7 راهکار ساده برای بهبود زندگی جنسی مردان بالای 50 سال

علیرغم اینکه مردان نسبت به بسیاری از مسائل قرص و محکم هستند، در برابر مشکلات جنسی از خود ضعف نشان می‌دهند و همیشه باید به دنبال راهکارهایی برای بهبود زندگی جنسی مردان باشیم. بروز مشکلات مختلف در زندگی جنسی مردان به ویژه در مردان بالاتر از ۵۰ سال بسیار رایج است، اما این بدین معنی نیست که شما هیچ کاری نمی توانید علیه آنها انجام دهید و هیچ گزینه درمانی وجود ندارد.

به عنوان قدم اول همیشه سعی کنید که با پزشک و روانپزشک صحبت کنید که تاثیر مستقیمی در بهبود زندگی جنسی مردان دارند. اما در کنار آن می‌توانید ۷ راهکار زیر را هم دنبال کنید که مطمئناً نقش مهمی در کیفیت زندگی شما خواهند داشت.

نقش اندازه دور کمر در بهبود زندگی جنسی مردان

 فشار خون بالا، قند خون بالا و کلسترول بالا می تواند منجر به مشکلات عروقی شود که در ساده ترین حالت ممکن به دست آوردن حالت نعوظ را برای مردان سخت می کند. حفظ یک سبک زندگی سالم از طریق ورزش کردن و کم کردن وزن بسیار مهم است. اجتناب از فشار خون بالا، دیابت، کلسترول بالا و همچنین بیماری‌های قلبی می‌تواند بخش مهمی از مشکلات اختلال نعوظ را از بین ببرد و در بهبود زندگی جنسی مردان نقش داشته باشد. این موارد در کمترین حالت ممکن ابتلا به اختلال نعوظ را به حداقل می رسانند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  اختلال نعوظ در مردان جوان و راهکارهای جلوگیری از آن

در صورت بروز مشکل شرایط قلب خود را بررسی کنید

اگر قبلاً یک بیماری مزمن مانند فشار خون بالا یا دیابت داشته باشید چیکار می کنید؟ اگرچه ممکن است در این حالت دستگاه وکیوم مردانه انتخاب خوبی باشد، اما هنوز هم گزینه درمانی قطعی را از دست ندهید و از پزشک بخواهید که قلب شما را معاینه کند. مصرف داروهای خوراکی برای کسانی که به فشار خون بالا مبتلا هستند یا بیماری قلبی دارند بسیار خطرناک است و به همین دلیل باید پزشکان اطمینان حاصل کنند که عملکرد قلب شما مناسب است. به همین دلیل معاینه وضعیت قلب برای بهبود زندگی جنسی مردان یک ضرورت است.

همیشه فرض بگیرید که تستوسترون خون شما کم است

بسیاری از متخصصان نگران پایین بودن بیش از حد هورمون تستوسترون خون در مردان هستند. در حقیقت بسیاری از مردان کاهش میل جنسی خود را ناشی از کمبود تستسترون در بدن خود می دانند. بنابراین پزشکان می توانند برای رفع مشکلات نعوظ شما میزان هورمون تستوسترون را بررسی کنند. برای پزشکان مهم است که دلایل عدم وجود تستوسترون را در بدن شما پیدا کنند یا هر دلیل دیگری برای پایین بودن تمایل جنسی شدن آن را بررسی کرده و در نهایت بهترین راهکار را برای بهبود زندگی جنسی مردان پیشنهاد دهند.

مشاوره روانشناختی را در نظر بگیرید

در بسیاری از موارد مسائل جنسی مانند کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ ممکن است یک مولفه عاطفی داشته باشد و به همین دلیل مشاوره روانشناختی بسیار مهم است. در واقع مهم است که شما وضعیت زندگی عاطفی و روانی خود را تحت نظر بگیرید که ممکن است یکی از آنها باعث ایجاد مشکلات جنسی شود. اضطراب، افسردگی، استرس در زندگی و مشکلات رابطه می تواند در مشکلات جنسی مردان نقش داشته باشد. بنابراین مشاوره روانشناختی یک راهکار خوب برای بهبود زندگی جنسی مردان است و یکی از ریشه‌ای ترین مشکلات آنها را از بین میبرد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  7 راهکار ایده آل برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

با شریک زندگی و جنسی خود صحبت کنید

بروز مشکل بین خانواده ها در رابطه با شرایط رابطه جنسی یک موضوع طبیعی است. در این وضعیت زوجین باید صراحتا در مورد آنچه که از نظر جنسی برایشان مهم است صحبت کنند و هر دو طرف سعی کنند تا مشکلات به وجود آمده را از بین ببرند. ممکن است یکی از این افراد صمیمیت در رابطه جنسی را بخواهد و در طرف مقابل تمایل به جنبه های نعوظ و فعالیت جنسی اهمیت پیدا کند. این در حالی است که صمیمیت و لذت در طول رابطه جنسی را می‌توان با روش‌های دیگری هم به دست آورد و هر دو طرف باید نهایت تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز یکدیگر به کار ببرند. بنابراین یکی از راهکارها برای بهبود زندگی جنسی مردان می تواند صحبت کردن با شریک جنسی و در نظر گرفتن شرایط مناسب با توجه به وضعیت آنها باشد.

بهبود زندگی جنسی مردان

بهبود زندگی جنسی مردان

زمان مشخصی برای برقراری رابطه جنسی تعیین کنید

با افزایش سن مردان، فشارهای روزمره و فشارهای زندگی می تواند مانعی برای ایجاد رابطه جنسی به وجود بیاورد. بنابراین مهم است که زوجین یک وقت مشخص برای انجام رابطه جنسی و تقویت صمیمیت مداوم کنار بگذارند، حتی اگر این زمان با شرایط مختلف تغییر کند. با تعیین زمان برای انجام فعالیت های جنسی یک رابطه صمیمی سالم بین آنها شکل می گیرد و شرایط برای بهبود زندگی جنسی مردان فراهم می شود.

از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنید

افزایش سن و بروز اختلال نعوظ در سنین بالا یک موضوع طبیعی است که درصد بالایی از مردان آن را تجربه می کنند. شیوه های مختلفی برای درمان اختلال نعوظ مردان وجود دارد که در برخی موارد داروهای خوراکی و در برخی موارد هم کاشت ایمپلنت و جراحی پیشنهاد می شود. اما تجربه نشان داده که دستگاه وکیوم آقایان به عنوان یک راهکار ایمن و موثر می‌تواند کیفیت نعوظ آنها را افزایش دهد و بهبود زندگی جنسی مردان کمک کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  راهکارهای مطمئن برای بزرگ شدن آلت تناسلی مردان

البته طبیعی است که استفاده از این دستگاه نیاز به برخی اقدامات اولیه دارد و برای استفاده بهینه از آن لازم است که مقدمات اولیه فراهم شود. در ضمن رعایت دستورالعمل استفاده از دستگاه و آمادگی برای برخی از عوارض جانبی اولیه باعث می‌شود که استفاده از دستگاه تبدیل به یک تجربه لذت بخش و دائمی شوند. ولی نکته امیدوارکننده این است که عوارض جانبی آن نسبت به سایر شیوه ها بسیار کمتر است و به عنوان یک راهکار ایمن به کار گرفته می شود.

امیدواریم که این مطلب در ارائه راهکار برای بهبود زندگی جنسی مردان به شما کمک کرده باشد. اما اگر به هر دلیلی ابهام دارید یا پیشنهاد خاصی دارید می توانید در بخش نظرات همین مطلب مطرح کنید یا مستقیماً با ما در ارتباط باشید تا به عنوان مشاور و کارشناس در کنار شما باشیم.

2.4/5 (5 نظر)