راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

اگر به فکر بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستید، می‌توانید از چند مورد گیاهان دارویی یا سبزیجات مختلف استفاده کنید که جریان خون را در منطقه آلت تناسلی تحریک می‌کند و به طور موقت به رشد آن کمک می‌کند.

اصولاً راه حل‌های دائمی و طبیعی برای افزایش طول و عرض آلت تناسلی شامل تغییر رژیم غذایی، تمرین بیشتر و همچنین کاهش وزن در طول ماه هستند. اگر به دنبال یک راهکار ساده‌تر و ایمن‌تر از جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستید، سه مرحله در این مطلب ذکر شده است که به ترتیب می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید و از مصرف دارو بپرهیزید.

بزرگ کردن آلت تناسلی با گیاهان دارویی

راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

گیاهان دارویی و سبزیجات یک راهکار خوب و مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند که عملکرد آنها شامل افزایش حرکت خون در منطقه مورد نظر و کمک به رشد آن است. اگر می‌خواهید از این شیوه استفاده کنید، پیشنهادهای زیر کارآمد هستند:

استفاده از جینسینگ

جینسینگ یک ماده قرمز رنگ رشد کرده در کشور کره جنوبی است که بر روی سیستم عصبی فرد تأثیر گذاشته و به نوعی آرام بخش است. در حال حاضر شواهد علمی قطعی مبنی بر تأثیر جینسینگ بر بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد، اما مشاهدات کلی نشان می‌دهد که بعد از مصرف مکمل‌های این گیاه دارویی، فرد عملکرد جنسی بهتری را تجربه می‌کند.

البته برای استفاده از این دارو مخالفت‌هایی وجود دارد که مربوط به عوارض جانبی منفی آن برای افراد مبتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی، بی خوابی و سایر اختلالات است. پس اگر می‌خواهید از این گیاه کره‌ای استفاده کنید، حتماً قبل از مصرف آن با پزشک خود صحبت کنید. اما می‌توانید موارد زیر را رعایت کنید:

  • اگر برای مصرف جینسینگ به عنوان مکمل واجد شرایط هستید، می‌توانید ۵۰۰ میلی گرم از آن را به صورت روزانه مصرف کنید؛
  • از آنجایی که مکمل گیاهی آن توسط وزارت بهداشت تأیید نشده، ممکن است مصرف آن ممکن است خطرناک باشد. پس سعی کنید که مکمل‌ها را از یک شرکت معتبر خریداری کنید و بیش از مقدار توصیه شده استفاده نکنید.

استفاده از گیاه جینکو بیلوبا

گیاه جینکو بیلوبا (ginkgo biloba) به عنوان یک گیاه برای تقویت حافظه شناخته می‌شود که به گردش خون کمک می‌کند و ممکن است جریان خون را با آلت تناسلی افزایش دهد. بر اساس یک تحقیق انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، این گیاه می‌تواند به مردان در مبارزه با افسردگی مؤثر باشد و به اختلالات عملکرد جنسی آنها کمک کند. البته در مطالعات دیگری هم مشخص شده است که این گیاه تأثیر چندانی بر روی بزرگ کردن آلت تناسلی ندارد. اما از آنجایی که عوارض جانبی این گیاه بسیار کم است و بر روی حافظه هم تأثیر دارد، ممکن است استفاده از آن ارزش امتحان داشته باشد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  چگونگی هورمون درمانی در سرطان هایی مانند پروستات

 در استفاده از گیاه جینکو بیلوبا دو مورد زیر را در نظر بگیرید:

  • این گیاه می‌تواند به صورت یک چای یا یک مکمل در قالب کپسول مصرف شود. البته نگران نباشید و هر دو گونه نیز در فروشگاه‌های مختلف در دسترس هستند؛
  • اگر سابقه تشنج دارید و دارو بخاطر فشار خون پایین مصرف می‌کنید، بهتر است از این گیاه استفاده نکنید. اگر هم اصرار دارید می‌توانید با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

استفاده از مکمل ماکا

 گیاه ماکا اغلب به صورت یک مکمل در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود که حاوی مکامیدهای فتوشیمیایی است. این ترکیبات در افزایش انرژی مردان نقش دارند و باعث می‌شود که توانایی حفظ حالت نعوظ خود را داشته باشد. از آنجایی که هیچ تحقیق علمی قطعی درباره این ماده انجام نشده و مشخص نیست که تأثیر آن بر بزرگ کردن آلت تناسلی به چه صورت است، بهتر است که با احتیاط از آن استفاده کنید. تقویت جریان خون در منطقه آلت تناسلی می‌تواند دلیل خوبی برای استفاده از این گیاه چینی باشد. البته قبل از اضافه کردن این مکمل به رژیم روزانه خود، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

استفاده از L-arginine

این مکمل یک نوع اسید آمینه است که منجر به افزایش جریان خون شده و در طول نعوظ کمک می‌کند که آلت تناسلی بزرگتر شود. یک مطالعه انجام شده در دانشگاه تل‌آویو نشان داد که برخی از مردان پس از مصرف مکمل L-arginine، به مدت شش هفته افزایش مناسبی در اندازه آلت تناسلی خود تجربه کرده اند. خوشبختانه این مکمل در فروشگاه‌های مواد غذایی و عطاری‌ها یافت می‌شود و دوز توصیه شده برای آن 1 گرم به صورت سه بار در روز است.

 اگر مشکل قلبی دارید و مجبور هستید که از نیتروگلیسیرین استفاده کنید، بهتر است از این مکمل استفاده نکنید که باعث کاهش فشار خون می‌شود. برای استفاده از این مکمل در افزایش اندازه آلت تناسلی باید با پزشک خود صحبت کنید و با مشورت آنها از L-arginine استفاده کنید.

هندوانه مصرف کنید

 هندوانه دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی است که ممکن است به افزایش اندازه آلت تناسلی و همچنین بالا بردن طول مدت زمان نعوظ کمک کند. هندوانه دارای یک اسید آمینه به نام سیترولین است که به آرژنین تبدیل می‌شود و منجر به انقباض عروق خونی می‌شود. واقعیت این است که تأثیر هندوانه و سیترولین یک یافته نسبتاً جدید است و هنوز مطالعات دقیق علمی برای بررسی تأثیر آن و میزان بازدهی آن انجام نشده است.

 به هر حال از آنجا که هندوانه به عنوان یک غذای فوق العاده در نظر گرفته می‌شود، شما چه تمایل داشته باشید که از لحاظ جنسی به شما کمک کند یا صرفاً به خاطر تفریح و لذت از آن مصرف کنید، باز هم مشکلی در آن وجود ندارد. البته مصرف بیش از حد هندوانه می‌تواند مشکلاتی برای سلامت جسمی شما به وجود بیاورد و بهتر است که در حد اعتدال از آن استفاده کنید.

 

بزرگ کردن آلت تناسلی با راهکارهای طبیعی

گاهی بدون اینکه نیازی به مصرف مواد غذایی یا مصرف گیاهان دارویی باشد، می‌توان با انجام برخی تمرینات خاص و جلوگیری در مصرف برخی مواد غذایی زمینه بزرگ کردن آلت تناسلی را فراهم آورد. این راهکارها بسیار ساده هستند و عوارض جانبی خاصی هم ندارند:

این مطلب را نیز از دست ندهید:  14 عادت بد جنسی که فوراً باید ترک کنید

 ترک سیگار

اندازه آلت تناسلی شما چه به صورت معمولی و چه در حالت نعوظ به مقدار خون جاری در آن بستگی دارد. استفاده از محصولات تنباکو و سیگار باعث می‌شود که عروق خونی بدن باریک‌تر شده و در نتیجه اکسیژن موجود در جریان خون کاهش یابد. این موضوع باعث می‌شود که جریان خون در آلت تناسلی شما کاهش یافته و در نتیجه استعمال دخانیات می‌تواند روند بزرگ کردن آلت تناسلی شما را مختل کند.

بطور منظم تمرین کنید

 انجام حرکات ورزشی و داشتن فعالیت باعث می‌شود که گردش خون در بدن تقویت شده و این تقویت منجر به انتقال خون به آلت تناسلی شما می‌شود. اگر ورزش نکنید، آلت تناسلی شما پتانسیل کامل خود را نخواهد داشت. هدف ما از تمرین، فعالیت حدود یک ساعت در طول روز است. حالا ممکن است این فعالیت شما شامل شنا، پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری باشد. در هر صورت هر نوع ورزش باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی شما خواهد شد.

البته تاکنون هیچ تحقیق علمی مبنی بر تأثیر ورزش بر بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد و شاید تنها تقویت عضلات و شدت جریان خون عاملی باشد که در افزایش اندازه آن نقش داشته باشد.

راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

انجام ورزش و تمرین بر روی بخش کف لگن

شاید با تلاش از طریق تمرین آلت تناسلی خود را بزرگ کنید، اما مطمئناً تقویت سطح لگن به شما کمک می‌کند که جریان خون را برای مدت زمان بیشتری در آلت تناسلی خود نگه دارید. انجام این ورزش‌ها به رگ‌ها فشار می‌آورد که در حین نعوظ خون از آلت تناسلی خارج نشود و فرد مدت زمان بیشتری حالت نعوظ خود را حفظ کند. در تحقیقات صورت گرفته بر روی این تمرین در کشور بریتانیا مشخص شده است که کسانی که این ورزش‌ها را انجام می‌دهند عملکرد جنسی بهتری نسبت به سایر افراد دارند.

 برای انجام این تمرین باید مراحل زیر را تکرار کنید:

  • سعی کنید با تمرکز ماهیچه‌هایی که مسئول جلوگیری از جریان ادرار هستند را پیدا کنید؛
  • ۸ بار این ماهیچه را منقبض کنید و عضلات آن آزاد کنید. این ورزش را سه یا چهار بار در هر دفعه انجام دهید.
  • کسانی که این تمرینات را یک بار در روز انجام می‌دهند، نتایج خوبی از تمرین خود گرفته‌اند.
راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

کاهش چربی شکم

 اگر به دلایل مختلفی شکم شما بزرگ است و چربی دور شکم دارید، ممکن است آلت تناسلی شما به دلیل پوشیده شدن توسط چربی کوچکتر از آنی که هست به نظر برسد. از دست دادن چربی شکم کار ساده‌ای نیست، اما وقتی که فشار روانی اندازه آلت تناسلی وجود داشته باشد، این موضوع می‌تواند بسیار مهم باشد. با اقدامات مختلف کاهش وزن خود را شروع کنید و شاید الان زمان کمی تحرک فرارسیده باشد.

 بر اساس گزارشی از دانشگاه هاروارد، مردان با دور کمر ۴۲ اینچ ۵۰ درصد بیشتر اختلالات نعوظ را نسبت به مردان با کمتر از ۳۲ اینچ تجربه می‌کنند. پس موارد زیر را رعایت کنید:

  • یک رژیم ورزشی منظم به شما کمک می‌کند که هم وزن خود را پایین بیاورید و هم چربی دور شکم خود را کاهش دهید؛
  • خوردن غذاهای کامل مانند گوشت بدون چربی، ماهی، دانه غلات، لوبیا، حبوبات، سبزیجات، میوه‌ها و روغن‌های سالم.
  • اجتناب از غذاهای فرآوری شده مانند شکر و نشاسته و همچنین روغن‌های هیدروژنه.

استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

چند دستگاه ساده و غیر تهاجمی برای کمک به بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که هم اندازه آن را بزرگ می‌کند و هم به اختلالات نعوظ کمک می‌کنند. اگر هدف شما این است که بدون استفاده از مواد دارویی یا درمان‌هایی مانند جراحی، عملکرد آلت تناسلی خود را بهبود ببخشید، از دو دستگاه زیر کمک بگیرید:

  • دستگاه وکیوم آقایان: این دستگاه برای ایجاد خلا در اطراف آلت تناسلی استفاده می‌شود و زمانی که از آن استفاده می‌کنید جریان خون در آلت تناسلی افزایش یافته و ممکن است بر افزایش اندازه آن تأثیر داشته باشد.
  • حلقه آلت تناسلی: این حلقه در انتهای آلت تناسلی مرد قرار می‌گیرد و با حفظ جریان خون، باعث می‌شود که فرد به صورت موقت یک آلت بزرگ‌تر و سخت‌تر داشته باشد.
این مطلب را نیز از دست ندهید:  مزایای دستگاه وکیوم آقایان

مواردی که باید از آنها دوری کنید

در کنار راهکارهایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی انجام می‌دهید، برخی از موارد ممکن است تأثیر منفی و معکوس داشته باشند. حتی تعدادی از این موارد هیچ توجیه پزشکی ندارند و برای فرد هم خطرناک هستند. پس سعی کنید از موارد زیر به شدت دوری کنید:

از محصولاتی که ادعا می‌کنند در بزرگ کردن آلت تناسلی نقش دارند

 از آنجایی که تمایل به افزایش اندازه آلت تناسلی تقریباً در تعداد زیادی از مردان وجود دارد، متاسفانه برخی از شرکت‌ها از این تمایل سوء استفاده کرده و اقدام به فروش برخی داروهای غیرقانونی می‌کنند. یک نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ معجون جادویی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد و این یک پدیده کاملاً ژنتیکی است. بهتر است پول خود را هدر ندهید و سلامت خود را در معرض آسیب بیشتر قرار ندهید. مواردی که در بالا ذکر شد اغلب عوارض جانبی ندارند و می‌توانند به صورت محدود آلت تناسلی شما را تا حدودی بزرگتر کنند.

دوری از محصولات گیاهی مرتبط با ویاگرا

برخی از شرکت‌ها مواد دارویی گیاهی مرتبط با ویاگرا می‌فروشند که برای افزایش جریان خون به آلت تناسلی مرد است. اما این داروها توسط وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تأیید نشده‌اند و ممکن است عوارض جانبی خطرناکی داشته باشد. پس توصیه ما را در موارد زیر در نظر بگیرید:

  • هیچ وقت به صورت آنلاین محصول را سفارش ندهید، حتی از سایت‌های معتبر؛
  • حتی اگر به استفاده از این داروها اصرار دارید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید و تأییدیه لازم برای استفاده از آن‌ها را بگیرید.

کشیدن بیش از حد آلت تناسلی یا آویزان کردن وزنه

کشیدن آلت تناسلی قاعده و قانون خاص خود را دارد و وارد آوردن فشار بیش از حد به آن می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد. جالب است بدانید که هم کشیدن آلت تناسلی و هم آویزان کردن وزنه می‌تواند آلت تناسلی شما را طولانی‌تر کند، اما این کار هم باعث ضعیف‌تر شدن آلت تناسلی می‌شود و هم رباط متصل کننده آلت به بدن را قطع می‌کند. حتی این کار ممکن است کار شما را به جراحی بکشاند و دردسرهای زیادی تجربه کنید.

قبل از جراحی به نتیجه آن فکر کنید

 جراحی آلت تناسلی برای افزایش اندازه آن عوارض زیادی دارد و می‌تواند منشاء مشکلات بعدی باشد. فالوپلاستی یا جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی اثرات جانبی ناگواری دارد که شما ممکن است تعدادی از آنها را با فداکاری تحمل کنید. گاهی این جراحی ممکن است تبعاتی برای شما به دنبال داشته باشد که یکی از آنها عدم نعوظ به صورت مادام العمر است. پس سعی کنید از گزینه جراحی دوری کنید و تبعات آن را در ذهن خود داشته باشید.

 بزرگ کردن آلت تناسلی یا افزایش اندازه آلت تناسلی شاید برای بسیاری از مردان یک آرزو یا یک هدف باشد، اما باید همین مردان به خاطر داشته باشند که انجام راهکارهای اشتباه می‌تواند یک عمر پشیمانی برای آنها به دنبال داشته باشد. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان و سایر راهکارهای طبیعی بهترین گزینه برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند.

3.6/5 (10 نظر)