممکن است فرد را به ناتوانی جنسی، تغییر منفی در روند فعالیت‌های جنسی و… دچار نمایند. یکی از روش‌های شایع که امروزه در اقصی نقاط جهان کاربرد داشته و مصرف‌کنندگان آن از رضایت کافی برخوردار بوده‌اند، دستگاه وکیوم است. این دستگاه با نقش مؤثر خود در افزایش سایز آلت تناسلی، می‌تواند در کمترین مدت میزان اثربخشی بسیار بالایی را برای فرد به ارمغان آورد. لازم به ذکر است که حین استفاده از این دستگاه به نکاتی چون روش استفاده اصولی و مکانیزم آن توجه نمایید تا علاوه‌بر از بین بردن تصورات غلط، فوراً به نتیجه دلخواه دست یابید.

5/5 (1 نظر)