راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

بزرگ شدن آلت تناسلی مردان و افزایش قدرت و استقامت آن در رابطه جنسی کار دشوار و غیر ممکن نیست.

فقط کافی است در اینترنت یا حتی در داروخانه‌ها در مورد راهکارهای مختلف بزرگ شدن آلت تناسلی بپرسید تا متوجه شوید که قرص‌ها، پمادها و دستگاه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. در مطالب قبل درباره میزان تأثیر این دستگاه‌ها صحبت کردیم و نشان دادیم که برای استفاده از هر کدام از آنها چه شرایطی بهتر است.

 ساختن یک آلت تناسلی قوی کار ساده ایست که در مورد مردان جوان راحت‌تر است. اما برای افراد کهنسال و افرادی که از لحاظ جسمی دچار مشکل هستند، استفاده از راهکارهای درمانی و همچنین استفاده از دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند به آنها کمک کند. این یک حقیقت غیر قابل انکار است که مردان مسن به مرور زمان کاهش هورمونهای جنسی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل است که فعالیت جنسی آنها هم کمتر می‌شود. اما این افراد هم می‌توانند زندگی جنسی فعالی داشته باشند و روشهایی برای تولید هورمون جنسی خود به کار ببرند.

 این موضوع بهانه خوبی شد که در این مطلب به بررسی چند روش برای افزایش تولید هورمون جنسی و تستوسترون بپردازیم و آن‌ها را به عنوان راهکارهایی برای کمک به بزرگ شدن آلت تناسلی معرفی کنیم.

تغذیه مناسب به عنوان یک عامل مهم در بزرگ شدن آلت تناسلی

 اصلی‌ترین عامل در ایجاد اختلال نعوظ، کاهش خونرسانی به آلت تناسلی است. آلت تناسلی به ذخیره کافی از مواد مغذی و خون نیاز دارد تا همیشه فعال و سالم بماند. تغذیه کافی و سالم می‌تواند مواد مغذی مورد نیاز برای تولید هورمون‌های جنسی فراهم کند که در نهایت منجر به یک آلت تناسلی سالم و کارآمد می‌شود. برخی از غذاهای پیشنهاد شده برای کمک به بزرگ شدن آلت تناسلی در این حوزه، غذاهایی هستند که غنی از فیبر هستند و در طرف مقابل غذاها و چربی‌های اشباع در آن حاکم است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  آیا بزرگ کردن آلت تناسلی امکان پذیر است؟

 روی یکی از عناصر مهم در حفظ سلامت جنسی است و باید به صورت روزانه مصرف شود. این عنصر برای تولید تستوسترون، اسپرم و مایع منی ضروری هستند و به عنوان یک عنصر پایه شناخته می‌شود. برای دریافت این عنصر معدنی می‌توانید  جگر، نخود فرنگی، لوبیا و غذاهای دریایی مصرف کنید. در هرصورت تغذیه مناسب در کنار روش‌های درمانی می‌توانند در بزرگ شدن آلت تناسلی و فعالیت جنسی شما نقش داشته باشند.

راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

یا مکمل ویتامین مصرف کنید یا غذاهای ویتامین دار!

 ویتامین‌ها به ویژه ویتامین‌های A، B، C، E، روی، کروم و L-آرژینین به طور مستقیم بر تولید هورمونهای جنسی نقش دارند و میزان آنها را در خون افزایش می‌دهند. این ویتامین‌ها وظیفه حفظ سلامت آلت تناسلی را بر عهده دارند و به صورت غیر مستقیم می‌توانند بر روند بزرگ شدن آلت تناسلی تأثیر داشته باشند. با این حال، قبل از مصرف هر ماده دارویی یا هر مکمل ویتامین، باید با پزشک مشورت کنید. جالب است بدانید که مواد فوق الذکر هم در افزایش تولید و هورمون جنسی نقش دارند و هم در ایجاد یک آلت تناسلی قوی و محکم کمک می‌کنند. این می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که به اختلال نعوظ مبتلا هستند.

 تمرین و ورزش را فراموش نکنید

 تمرین و ورزش یکی از مهمترین راهکارها برای درمان بیشتر ناتوانی جنسی مردان است. داشتن فعالیت بدنی منجر به چربی سوزی در بدن شما می‌شود، بنابراین هم در بزرگ شدن آلت تناسلی مردان، هم در درمان اختلال نعوظ و هم در بی میلی جنسی نقش مستقیم دارد. علاوه بر تأثیر مستقیم تمرین و ورزش بر خلق و خو و رفتار شما، تأثیر غیرمستقیم این روش می‌تواند زندگی جنسی شما را بهبود ببخشد. البته شما حتی می‌توانید ورزش حرفه‌ای را هم انتخاب نکنید و گزینه‌های ساده مانند پیاده روی سریع، دویدن، شنا و دوچرخه سواری را برای حداقل ۳۰ دقیقه و سه بار در هفته انجام دهید. به مرور زمان متوجه خواهید شد که سوزاندن چربی‌ها به طور مستقیم بر عملکرد آلت تناسلی شما تأثیر مثبت دارد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  برای افزایش اندازه آلت تناسلی نیازی به تیغ جراحی ندارید

 استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

 یکی از کم خطرترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای درمان اختلال نعوظ و همچنین بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه وکیوم مردانه است. این دستگاه‌ها به مانند یک روش پزشکی هستند که تأثیر مستقیم آنها افزایش جریان خون در آلت تناسلی است. دستگاه کشش هم یک روش دیگر است که ممکن است در برخی موارد استفاده شود، البته نباید فراموش کنیم که دستگاه کشش به بخش‌های داخلی آلت تناسلی صدمه میزند. دستگاه وکیوم آقایان با ایجاد حالت مکش در آلت تناسلی، امکان ورود خون بیشتر به بخش‌های داخلی آلت را افزایش می‌دهد. این خونرسانی به مرور زمان و در صورت استفاده منظم از دستگاه نتیجه خود را به صورت بزرگ شدن آلت تناسلی انجام می‌دهد.

راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

موردی که در اینجا وجود دارد این است که استفاده از دستگاه وکیوم مردانه نیاز به رعایت چند نکته دارد تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از این دستگاه‌ها دریافت کنید:

استفاده از دستگاه وکیوم استاندارد

 چند مقاله علمی برای تأیید تأثیر دستگاه وکیوم آقایان بر بزرگ شدن آلت تناسلی مردان وجود دارد. البته این تغییر سایز نسبتاً کوچک بوده و در اثر استفاده مداوم به وجود می‌آید. نکته‌ای که در اینجا مطرح است این است که استاندارد بودن دستگاه به طور مستقیم بر عملکرد آن تأثیر دارد. اندازه مناسب سیلندر دستگاه، روش مناسب برای ایجاد وکیوم و خلاء در داخل سیلندر، استفاده مناسب از دستگاه و در نهایت برخورداری از یک گیج فشار مهم‌ترین فاکتورها هستند. گیج فشار از این جهت اهمیت دارد که شما به صورت لحظه‌ای فشار داخل سیلندر را اندازه گیری می‌کنید و از استاندارد بودن آن مطمئن می‌شوید.

راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

آماده کردن آلت تناسلی برای استفاده از دستگاه

 قبل از به کار بردن دستگاه وکیوم مردانه، حداقل به مدت ۵ دقیقه آلت تناسلی خود را گرم کنید و با آن بازی کنید. بعد از این پنج دقیقه شما می‌توانید دو دقیقه صبر کنید و سپس دستگاه را به طور مستقیم بر روی آلت تناسلی نصب کنید. توصیه می‌شود که منطقه پایه آلت تناسلی به طور کامل تراشیده شود تا دستگاه به شکل بهتری به پوست بدن شما بچسبد. اگر هم احساس می‌کنید که نشتی در داخل سیلندر ایجاد می‌شود، بهره بردن از برخی روان کننده‌ها و استفاده از روش‌های مهر و موم می‌تواند در این مورد به شما کمک کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  دستگاه وکیوم آقایان - پایانی بر کابوس ناتوانی جنسی آقایان

انجام کار در چند مرحله

 به محض اینکه آلت تناسلی خود را در داخل سیلندر دستگاه وکیوم آلت تناسلی قرار دادید، چند پمپ بزنید تا حالت مکش کوچک ایجاد شود و دستگاه به طور کامل به بدن شما بچسبد. در این حالت چند ثانیه صبر کنید تا حالت طبیعی و نرمال برای فشار داخل سیلندر به وجود بیاید. بعد از چند دقیقه می‌توانید عمل پمپاژ را بیشتر کنید تا فشار بیشتری به آلت تناسلی شما وارد شود. برای کسانی که در دستگاه خود از گیج فشار استفاده می‌کنند، مطمئن شوید که فشار داخلی آن از حد مشخصی کمتر نشود، زیرا این فشار می‌تواند به آلت تناسلی شما آسیب برساند. معمولاً در دستورالعمل دستگاه به فشار استاندارد و فشار احتیاطی اشاره می‌شود.

علاوه بر بزرگ شدن آلت تناسلی مردانه، مسئله قوی بودن و حفظ حالت نعوظ در آنها بسیار مهم است. بنابراین روشی که شما به کار می‌برید هم باید قدرت و نعوظ سخت‌تری برای آلت تناسلی به وجود بیاورد، هم میل جنسی شما را بالاتر ببرد و هم به یک آلت تناسلی بزرگ برساند. آمار وسیعی از مردان دنیا از دستگاه وکیوم آقایان استفاده می‌کنند. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها و ایمن‌ترین ابزارهای درمان اختلال نعوظ و روش بزرگ کردن آلت تناسلی شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه‌ها می‌توانید از شماره‌های درج شده در وب سایت استفاده کنید و با کارشناسان ما در تماس باشد.

3.2/5 (9 نظر)