درمان سریع زود انزالی مردان

زود انزالی عارضه ای بسیار عذاب آور است که امروزه بسیاری از مردان جامعه ما با آن روبه رو هستند. این مشکل کمی برای مردان خجالت آور است و به همین دلیل بسیاری از آن ها از بیماری خود صحبتی نمی کنند و حتی به دنبال درمان آن نیز نمی روند. در این مقاله قصد داریم درباره عارضه زود انزالی و دوره درمان آن مطالبی مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

زود انزالی چیست؟

زود انزالی چیست؟

زود انزالی چیست؟

اگر قبل از دخول یا در حین انجام مقاربت مرد انزال شود یعنی زود انزالی رخ داده است. این عارضه عذاب آور که زوج های بسیاری از آن شکایت می کنند باعث می شود که فرد هیچ کنترلی بر انزال خود نداشته باشد و سریع تر از آنچه انتظار دارد انزال رخ دهد. درمان این عارضه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورتی که درمان نشود قطعاً مشکلات جدی در بین روابط زناشویی رخ خواهد داد. بسیاری از زوجین بر اثر عدم درمان این عارضه از زندگی و نسبت به شریک جنسی خود سرد شده اند و دیگر رغبتی جهت آمیزش و نزدیکی ندارند. بهتر است جهت درمان زود انزالی به متخصص اورولوژی متبحر و حرفه ای مراجعه کنید. در این صورت قادر خواهید بود از بسیاری از مشکلات بعدی نیز پیشگیری کنید.

نشانه های بروز بیماری زود انزالی

این بیماری از نشانه های واضحی برخوردار است که هر فردی با مشاهده آن در بدن خود می تواند تشخیص دهد به بیماری زود انزالی مبتلا است یا خیر. در صورتی که اکثر مواقع مدت زمان انزال شما کمتر از یک دقیقه طول می کشد احتمالاً شما به این بیماری مبتلا هستید. اگر با عدم فاصله گذاری بین برقراری رابطه جنسی تان باز هم سریع تر از حالت معمول انزال می شوید یعنی به این عارضه مبتلا هستید. یکی دیگر از علائم زود انزالی این است که فرد با کمترین میزان تحریکات نیز خیلی سریع انزال شود.

دلایل ابتلا به بیماری زود انزالی

دلایل ابتلا به بیماری زود انزالی

دلایل ابتلا به بیماری زود انزالی

این بیماری می تواند دلایل مختلف و متعددی داشته باشد. خوشبختانه زود انزالی به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد قابل درمان است. عوامل درونی و بیرونی دو دسته مهم و تأثیرگذار در بروز بیماری زود انزالی به شمار می روند. عوامل درونی مانند اضطراب های بیش از حد، عدم اعتماد به نفس کافی در برقراری رابطه جنسی و شخصیت های عجول می باشند. احساساتی بودن و برخورداری از حس افسردگی و همچنین ناتوانی در کنترل هیجانات ناشی از رابطه جنسی می تواند بر انزال زودرس تأثیر گذار باشد. افرادی که بسیار زود رنج هستند یا به طور دائم درگیر عذاب وجدان هستند نیز احتمالاً به بیماری زود انزالی مبتلا می شوند. درباره علائم بیرونی باید بگوییم کمبود خواب، خستگی مفرط و ناآگاهی درباره مقاربت و رابطه زناشویی می تواند فرد را به سمت زود انزالی سوق دهد. ناآرام بودن محیط و عدم وجود صمیمیت بین زوجین نیز می تواند از علل بروز زود انزالی در افراد باشد.

بهترین دکتر برای درمان زود انزالی

بهترین دکتر برای درمان زود انزالی

بهترین دکتر برای درمان زود انزالی

شناسایی و مراجعه به یک پزشک متخصص اورولوژی که با تجربه و متبحر باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک متخصص ایده آل باید بتواند نوع بیماری و شدت آن را به درستی تشخیص دهد و علاوه بر آن باید توانایی تشخیص بهترین راه درمان را داشته باشد. او باید بتواند بیمار را از حالت خجل زده دور کند و به نحوی جلسه پرسش و پاسخ برگزار کند تا به همه سؤالات وی به درستی و صریح پاسخ داده شود. با این روش، شرایط بیمار به خوبی درک می شود و بهترین و مناسب ترین راهکارها جهت درمان وی ارائه خواهد شد. اخلاق متخصص اورولوژیست در این مواقع بسیار اهمیت دارد. در واقع اگر پزشک معالج عجول یا تندخو باشد احتمال اینکه بیمار نتواند تمام مشکلات خود را نزد وی بازگو کند بالا خواهد رفت. تجربه یک متخصص اورولوژی در زمینه تشخیص شدت بیماری زود انزالی باید به اندازه ای باشد که بتواند به طور صحیحی آزمایشات و معاینات لازمه را انجام دهد و به دنبال آن بتواند روش های درمانی مناسب برای بیمار تجویز کند. متخصصین اورولوژی باید به طور کامل برای بیماران خود خطرات و عوارض استفاده خودسرانه از داروهای زود انزالی را شرح دهند. متأسفانه بسیاری از افراد سعی می کنند جهت رفع عارضه زود انزالی از مواد اعتیادآوری همچون ترامادول و… استفاده می کنند. پزشکان متخصص این اقدام را بسیار غیر علمی و مضر می دانند. بهتر از جهت پیشگیری از هرگونه خطر اعتیاد آور و پیامدهای مضر جهت درمان بیماری زود انزالی به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه کنید و از هیچ دارویی بدون تجویز پزشک بهره نگیرید. بسیاری از پزشکان متخصص به این موضوع تأکید می کنند که قبل از برقراری رابطه جنسی حتماً میزان دانش خود را در این زمینه بالا ببرید. لازم است جهت درمان رفتارهای جنسی  به مشاوران خبره و معتمد مراجعه کنید. در ادامه لازم است جهت آگاهی از بهترین درمان انزال زودرس مردان با ما همراه باشید و مطالب مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  معایب دستگاه وکیوم مردانه| آیا وکیوم آقایان خطرساز است؟

درمان قطعی زود انزالی

درمان قطعی زود انزالی

درمان قطعی زود انزالی

همان طوری که گفته شد بیماری زود انزالی به دلایل مختلفی رخ می دهد. مراجعه به متخصص اورولوژیست از این جهت اهمیت دارد که وی بتواند به خوبی علت ابتلا به بیماری زود انزالی را در افراد تشخیص دهد. با تشخیص دقیق و صحیح علت این بیماری می توان روش درمانی دقیق تری برای آن تجویز نمود و به درمان قطعی رسید. در بسیاری از موارد علت این بیماری مشکلاتی است که بین زوجین وجود دارد، با مراجعه به مشاوره و درمان برخی از رفتارها می توان این عارضه را نیز درمان کرد. گاهی عدم نعوظ از علل برخورد به مشکلات زود انزالی گزارش شده است که با مصرف داروهایی جهت درمان عدم نعوظ می توان به درمان انزال زود رس نیز کمک کرد. انتخاب یک مشاور و متخصص منحصر به فرد می تواند در این زمینه ها بسیار کمک کننده باشد.

درمان زود انزالی با دارو

چندین داروی معروف و ایده آل وجود دارد که افراد می توانند با تجویز پزشک متخصص از آن ها استفاده کنند و جهت درمان نعوظ و انزال زودرس خود گام بزرگی بردارند. در این جا به معرفی چندین دارو که با تجویز و برخی از آن ها بدون تجویز پزشک مورد استفاده قرار می گیرند، می پردازیم.

بی حس کننده موضعی جهت درمان زود انزالی

بی حس کننده موضعی جهت درمان زود انزالی

بی حس کننده موضعی جهت درمان زود انزالی

یکی از قدیمی ترین داروها جهت درمان انزال زودرس بهره گیری از بی حس کننده های موضعی می باشد. این بی حس کننده ها مانند ژل درون یک تیوپ بارگذاری شده اند و افراد با مالیدن آن بر سر آلت تناسلی خود می توانند حس انزال را کمی به تعویق بیندازند. در واقع همان طور که از نام این داروها پیدا است عملکردی مانند بی حسی را به آلت القا می کنند و از حساسیت آلت تناسلی در مقابل حرکات جنسی می کاهد. پماد لیدوکائین از معروف ترین نوع بی حس کننده های موضعی به شمار می روند. کرم هایی با نام زایلاپی نیز وجود دارند که بهتر است نیم ساعت قبل از شروع رابطه آن را بر روی آلت تناسلی مالید. البته بهتر است جهت جلوگیری از بروز حساسیت واژن شریک جنسی به مواد تشکیل دهنده اینگونه پماد و کرم ها، قبل از شروع رابطه آن ها را از روی آلت خود شستشو دهید یا از محافظی به نام کاندوم بهره گیرید. استفاده از این کرم و پمادها هیچ گونه منع مصرفی ندارد مگر اینکه فرد مصرف کننده به مواد سازنده آن حساسیت نشان دهد. داپوکستین به عنوان داروی کوتاه اثر اگر از این دارو استفاده کنید پس از گذشت یک ساعت غلظت خود شما به اوج می رسد و این سبب نعوظ کامل تر و کنترل بیشتر بر انزال خواهد شد. البته اثرات این دارو حدود ۲۴ ساعت بعد از مصرف از بدن خارج خواهد شد. قرص های داپوکستین با دو دوز ۳۰ و ۶۰ میلی گرمی در داروخانه ها به فروش می رسد و تا به حال توانسته است زوج های بسیاری را از برقراری روابط خشنود کند. لازم است بدانید این دارو در صورتی که بیش از حد مصرف شود می تواند عوارضی همچون اسهال، حالت تهوع و سر درد را به همراه داشته باشد. افرادی مختلف باید این داروها را در صورت صلاحدید و تجویز تجویز پزشک استفاده کنند.

قرص درمان زودانزالی به نام کلومیپرامین

قرص درمان زودانزالی به نام کلومیپرامین

قرص درمان زودانزالی به نام کلومیپرامین

علاوه بر قرص کلومیپرامین قرص هایی مانند سر ترالین و فلوکستین نیز می توانند در درمان انزال زودرس متأثر واقع شوند. هر زمانی که شروع به مصرف این داروها کنید قطعاً چند روز بعد با اثرات درمانی آن مواجه خواهید شد. اگر دو هفته به طور منظم از این داروها مصرف کنید قطعاً با اثرات درمانی صریح تر روبه رو خواهید شد. جالب است بدانید در صورت استفاده مکرر از این دارو پس از گذشت نیم سال یا یک سال اثرات آن روبه کاهشی خواهد رفت. البته این بدان معنا نیست که رفته رفته اثرات دارو از بین می رود، نه فقط پس از گذشت ۶ ماه یا یک سال دیگر مانند قبل تأثیر مثبت و شگفت انگیزی ندارد. از آن جایی که مصرف این دارو می تواند برای فرد عوارضی به همراه داشته باشد لازم است حتماً آن را با تجویز پزشک و در صورت صلاحدید وی مصرف کنید و از مصرف بدون تجویز متخصص جدا حذر کنید. از عوارض این دارو می توان به خستگی و بی حوصلگی های مفرط، حالت تهوع و استفراغ، خشک شدن دهان و اسهال و… اشاره کرد. البته عوارض این داروها معمولاً پس از گذشت یک یا دو هفته از بین خواهند رفت و فرد بدون هیچ عارضه خاصی قادر است آن را مصرف کند. به هیچ عنوان این دارو را بدون نظر و هماهنگی پزشک متخصص اورولوژی ترک نکنید تا از عوارض ترک دارو در امان بمانید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  مشکلات جنسی و افسردگی

آمپول درمان زود انزالی

آمپول درمان زود انزالی

آمپول درمان زود انزالی

از آن جایی که درمان انزال زودرس به کمک آمپول ها از عوارض خطرناک و گسترده ای برخوردار است استفاده از آن ها حتماً لازم است با تجویز متخصصین انجام گیرد. استفاده از آمپول جهت انزال زودرس معمولاً توصیه نمی شود اما اگر بتوان ریسک آن را پذیرفت قطعاً می توان به عنوان مؤثرترین روش از آن نام برد. یکی از عوارض بهره گیری از آمپول عدم توانایی در بارور کردن شریک جنسی و همچنین کاهش قوای جنسی می باشد. البته لازم است بگوییم اگر کسی با مشورت پزشک متخصص اورولوژی استفاده از آمپول را در روش های درمانی انزال زودرس خود انتخاب کرد، لازم است. از مشاوره مربوطه نیز جهت تغییر رفتارهای جنسی بهره گیرد تا به مطلوب ترین نتیجه ممکن دست یابد.

 

درمان زود انزالی بدون دارو

بدون استفاده از دارو نیز می توان تا حد زیادی مشکل زود انزالی را درمان کرد و عوارض آن را کاهش داد. استفاده از پوزیشن های مناسب، استفاده از مکمل های غذایی و رژیم غذایی مناسب جهت کاهش انزال زودرس و انجام تمرینات ورزشی و… می توانند تجربه درمان زود انزالی را برای افراد به ارمغان آورد. اگر قصد دارید با بهترین درمان زود انزالی به روش های غیر دارویی آشنا شوید، بهتر است تا انتهای مطالب مقاله با ما همراه باشید.

درمان زودانزالی با ورزش

درمان زودانزالی با ورزش

درمان زودانزالی با ورزش

اگر قصد استفاده از دارو را ندارید و شدت انزال زودرس در شما کم است بهترین درمان سستی کمر شما می تواند ورزش باشد. تمرینات ورزش کگل و هیپنوتیزم می تواند در درمان انزال زودرس موثر واقع شود. تمرینات کگل نوعی ورزش جهت تقویت عضلات و ماهیچه های لگن است. در بسیاری از موارد دیده شده است که برخی از مردان قادر به نگهداری ادرار خود در حین تخلیه آن نیستند، یعنی آن ها نمی توانند ادرار خود را قطع و وصل کنند. در این صورت قطعاً عضلات لگن وی به اندازه کافی قوی نیستند. در صورتی که بتوان به کمک تمرینات کگل ماهیچه های عضلات لگن را تقویت کنید قطعاً قادر خواهید بود بر انزال خود کنترل بیشتری داشته باشید.

شما می توانید مانند وقتی ادرار خود را حبس می کنید به مدت سه الی پنج ثانیه عضلات لگن را منقبض کنید. پس از آن عضلات را رها کنید و نفس بکشید و دوباره عمل انقباض را تکرار کنید. این تمرین را هر روزه به صورت سه ست پنج تایی انجام دهید و هر روز بر تعداد آن بیفزایید تا به ده ست برسید. درباره هیپنوتیزم باید بگوییم که بسیاری از اختلالات جنسی مانند زود انزالی ناشی از افکار ذهن مردان است. ممکن است برخی اتفاقات ناگوار گذشته در ذهن فرد ثبت شده باشد و به طور غیر ارادی بر انزال وی تأثیر گذاشته باشد. با انجام هیپنوتیزم می توان تا حد زیادی به افکار و ناخودآگاه افراد دست یافت و از این طریق راهکاری جهت مقابله با ترس های ذهن افراد پیدا کرد. بدین طریق با تغییر ناخودآگاه می توان علیه زود انزالی برخاست و از رابطه جنسی طولانی تری برخوردار شد. به طور کلی می توان گفت بهره گیری از هیپنوتیزم و ورزش کگل می توانند بهترین تمرین درمان زود انزالی تلقی شوند.

پوزیشن موثر در درمان زود انزالی

همه ما می دانیم که به منظور برقراری روابط جنسی و انجام مقاربت پوزیشن های متفاوتی وجود دارد. افراد می توانند با شناسایی چندین پوزیشن مناسب و استفاده از آن جهت درمان انزال زودرس و طولانی تر شدن رابطه خود گام بردارند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  دروغ‌ها و حقایقی در مورد اختلال نعوظ

 

درمان زود انزالی در طب سنتی

بسیاری از مردان به دنبال درمان گیاهی زود انزالی هستند و تمایلی به استفاده از داروهای شیمیایی ندارند. برخی دیگر نیز در کنار مواد شیمیایی از روش های درمان زود انزالی در خانه توسط گیاهان و دمنوش ها استفاده می کنند. استفاده از گیاهان و دمنوش ها هیچ گونه عارضه خاصی ندارد و افراد می توانند با خیالی راحت از آن ها استفاده کنند. بدین منظور لازم است محیط خانه را از بوی معطر و خوش عطرآگین کنید. در این صورت استرس و انرژی منفی از محیط خانه دور خواهد شد و آرامش جایگزین آن می شود. بهتر است به هنگام برقراری رابطه جنسی و نزدیکی به عقاید و نظرات شریک جنسی خود احترام بگذاریم و همچنین از توانایی های وی تعریف و تمجید کنیم. برخی از مردان سؤال می کنند جهت کاهش و درمان زود انزالی چه بخوریم؟ اگر به طور مکرر از دمنوش هایی مانند گل گاو زبان، بهار نارنج و سنبل الطیب استفاده کنید قادر خواهید بود به درمان بیماری زود انزالی کمک کنید. علاوه بر این مصرف عرق بیدمشک، گلاب و فالوده سیب نیز می توانند در درمان این عارضه مسمرثمر واقع شوند. جالب است بدانید خوراکی هایی مانند موز، معجون و انبه و… نیز می تواند در درمان زود انزالی تأثیرگذار باشد. یکی از روش های درمان زود انزالی بدون هزینه یا با کمترین هزینه می تواند استفاده از سیر باشد. در ادامه با این روش ایده آل و منحصر به فرد بیشتر آشنا خواهید شد.

درمان زود انزالی با سیر

درمان زود انزالی با سیر

درمان زود انزالی با سیر

آیا می دانستید سیر را پادشاه سبزیجات نامیده اند؟ سیر جز سبزیجاتی است که سرشار از لینولیک می باشد و به درمان مشکلات جنسی بسیار کمک خواهد کرد. لینولیک موجود در سیر دوای مشکلات جنسی است و وجود این ماده در سیر سبب شده است سیر بر هر دردی دوا باشد. بسیاری از مردان سیر را به صورت خام همراه با غذا می جوند تا با استفاده منظم و مداوم از آن به انزال زودرس کمک کرد و آن را درمان نمود. اگر افراد به طور مرتب در هفته حداقل ۵ بار از سیر در کنار وعده های غذایی خود استفاده کنند می توانند ارگاسم طولانی تر و رابطه ای لذت بخش تر را تجربه کنند. با مصرف سیر و رساندن ماده ای به نام لینولیک به بدن علاوه بر طولانی کردن انزال و روابط جنسی تان به مشکلات گوارشی نیز کمک خواهید کرد. برخی از افراد از خوردن سیر خام حذر می کنند و طعم آن را دوست ندارند اما مایل هستند از خواص بی نظیر آن بهره گیرند. آن ها می توانند مقداری از سیر را درون آش یا سوپ و هر غذای آبکی دیگر بپزند تا در عین حال که از خواص بی نظیر آن بهره مند می شوند، از طعم آن نیز اذیت نشوند. علاوه بر این می توان از سیر رنده شده در گوشت های کبابی و کتلت ها نیز استفاده کرد تا از خواص بی نظیر آن بی بهره نمانید؛ اما بهتر است بدانید سرخ کردن سیر مقدار قابل توجهی از خواص آن را می برد و این می تواند در درمان زود انزالی تأثیر منفی بگذارد. اگر سیر خام را همراه با کرفس مصرف کنید قطعاً ترکیب کولین و لیکولینک موجود در آن ها می تواند تأثیر شگفت انگیزی در درمان زود انزالی مشاهده کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد راه های ساده درمان زود انزالی را به بهترین و راحت ترین شکل ممکن برایتان ارائه دهیم. اگر میزان و شدت زود انزالی شما کم است بهتر است از روش های درمانی زود انزالی در خانه استفاده کنید. اگر به صورت منظم و همیشگی از داروهای گیاهی و مواد خوراکی استفاده کنید قطعاً نتیجه دلخواه را دریافت خواهید کرد. در صورتی که شدت انزال زودرس در شما بیش از حد است بهتر است به متخصص اورولوژی متبحر و معتمدی مراجعه کنید و موضوع را با او در میان بگذارید. توصیه ما به شما این است که هیچ داروی شیمیایی را بدون تجویز پزشک استفاده نکنید. در صورتی که متخصصین داروهایی را برای شما تجویز نمودند باز هم می توانید جهت تاثیرگذاری بیشتر و تسریع روند درمان از مواد خوراکی و دمنوش های مذکور استفاده کنید. در ادامه آموزش تصویری درمان زود انزالی را برایتان نشان خواهیم داد.

 

 

3.3/5 (3 نظر)