نقش یک رابطه جنسی خوب بر کیفیت زندگی زناشویی را نمی‌توان هرگز نادیده گرفت. امروزه افراد بسیاری از اختلال نعوظ رنج می‌برند و همین مسئله ابعاد زیادی از زندگی آن‌ها را تحت شعاع قرار داده است. حل این مسئله به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر بوده؛ اما یکی از موثرترین روش‌های درمان این مشکل را می‌توان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه دانست. پیش از استفاده از این دستگاه کاربردی، بهتر است که با مزایای دستگاه وکیوم آشنا شوید. بزرگ شدن آلت تناسلی و بهبود عملکرد نعوظ مثال‌هایی از مزیت‌های دستگاه وکیوم مردانه هستند.

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

از رایج‌ترین مشکلات جنسی می‌توان به اختلال نعوظ اشاره کرد‌. این مسئله سبب شده که مردان نتوانند حین رابطه جنسی فعالیت زیادی داشته باشند و رابطه جنسی برای آن‌ها چندان لذت‌بخش نخواهد بود. دستگاه وکیوم در واقع به ابزاری می‌گویند که با هدف رفع اختلال نعوظ در مردان به کار گرفته می‌شود. در این دستگاه، پمپی وجود دارد که کمک می‌کند تا جریان خون به آلت تناسلی راه یابد. انواع مختلفی از وکیوم مردانه در بازار عرضه می‌گردند. این دستگاه یک لوله داشته که محل قرارگیری آلت تناسلی مرد است. همچنین یک حلقه این دستگاه در بخش پایینی آلت تناسلی قرار می‌گیرد.

آشنایی با اختلال نعوظ

برای داشتن و شروع یک رابطه جنسی خوب، آلت تناسلی مرد باید به اندازه کافی تحریک شده و در وضعیتی سفت و محکم قرار گیرد. برای این‌که پروسه سفت شدن صورت پذیرد، می‌بایست خون به درون آن راه یافته و پمپ شود. بعضی از افراد مخصوصا اشخاصی که در سنین بالا قرار دارند، با مسئله اختلال نعوظ مواجه هستند. در برخی از این افراد، رگ‌های خونی آلت تناسلی در وضعیت ضعیفی قرار دارند. همچنین ممکن است که این مسئله به دلیل یک بیماری بروز یابد. امکان دارد که این وضعیت روند جریان خون به درون آلت تناسلی را مختل سازد و مشکل نعوظ در فرد بروز پیدا کند. براساس آمار به دست آمده، نزدیک به چهل درصد از افراد بالای ۶۰ سال از مشکل اختلال نعوظ رنج می‌برند. دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند راهکار خوبی برای این مسئله به حساب آید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  8 غذای مناسب و مفید برای آلت تناسلی مردان و تاثیر آن در تقویت اسپرم

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه چه مزیت‌ هایی دارد؟

مزیت‌های وکیوم مردانه تنها در بهبود عملکرد نعوظ خلاصه نمی‌شود و با استفاده از این دستگاه فرد می‌تواند از مزایای بسیاری بهره‌مند گردد. از سری مزیت‌های این دستگاه می‌توان به بزرگ شدن آلت تناسلی، افزایش میل جنسی، کم بودن عوارض این دستگاه به نسبت سایر روش‌ها و… اشاره کرد که در ادامه به آن‌ها بیشتر خواهیم پرداخت.

مزیت دستگاه وکیوم آقایان: بزرگ شدن آلت تناسلی

بزرگ شدن آلت تناسلی

بزرگ شدن آلت تناسلی

از مزیت‌های خوب استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می‌توان به بزرگ‌ شدن سایز آلت تناسلی اشاره کرد. ایجاد تغییراتی در سایز آلت تناسلی به سادگی توسط وکیوم مردانه امکان‌پذیر است. به کارگیری این دستگاه در واقع روشی غیرتهاجمی برای افزایش سایز آلت تناسلی به حساب می‌آید. از این وسیله سه بار در هفته باید استفاده شود تا نتایج دلخواه حاصل گردند. کیفیت دستگاه در میزان تاثیرگذاری آن روی سایز آلت تناسلی اثرگذار خواهد بود.

کارایی دستگاه وکیوم مردانه در بهبود عملکرد نعوظ

دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند عملکرد نعوظ فرد را بهبود ببخشد و گزینه خوبی برای افرادی است که با این اختلال مواجه هستند. این دستگاه میزان خون بیشتری را به طرف آلت تناسلی منتقل می‌کند و به همین دلیل میزان اکسیژن‌رسانی نیز به آن افزایش پیدا خواهد کرد. در این شرایط نعوظ به صورت قوی شکل می‌گیرد و پروسه رابطه جنسی به خوبی انجام‌ می‌شود‌.

تاثیر دستگاه وکیوم بر افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از وکیوم مردانه می‌توان به افزایش میل جنسی اشاره کرد. با افزایش شور و اشتیاق در مرد، رضایت و لذت جنسی بیشتر خواهد شد. در صورتی که افراد مضطرب شوند، با مشکلات بیشتری در زمینه نعوظ مواجه خواهند شد؛ بنابراین به کارگیری دستگاه وکیوم مردانه در واقع یکی از شیوه‌های تقویت نیاز جنسی افراد به حساب می‌آید و به کمک آن کیفیت رابطه جنسی افزایش می‌یابد.

عدم محدودیت سنی در استفاده از وکیوم آقایان

در هر سنی که باشید می‌توانید از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنید و رده سنی خاصی برای استفاده از آن در نظر گرفته نشده است. در افراد جوان اختلال نعوظ به شکل موقتی و در افراد بزرگسال به صورت مزمن ایجاد می‌شود‌. اختلال نعوظ در واقع به علت‌های روحی، روانی و فیزیکی رخ می‌دهد. عواملی همچون تنش شغلی، خانوادگی و اوضاع نابسامان اقتصادی می‌توانند در شکل‌گیری آن نقش داشته باشند. دستگاه وکیوم مردانه گزینه خوبی برای این افراد به حساب می‌آید.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  ارتباط بین تماشای فیلم های مستهجن و اختلال نعوظ

از دیگر فواید دستگاه وکیوم: تاثیرگذاری در روابط عاطفی

از دیگر فواید دستگاه وکیوم: تاثیرگذاری در روابط عاطفی

از دیگر فواید دستگاه وکیوم: تاثیرگذاری در روابط عاطفی

اختلال نعوظ می‌تواند بر رابطه فرد با همسرش نیز اثرگذار باشد و برای داشتن یک رابطه جنسی خوب، فرد نباید از مشکلات نعوظ رنج ببرد. اختلال نعوظ می‌تواند از لحاظ روانی مردان را تحت فشار قرار دهد؛ چراکه همین اختلال به تنهایی تا حد زیادی از کیفیت رابطه جنسی می‌کاهد. دستگاه وکیوم مردانه به فرد کمک می‌کند تا دیگر مشکلی از این بابت نداشته و بتواند به راحتی رابطه جنسی برقرار نماید. این مورد سبب می‌گردد که فرد در طول رابطه جنسی دیگر دچار استرس نشود.

کم بودن عوارض دستگاه وکیوم مردانه

امروزه روش‌های مختلفی برای رفع این اختلال وجود دارند؛ اما استفاده از دستگاه وکیوم را می‌توان یکی از بهترین راه‌ها دانست؛ چراکه به نسبت سایر روش‌ها عوارض کمتری را به دنبال خواهد داشت.‌ داروهای بسیاری جهت رفع نعوظ در بازار عرضه می‌شوند که استفاده از آن‌ها مسائلی همچون بالا رفتن فشار خون، نعوظ به مدت طولانی و دردناک را به دنبال دارد. این مسئله مخصوصا برای افرادی که دارای سابقه بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای هستند، شدیدتر عمل می‌کند.

کم بودن عوارض دستگاه وکیوم مردانه

کم بودن عوارض دستگاه وکیوم مردانه

بنابراین در صورتی که قصد دارید برای رفع اختلال نعوظ از قرص استفاده کنید، می‌بایست مصرف آن زیر نظر پزشک متخصص باشد. این در حالی است که به کارگیری دستگاه وکیوم مردانه عوارض داروهای مصرفی را در پی نخواهد داشت. استفاده از این دستگاه به سادگی برای همه افراد امکان‌پذیر است. این دستگاه به سیلندر شباهت دارد و به پایانه آن یک پمپ دستی اتصال پیدا کرده است. همچنین یک فشارسنج کوچک نیز برای آن در نظر گرفته شده تا میزان فشار درون سیلندر سنجیده شود.

افزایش اعتماد به نفس در مردان

اختلال نعوظ یا سایز پایین آلت تناسلی سبب می‌شود که فرد نتواند از رابطه جنسی خود لذت کافی را ببرد و این مسئله تنها خود شخص را درگیر نمی‌کند؛ بلکه بر همسر او نیز تاثیرگذار خواهد بود. در این شرایط رضایت جنسی از سمت دو طرف کاهش پیدا خواهد کرد. همین مسئله می‌تواند اعتماد به نفس مرد را هدف قرار دهد و تحت فشار روانی قرار گیرد. دستگاه وکیوم مردانه کمک می‌کند تا آلت تناسلی او سفت و محکم شود و سفتی خود را حفظ کند. علاوه بر این، استفاده از وکیوم مردانه در حجیم و بزرگ شدن آلت تناسلی نقش دارد.

در دسترس بودن و قابلیت خرید به سادگی

فرد می‌تواند به داروخانه مراجعه کرده و این دستگاه را خریداری کند یا حتی سفارش دستگاه وکیوم مردانه به شکل اینترنتی نیز امکان‌پذیر است. سفارش این دستگاه به شکل اینترنتی می‌تواند پیشنهاد خوبی برای آن دسته از افرادی باشد که نسبت به مراجعه به داروخانه و تهیه آن احساس شرم دارند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  برای درمان ناباروری مردان به چه دکتری مراجعه کنیم؟

آشنایی با انواع دستگاه وکیوم مردانه

امروزه مدل‌های مختلفی از وکیوم مردانه در بازار به فروش می‌رسند. هر یک از این دستگاه‌ها گزینه مناسبی برای درمان اختلال نعوظ در مردان به حساب می‌آیند. ترجیح و بودجه شما تعیین می‌کنند که کدام یک از دستگاه‌ها گزینه بهتری برای درمان اختلال نعوظ شما است. عملکرد تمامی این دستگاه‌ها یکسان است و به غیر از نحوه کارکرد، دیگر فرقی میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

دستگاه وکیوم مردانه دستی

از ساده‌ترین مدل‌های دستگاه وکیوم مردانه می‌توان به نوع دستی آن اشاره کرد. این دستگاه به نسبت سایرین از قیمت پاییین‌تری برخوردار است و به همین علت متقاضیان بسیاری دارد. یک پمپ دستی در این دستگاه به کار گرفته شده که به هنگام استفاده‌ به کمک دستان خود فرد به آن فشار وارد می‌شود.

دستگاه وکیوم مردانه برقی

دستگاه وکیوم برقی از دیگر مدل‌های‌ دستگاه وکیوم مردانه به حساب می‌آید. این وسیله یک پمپ‌ برقی دارد. برای استفاده از این دستگاه تنها کافی است که پمپ آن به جریان برق اتصال داده شود تا دستگاه شروع به کار کند. دستگاه وکیوم برقی می‌تواند به خوبی به جای نوع دستی آن مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه که هر دو نوع آن‌ها به یک صورت عمل می‌کنند.

دستگاه وکیوم مردانه شارژی

دستگاه وکیوم مردانه شارژی نیز همانند نوع برقی این دستگاه عمل می‌کند‌. اختلال نعوظ به خوبی با کمک این دستگاه قابل درمان خواهد بود. نکته مثبت این دستگاه این است که نیازی نیست همواره به جریان برق اتصال داشته باشد. در حالی که نوع برقی آن این‌گونه نبوده و همواره به برق نیاز دارد.

اجزای دستگاه وکیوم مردانه

امروزه دستگاه وکیوم آقایان در مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند. این دستگاه در واقع از سه بخش ساده تشکیل شده است. اجزای تشکیل‌دهنده دستگاه وکیوم مردانه شامل شیشه تحت خلا، پمپ دستگاه وکیوم و واشر دستگاه وکیوم می‌شوند. شیشه تحت خلا در اصل به همان قسمتی اطلاق می‌گردد که محل قرارگیری آلت تناسلی است. به کمک پمپ در این شیشه خلا ایجاد می‌شود‌. همچنین حفظ آلت تناسلی در شیشه به کمک واشر انجام می‌گیرد.

 

برای مطالعه بیشتر، مقالات زیر را پیشنهاد میکنیم:

 

0/5 (0 نظر)