کمر درد که مرتبط با رابطه جنسی باشد جنسیت نمی شناسد؛ اما در اکثر مواقع آقایان هستند که از این دردها رنج می برند؛ اما اگر مردی به کمر دردهای ناشی از مشکلات روابط جنسی دچار شود شریک جنسی اش نیز از لحاظ روحی و جسمی آسیب هایی می بیند. از این به آقایان پیشنهاد می شود به هنگام مواجه شدن با هرگونه مشکلی سعی کنید آن را با همسر خود در میان بگذارید. در این صورت همسر شما قضاوت بی جا نمی کند و سعی می کند شما را درک کند. در صورت لزوم بهتر است از پزشکی مجرب برای رفع مشکلتان کمک بگیرید. به هنگام مراجعه به پزشک بهتر است تمام مشکلات را صریح و واضح بیان کنید و از شرم و خجالت دوری کنید. در این صورت پزشک بهتر می تواند علت کمر دردها را تشخیص دهد و درمان راحت تر انجام خواهد شد. اکثر مردانی که دچار کمر درد هستند علت آن را دیسک کمر و آرتریت ستون فقرات می دانند. بهتر است این مشکلات با دارو رفع شود، چراکه اگر نیاز به عمل جراحی باشد ممکن است عوارض جدی بر روی رابطه جنسی‌تان داشته باشد. اگر از کمر دردهای مزمن رنج می برید بهتر است هرچه زودتر به پزشک متخصص مراجعه کنید. سعی کنید توصیه های پزشک معالج را حتما رعایت کنید تا روند درمان شما سریع تر انجام شود. در این صورت می توانید زندگی جنسی نرمال و لذت بخشی را با همسرتان تجربه کنید.

رابطه ی جنسی تا چه حد حائز اهمیت است؟

از رابطه جنسی برای نشان دادن فعالیت بدنی یاد نکنید، بلکه آن عملی فراتر و برتر از این هاست. برخی معتقدند روابط جنسی پایه اصلی روابط زناشویی است. به هنگام نزدیکی هر دو طرف به اوج لذت جنسی دست پیدا می کنند و این نشانه ای محکم از زوج بودن زن و شوهر می باشد. زن و شوهر باید بکوشند شریک جنسی خود را از انجام رابطه جنسی و نزدیکی راضی نگه دارد. اگر فردی از رابطه جنسی خود ناراضی باشد نباید گمان کنیم مشکل جسمی دارد. نارضایتی در روابط جنسی گاه از مشکلات روانی و فکر و خیال ها نشاءت می گیرد. این که پس از به اتمام رسیدن رابطه هم چنان به همسرتان اهمیت دهید و او را در آغوش بگیرید، یکی از عوامل رضایت بخش رابطه جنسی محسوب می شود. گاهی همسر ما نیاز دارد با پختن غذای مورد علاقه اش آن هم به بهترین نحو ممکن از وی تشکر کنیم. گاهی اوقات مردان با تقدیم شاخه ای گل می توانند از زحمات همسرشان تشکر کنند. همکاری و همدلی و همیار بودن یکی از شاخه های محکمی می باشد که به رضایت رابطه  جنسی منتهی می شود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  عوارض جانبی ویاگرا و تاثیر آنها روی فرد

در امور روابط جنسی با کمر درد چه کنیم؟

در امور روابط جنسی با کمر درد چه کنیم؟

در امور روابط جنسی با کمر درد چه کنیم؟

در برخی موارد کمر درد آن قدر در مردان شدید می شود که وی دوست ندارد با همسرش هم ‌بستر شود و رابطه جنسی برقرار کند. در این مواقع سعی کنید مشکل تان را برای همسرتان بازگو کنید. در این صورت او هم شما را بیشتر درک خواهد کرد و هم این که از رفتار شما و عدم تمکین جنسی ‌تان ناراحت نمی شود. در برخی مواقع اگر با مشورت همسرتان پوزیشن های تکراری را عوض کنید، می توانید به کاهش دردهای کمرتان کمک کنید. کمر درد در برخی مواقع می تواند سبب افسردگی و گوشه گیری شود. این موضوع برای همگان آشکار است که فرد مبتلا به افسردگی توانایی برقراری رابطه جنسی را ندارد. اگر رابطه جنسی بین شما و همسرتان روبه کاهش است بهتر است دلیل آن را جویا شوید تا رابطه تان به سردی گرایش نکند.

احتیاط های ضروری در روابط جنسی به هنگام مبتلا شدن به دردهای کمر

اگر کمرتان دچار درد و آسیب شده است سعی کنید احتیاط های لازم را به یاد داشته باشید. بهتر است قبل از نزدیکی قرص مسکن مصرف کنید تا در هنگام اتمام نزدیکی از درد کمر رنج نبرید و لذت شیرینی رابطه تان به زهر تبدیل نشود. در برخی مواقع دوش آب گرم می تواند بهتر و موثرتر از مسکن ها عمل کند. گاهی اوقات پس از رابطه جنسی می توانید از کیسه های مملو از یخ برای تسکین درد کمرتان استفاده کنید. اگر دردهای شما به خاطر کشش عضلانی باشد می توان گفت قطعا با استفاده کردن از کیسه های یخ دردتان کاهش می یابد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  چه راهکارهایی برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد؟

پوزیشن جدید می توان کمک کننده باشد

کمر درد مانع لذت بردن شما از روابط جنسی ‌تان نمی شود،

کمر درد مانع لذت بردن شما از روابط جنسی ‌تان نمی شود،

کمر درد مانع لذت بردن شما از روابط جنسی ‌تان نمی شود، مگر اینکه خودتان نسبت به این موضوع بی اهمیت باشید. در برخی مواقع شما متوجه نیستید، اما وضعیتی که در هنگام نزدیکی در آن قرار دارید باعث صدمه زدن به ناحیه کمرتان می باشد. سعی کنید در هنگام نزدیکی در راحت ترین حالت قرار گیرید. معمولاً مردانی که دچار دیسک کمر هستند، بهترین وضعیت برایشان این است که به سمت جلو خم نشوند، این گونه افراد بهتر است تکیه گاهی برای کمر خود فراهم کنند. با وجود تکیه گاه دیگر کمر فشار زیادی را متحمل نمی شود. برای راحتی بیشتر بهتر است بالشی را در زیر زانوها قرار دهید. با این کار زانوها کمی خم می شوند و از فشار آمدن به کمر بیشتر جلوگیری می شود. شما می توانید با قرار گیری مناسب به هنگام نزدیکی از لذت زیادی در هنگام رابطه برخوردار شوید. افرادی که دچار آرتروز هستند بهتر است به سمت عقب خم نشوند. پوزیشن مناسب این افراد این است که خانم پشت به مردش بخوابد و دخول از سمت عقب انجام شود. در این صورت کمر مرد فشار کم تری را متحمل می شود و در نتیجه درد کمتری را حس می کند. به هنگام کمر درد بهتر است فرد در زیر قرار بگیرد و پارتنر وی بر روی او قرار گیرد و عمل دخول را انجام دهند.

توقف به موقع نجات دهنده است

همان طوری که می دانید اکثر کمر درد ها به هنگام نزدیکی و رابطه جنسی روی نمی دهد، بلکه پس از گذشتن اندکی زمان فرد دچار دردهای مزمن کمری می شود. اگر فرد در حین رابطه بیش از حد به خود فشار آورد ممکن است کمر آزرده شود و سبب دردهای طاقت فرسا شود؛ اما گاهی ممکن است درد در وسط رابطه رخ دهد. در این زمان بهتر است از ادامه دادن به رابطه تان حذر کنید. خوب است بدانید با توقف رابطه می توانید به کمر آزرده شده تان استراحت بدهید. پس از استراحت و کاهش درد می توانید دوباره به انجام نزدیکی بپردازید؛ اما باید بسیار مراقب باشید و محتاطانه قدم بردارید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  جراحی لیزر پروستات

به دنبال درمان بروید

اگر کمر درتان بیش از چند روز طول کشید حتماً نزد پزشک مطمئن و مجربی بروید.

اگر کمر درتان بیش از چند روز طول کشید حتماً نزد پزشک مطمئن و مجربی بروید.

اگر کمر درتان بیش از چند روز طول کشید حتماً نزد پزشک مطمئن و مجربی بروید. اصلاً از بازگو کردن مشکل تان به پزشک خجالت نکشید. باید بدانید که شما اولین نفری نیستید که به همچین مشکلی دچار شده اید. بهتر است بدانید بهترین فردی که در کاهش این دردها می تواند به شما کمک کند پزشکتان است. پس تمامی مشکلات را دقیق و مو به مو برای پزشک شرح دهید تا پزشک معالج بدون هیچ گونه کم و کاستی و اتلاف وقت درمان را برای شما آغاز کند. سعی کنید داروهایی که به شما داده می شود را مرتب و به موقع مصرف کنید. توصیه های پزشک را به دقت گوش کنید و به خاطر بسپارید. در صورت نیاز به فیزیوتراپی حتما آن را انجام دهید تا در روند بهبود تسریع بخشد.

3/5 (2 نظر)