آیا روش های مختلف بزرگ کردن آلت تناسلی کارآمد هستند؟

تبلیغات فراوانی مربوط به محصولات و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در بستر اینترنت و در محیط های مختلف وجود دارد. در بین این محصولات استفاده از قرص‌های خوراکی، استفاده از دستگاه وکیوم آقایان و حتی با استفاده از ورزش و روش جراحی برای تغییر سایز آلت تناسلی پیشنهاد میشود. اگرچه پشتیبانی علمی کمی برای استفاده از جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد، اما  هنوز هم هیچ کدام از سازمان های پزشکی معتبر جراحی آلت تناسلی را به دلایل زیبایی تایید نمی کنند.

اما جالب است بدانید که اکثر تکنیک های تبلیغ شده در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی بی اثر هستند و حتی می‌توانند به آلت تناسلی آسیب برسانند. در ادامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد این محصولات و تاثیر آنها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 آیا واقعاً به بزرگ کردن آلت تناسلی نیاز داریم؟ اندازه نرمال چیست؟

ترس از اینکه آلت تناسلی خیلی کوچک به نظر برسد یا برای جلب رضایت شریک زندگی در طول رابطه جنسی بسیار کوچک باشد، در بین مردان شایع است. اما مطالعات نشان داده که بیشتر مردانی که تصور می کنند که آلت تناسلی آنها کوچک است، در واقع دارای اندازه طبیعی آلت تناسلی هستند و هیچ مشکلی از این لحاظ ندارند. به همین ترتیب مطالعات نشان می‌دهد بسیاری از مردم تصور اغراق‌آمیز از اندازه آلت تناسلی دارند و به همین دلیل تلاش آنها برای بزرگ کردن آلت تناسلی بی معنی است.

طول آلت تناسلی در حالت عادی نمی تواند معیار خوبی از اندازه آن باشد. اگر آلت مردان در حدود ۱۳ سانتی متر یا ۵ اینچ و یا بلند تر در حالت نعوظ باشد، اندازه آن طبیعی است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  اختلال جنسی در زنان، شناخت و درمان

 به خاطر داشته باشید که اگر اندازه آلت تناسلی کمتر از ۳ اینچ یا در حدود هفت و نیم سانتی متر در حالت نعوظ باشند، اصطلاحاً از کوچک بودن آلت تناسلی رنج می برند و می تواند به دنبال راهکارهای بزرگ‌کردن‌آلت‌تناسلی باشند.

شریک زندگی چه انتظاری دارد؟

قبل از اینکه به سراغ هر راهکاری برای تغییر سایز آلت تناسلی خود بروید در مورد نیازها و خواسته های مختلف با شریک زندگی تان صحبت کنید و در مورد اهمیت اندازه آن بپرسید. مطمئن باشید اطلاعات رد و بدل شده بین شما و شریک جنسی تا حدود زیادی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی مشکل شما را برطرف کند. به خاطر داشته باشید که درک این نیازها و خواسته‌های شریک زندگی بیشتر از تغییر اندازه آلت تناسلی باعث بهبود رابطه جنسی شما می شود.

چه محصولاتی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد؟

حقیقت تلخی که در مورد روش های تغییر اندازه و سایز آلت تناسلی وجود دارد این است که بیشتر تبلیغات بی اثر هستند و برخی از آنها احتمال صدمه دائمی به آلت تناسلی را دارد. در ادامه برخی از محصولات و تکنیک هایی که به طور گسترده تبلیغ شده اند را آورده ایم:

 قرص ها و لوسیون ها

این قرص ها و لوسیون ها حاوی ویتامین، مواد معدنی، ترکیبات گیاهی و هورمون هایی هستند که تولیدکنندگان ادعا دارند در بزرگ کردن آلت تناسلی نقش دارند. جالب است بدانید که هیچ کدام از این محصولات از لحاظ پزشکی تایید نشده اند و برخی از آنها ممکن است برای سلامت جسمی و عمومی بدن شما مضر باشند.

 دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم مردانه ابزاری است که امکان پمپاژ خون به آلت تناسلی را افزایش می دهد و این باعث می شود که بافت های داخلی آن نسبت به قبل رشد داشته باشند. این دستگاه ها عموماً برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می‌شوند و خیلی راحت و بی دردسر فرد به حالت نعوظ می رسد. اما در چند تحقیق مشخص شده که استفاده از دستگاه وکیوم آقایان احتمال رشد بافت داخلی آن را افزایش داده و ممکن است تا چند سانتی متر باعث افزایش اندازه آلت تناسلی شود. این روش نسبت به روش های دیگر ایمن‌تر است.

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرین

این تمرینات شامل برخی حرکات خاص می شود که از یک حرکت دستی و موضعی استفاده می شود تا خون از پایه به سمت سر آلت تناسلی حرکت کند. در حقیقت استفاده از این روش تا حدود زیادی بر مبنای نحوه عملکرد دستگاه وکیوم آقایان طراحی شده و میزان خونرسانی به بافت های داخلی آلت تناسلی را افزایش می دهند. در مورد استفاده از این روش هیچ اثبات علمی در کار نیست و احتمال ایجاد اسکار، و بروز درد وجود دارد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  همه چیز در مورد ناتوانی جنسی مردان

 کشش آلت تناسلی

در این شیوه برای بزرگ کردن آلت تناسلی یک وزنه مخصوص یا یک دستگاه کشش به آن وصل می‌شود و با اعمال تنش ملایم با آلت تناسلی مرد، امکان بلندتر کردن آن فراهم می شود. در چند مطالعه کوچک مشخص شده که افزایش طول آلت تناسلی در حدود ۱ تا ۳ سانتیمتر بوده که ممکن است به دلیل باز شدن بافت داخلی آلت تناسلی باشد. هنوز هم در مورد ایمنی و اثربخشی این روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی نیاز به تحقیق هست.

جراحی خطرناک است و ممکن است موثر نباشد

مطالعات مربوط به استفاده از تکنیک های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی نتایج متفاوتی ارائه داده و هنوز در مورد ایمنی و اثربخشی آن و همچنین رضایت بیماران ابهاماتی وجود دارد. در بهترین حالت، جراح می تواند رباط داخلی آلت تناسلی را واضح تر کرده و در حدود یک سانتیمتر به اندازه آلت تناسلی اضافه کند. در بدترین حالت ممکن هم جراحی می‌تواند منجر به عوارضی مانند عفونت، باقی ماندن جای زخم و حتی از بین رفتن احساس و عملکرد آلت تناسلی شود.

روش جراحی فقط در شرایط ضروری

نیاز به عمل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی بسیار نادر است. این جراحی به طور معمول برای مردانی انجام می شود که آلت تناسلی آنها به دلیل نقص یا به دلیل مشکلات مادرزادی به طور عادی کار نمی کند. اگرچه برخی از جراحان از این تکنیک برای تغییر اندازه آلت تناسلی استفاده می کنند، اما هنوز هم در مورد آن بحث های زیادی وجود دارد و از نظر بسیاری از متخصصان یک روش جراحی غیر ضروری بوده و مضر است. مطالعات کافی در مورد تاثیر جراحی در تغییر سایز آلت تناسلی وجود ندارد و هنوز در مورد خطرات و فواید آن مدارک کافی ارائه نشده است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  کوتاهی آلت تناسلی در مردان

شایع ترین روش جراحی برای طولانی تر شدن آلت تناسلی، جدا کردن رباط طعلیقی است که آلت را به استخوان لگن وصل می کند. قطع کردن این ربات باعث می‌شود که آلت تناسلی طویل تر به نظر برسد و به نوعی آویزان می شود. اما باید بپذیریم که این روش می‌تواند باعث عدم ثبات آلت‌تناسلی‌مرد شده و عملکرد طبیعی آن را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد.

برخی از روشهای جراحی شامل ضخیم تر کردن و کلفت تر کردن آلت تناسلی مردانه است که شامل تزریق چربی به بخش داخلی آلت تناسلی است. این روش هم ناامید کننده ظاهر شده و اغلب چربی های تزریقی توسط بدن جذب شده و در نهایت می‌تواند به کج شدن آلت تناسلی یا عدم تقارن شکل ظاهری آن می شود. در حقیقت باید اعتراف کنیم که روش جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی پیشنهاد خوبی نیست و فقط برای موارد خاص و بحرانی استفاده می شود.

 جمع بندی

بسیاری از مردان بر این باورند که این افزایش اندازه آلت تناسلی باعث می شود که آنها عاشق بهتری باشند و جذابیت بیشتری به دست آورند. اما به احتمال زیاد آلت تناسلی شما هم در محدوده اندازه طبیعی است. حتی اگر آلت تناسلی شما نسبت به حالت متوسط کوچک تر باشد باز هم ممکن است شریک زندگی به آن توجه نداشته باشد و کیفیت رابطه جنسی برای آنها در اولویت قرار گیرد. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان به عنوان امن ترین روش ممکن شناخته می شود که عوارض جانبی آن بسیار کمتر است. اما استفاده از قرص و روش جراحی تبعات جبران ناپذیری دارد.

0/5 (0 نظر)