آیا کشیدن آلت تناسلی در افزایش اندازه آن نقش دارد؟

کشیدن آلت تناسلی یکی از راهکارهایی است که از گذشته تا کنون برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان به کار گرفته شده است.

هنوز هم این روش به شکل‌های مختلفی استفاده می‌شود و حتی می‌توان ادعا کرد که یکی از با ثبات‌ترین روش‌هاست. البته مطمئناً در مورد این روش هم ابهاماتی وجود دارد و حتی برخی نیز با استفاده از آن مخالف هستند. شاید اصلی‌ترین دلیل مخالفت برخی از محققین برای کشیدن آلت تناسلی این باشد که دیدگاه بسیاری از مردم نسبت به کوچک بودن اندازه آلت تناسلی اشتباه است و صرفاً دیدگاه شخصی است.

در این مطلب می‌خواهیم بحث کشیدن آلت تناسلی را بررسی کنیم و روش‌هایی که این موضوع انجام می‌شود را معرفی کنیم. به برخی از کارهای علمی و تحقیقاتی صورت گرفته در مورد افزایش اندازه آلت تناسلی هم اشاره خواهیم کرد.

کشیدن آلت تناسلی یعنی چه؟

کشیدن آلت تناسلی یا کشش آلت تناسلی فرایندی است که فرد با استفاده از دستان خود یا با وسیله‌های مختلف از آن برای افزایش طول آلت تناسلی و همچنین قطور کردن آلت تناسلی از آن استفاده می کند. با وجود اینکه شواهدی برای نشان دادن تأثیر کشش آلت تناسلی بر افزایش اندازه آن وجود دارد، اما این نتایج کم هستند. حتی برخی از نتایج به صورت موقتی گزارش شده‌اند که نتایج آنها ممکن است چالش برانگیز باشد.

 البته خوشبختانه بسیاری از منابع موجود در زمینه تأثیر کشیدن آلت تناسلی بر افزایش اندازه آن هنوز هم معتبر هستند و برخی از شرکت‌ها به این اطلاعات استناد می‌کنند.

 کشیدن آلت تناسلی به چه شکلی عمل می‌کند؟

اصولاً کشیدن آلت تناسلی به حالتی گفته می‌شود که آلت تناسلی فرد تحت تأثیر یک عامل کششی متناوب قرار می‌گیرد که ممکن است به شکل‌های مختلف انجام گیرد. روش اول شامل تمرینات کششی هستند که توسط دست خود فرد انجام می‌شود. در این حالت فرد آلت تناسلی را در دست گرفته و بافتهای آن را به صورت طولی ماساژ می‌دهد. این حرکت رفت و برگشت دست باعث می‌شود که بافت پوست آن بازتر شده و انتقال خون در آن راحت‌تر باشد. این فرآیند باعث می‌شود که برخی از بافت‌های آلت تناسلی به مرور زمان رشد کرده و در نتیجه آن، بزرگ کردن آلت تناسلی اتفاق می افتد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  آیا روش های مختلف بزرگ کردن آلت تناسلی کارآمد هستند؟

تمرینات کششی ممکن است به صورت عرضی هم انجام شوند که برای افزایش حجم آلت تناسلی استفاده می‌شود. در این حالت کشیدن آلت تناسلی به صورت پیچشی بوده و تمرکز ماساژ بیشتر بر روی بافتهای عرضی آلت است.

 استفاده از دستگاه کششی روش دیگری است که مطالعاتی برای تأیید نتایج آن صورت گرفته و در برخی موارد هم او در حال انجام است. یکی از این موارد پمپ آلت تناسلی است که تحت عنوان پمپ وکیوم آقایان شناخته می‌شود. این پمپ شامل یک سیلندر است لوله ای است و بر روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد. هدف اصلی ساخت این دستگاه برای ایجاد نعوظ در مردان است، اما شواهدی مبنی بر طولانی‌تر شدن آلت تناسلی در استفاده منظم از این دستگاه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، توصیه می‌کنم که مطلب با دستگاه وکیوم آقایان بیشتر آشنا شویم را مطالعه کنید.

دستگاه کشش آلت تناسلی ابزار دیگری برای کشیدن آلت تناسلی استفاده می‌شود. این دستگاه بیشتر برای درمان بیماری‌هایی مانند بیماری Peyronie استفاده می‌شود. البته شواهدی مبنی بر تأثیر آن برای بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان وجود دارد و در برخی موارد به بیماران توصیه می‌شود که از آن استفاده کنند.

[maxbutton id=”3″ ]

تحقیقات علمی در زمینه بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان با این روش چه می گویند؟

تحقیقات علمی در مورد تکنیک‌های کشیدن آلت تناسلی محدود هستند. هیچ کدام از مطالعات انجام گرفته به طور مستقیم روش‌های مختلف را به عنوان روش مؤثر افزایش طول آلت تناسلی به صورت دائمی معرفی نمی‌کنند. اما در هر صورت برخی از این تحقیقات اعتبار بیشتری دارند و نتایج مناسبی گزارش کرده‌اند. یک بررسی علمی در سال ۲۰۱۰ گزارش داده است مردانی که به صورت روزانه از دستگاه کشش استفاده می‌کنند، بعد از چهار ماه می‌تواند شامل افزایش اندازه آلت تناسلی خود باشد. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که اندازه آلت تناسلی بین 1.8 سانتی متر تا 3.1 سانتی متر افزایش یافته است.

 البته در این بین چند تحقیق دیگر نیز وجود دارد که می‌توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

  • یک مطالعه در سال ۲۰۱۱ نشان داد که مردانی که از دستگاه کشش برای ۹ ساعت روز استفاده می‌کنند، بعد از سه ماه به اندازه 1 اینچ افزایش در طول آلت تناسلی خود تجربه می‌کنند.
  • یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ نشان داد که دستگاه کشش می‌توانند انحراف یا انحنا در آلت تناسلی را درمان کنند، اما در افزایش طول آن نقش ندارد.
  • گزارش تحقیقات سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که دستگاه کشش و دستگاه وکیوم مردان، بر افزایش اندازه آلت تناسلی تأثیر دارند، اما تأثیر آنها کم است.
بزرگ کردن آلت تناسلی با کشیدن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی با کشیدن آلت تناسلی

نحوه کشیدن آلت به منظور بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

اگر به فکر کشیدن آلت تناسلی و انجام تمرینات مربوط به آن هستید، باید به خاطر داشته باشید که این تمرینات هیچ آسیبی به شما نرسانند و برای شما مشکل ساز نشود. در واقع این تمرینات باید به شکلی صورت گیرد که مطابق با اندازه آلت تناسلی و احساس راحتی شما باشد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  علائم و علل اختلال نعوظ مردان-هرچه زودتر به جنگ این مشکل بروید!

فقط چند نکته را به خاطر داشته باشید:

  • تنها زمانی این تمرینات را انجام دهید که آلت تناسلی شما در حالت نعوظ نباشد؛
  • اگر تمرینات باعث درد یا ناراحتی شوند، سریعاً آنها را متوقف کنید؛
  • این تمرینات را در حالت نشسته یا ایستاده رو به روی یک دیوار یا میز انجام دهید؛
  • تمرینات را فقط یک یا دو بار در روز انجام دهید تا آسیب نبینید؛
  • اگر می‌خواهید این تمرینات را به صورت طولانی‌تر انجام دهید، با پزشک خود مشورت کنید.

نحوه تمرین کشیدن آلت تناسلی با دست

ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان ، کشیدن آن با دست و ماساژ دادن آن است. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • آلت تناسلی خود را بگیرید و به سمت بالا بکشید، این کار باید در حدود ۱۰ ثانیه انجام شود؛
  • به مدت ۱۰ ثانیه آلت تناسلی خود را به سمت چپ بکشید و سپس همین کار را به سمت راست هم انجام دهید؛
  • این مراحل را یک یا دو بار در روز برای حدود ۵ دقیقه تکرار کنید.

 به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این حرکات نباید دردآور باشد و حتی در کنار آن می‌توانید از ماساژ هم استفاده کنید.

 کشیدن آلت تناسلی به کمک دستگاه وکیوم مردان

برای استفاده از دستگاه وکیوم آقایان لازم است که چند مرحله را به ترتیب انجام دهید تا کیفیت کار بالا رود:

  • آلت تناسلی خود را در داخل محفظه پر از هوا قرار دهید؛
  • از مکانیسم پمپ استفاده کنید تا هوای آن خارج شود. این کار باعث می‌شود که خون به داخل آلت تناسلی شما کشیده شده و در نتیجه باعث ایجاد حالت نعوظ می‌شود.
  • حلقه آلت تناسلی را به انتهای آن وصل کنید و آن را تا ۳۰ دقیقه ثابت نگه دارید. در این مدت ۳۰ دقیقه می‌توانید یک رابطه جنسی برقرار کنید.

 اما اگر می‌خواهید از دستگاه کشش آلت تناسلی استفاده کنید، مراحل انجام کشیدن آلت تناسلی به ترتیب زیر هستند:

  • آلت تناسلی خود را در انتهای پایه دستگاه قرار دهید؛
  • سر آلت تناسلی خود را در انتهای مخالف قرار دهید؛
  • لوله سیلیکون را در اطراف گردن آلت تناسلی ببندید؛
  • انتهای لوله سیلیکون را در پایه دستگاه قرار دهید و به آرامی آلت تناسلی خود را به سمت بیرون بکشید؛
  • هر زمانی که احساس درد داشتید، باید که ۶ را متوقف کنید؛
  • فرایند کشش آلت تناسلی باید ۴ تا ۶ ساعت در هر روز انجام شود.
این مطلب را نیز از دست ندهید:  همه چی در مورد اندازه آلت تناسلی

خطرات احتمالی و عوارض جانبی کشیدن آلت تناسلی

رفتار خشن و فشار بیش از حد به آلت تناسلی می‌تواند باعث ایجاد آب میان بافتی در داخل آن شده و مشکل ساز شود. این کار به رباط‌هایی که آلت تناسلی شما را به بدن متصل نگه می‌دارند، آسیب می‌رساند. این آسیب به صورت بالقوه می‌تواند در ایجاد حالت نعوظ برای آلت تناسلی مشکل ایجاد کند. هنگام استفاده از دستگاه کشش، حتماً مطابق با دستورالعمل پزشک پیش بروید و زمان بیشتر اشتباه است. عجله کردن در انجام این ورزش یا حتی طولانی‌تر کردن مدت زمان آن سبب صدماتی می‌شود که عملکرد آلت تناسلی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اگر هم از دستگاه وکیوم مردان استفاده می‌کنید، حبس شدن خون در آلت تناسلی نباید بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد. اضافه کردن مدت زمان این فرایند به طور طبیعی به آلت تناسلی شما آسیب می‌رساند.

بطور کلی استفاده از روش‌های مختلف برای کشیدن آلت تناسلی ممکن است عوارض جانبی زیر را داشته باشد:

  • خارش و سوزش
  • کبودی کوچک یا تغییر رنگ
  • ایجاد لکه‌های قرمز در بدنه آلت تناسلی
  • بی حسی موضعی
  • پارگی وریدی

 اگر هر کدام از این علائم به صورت شدید برای شما رخ دهد، حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا علائم شما ارزیابی شود.

بزرگ کردن آلت تناسلی با کشیدن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی با کشیدن آلت تناسلی

چه زمانی نتیجه کار را می‌بینم؟

 نتیجه کشیدن آلت تناسلی و تأثیر آن بر افزایش اندازه آلت به روشی که انتخاب می‌کنید و همچنین نحوه سازگاری شما با این روش بستگی دارد. به عنوان مثال، دستگاه آلت تناسلی باید به صورت روزانه استفاده شود و معمولاً چند ماه طول می‌کشد تا نتیجه آن مشخص است.

مشاهدات نشان می‌دهد که استفاده از دستگاه وکیوم مردانه یا همان پمپ آلت تناسلی می‌توانند نتایج بسیار سریعتری داشته باشد، اما تاکنون هیچ تحقیق علمی برای حمایت از این موضوع انجام نگرفته است. همین وضعیت در مورد انجام تمرینات به صورت دستی هم وجود دارد و اطلاعات دقیقی در مورد نتایج آن در دست نیست.

به عنوان نتیجه نهایی، اگر در مورد اندازه آلت تناسلی خود نگران هستید، به این موضوع توجه داشته باشید که این دیدگاه فقط برای شماست و حتماً باید پزشک آن را تأیید کند. اما اگر مشخص شد که آلت تناسلی شما کوچک است، هر کدام از روش‌های فوق برای کشیدن آلت تناسلی مناسب و مفید هستند. البته به خاطر داشته باشید که دستگاه وکیوم آقایان نتایج سریع‌تر و استانداردتری دارد. برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این دستگاه‌ها و روش‌ها، می‌توانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و سؤالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

3.3/5 (23 نظر)