امروزه شیوه‌های بسیاری برای درمان اختلال نعوظ وجود دارد که یکی از بهترین‌های آن استفاده از دستگاه وکیوم مردانه است؛ اما آیا می‌دانید که چگونه باید از آن استفاده کرد؟ پیش از این‌که از این دستگاه کاربردی کمک بگیرید، بهتر است که آموزش‌ استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را مطالعه و مشاهده نمایید. بدین ترتیب هنگام استفاده از آن هیچ‌گونه عوارضی برای شما به وجود نخواهد آمد. با استفاده درست و اصولی از این دستگاه می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید.

آشنایی با دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه در واقع به دستگاهی گفته می‌شود که اجزای آن شامل یک لوله پلاستیکی، پمپ دستی، لوله رابط و واشر می‌شوند. واشر این دستگاه برای حفظ جریان خون مورد استفاده قرار می‌گیرد. کار کردن با این دستگاه دشوار نبوده و جایگزینی خوب و موثر برای داروها و عمل‌های جراحی به حساب می‌آید. وقتی از این دستگاه استفاده می‌کنید، بهتر است به نکات احتیاطی آن توجه داشته باشید تا حداقل عوارض جانبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

انواع دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه مدل‌های مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها به منظور درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرند. میزان بودجه و نیاز شما تعیین می‌کند که کدام یک از مدل‌های دستگاه وکیوم مردانه برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. از جمله انواع دستگاه وکیوم مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دستگاه وکیوم مردانه دستی

دستگاه وکیوم مردانه دستی

دستگاه وکیوم مردانه دستی

از ساده‌ترین دستگاه‌های وکیوم مردانه می‌توان به نوع دستی آن اشاره کرد. این دستگاه به نسبت سایر دستگاه‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار است. یک پمپ ساده در این دستگاه وجود دارد که به کمک دست فرد کار می‌کند و در شیشه خلا ایجاد می‌نماید‌.

دستگاه وکیوم مردانه برقی

پمپ این نوع دستگاه از نیروی برق استفاده می‌کند. از این رو، در این نوع دستگاه نیازی به استفاده از دست دیده نمی‌شود. دستگاه وکیوم مردانه برقی به کمک نیروی برق به سادگی و با قدرت بالا می‌تواند مشکل اختلال نعوظ را برطرف سازد.

دستگاه وکیوم مردانه شارژی

این دستگاه عملکردی شبیه به دستگاه وکیوم برقی مردانه دارد. تنها تفاوتی که میان این دستگاه با سایرین وجود داشته این است که در آن از باتری استفاده شده و از قابلیت شارژ شدن برخوردار است. بنابراین با داشتن دستگاه وکیوم مردانه شارژی دیگر نیازی به اتصال آن به برق یا استفاده از دست دیده نمی‌شود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  هر انچه باید در مورد انواع بیماری تناسلی مردانه و حالات آلت تناسلی بدانید

دستگاه وکیوم مردانه مناسب چه افرادی است؟

دستگاه وکیوم مردانه یکی از دستگاه‌های پزشکی به حساب می‌آید و استفاده از آن باید تحت نظر پزشک صورت گیرد. در حالت کلی، اگرچه منابع بسیاری ادعا دارند که این دستگاه برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما هدف از به کار گیری آن، درمان اختلال نعوظ است. بنابراین استفاده از دستگاه وکیوم مردانه گزینه خوبی برای افرادی خواهد بود که از اختلال نعوظ یا بی‌میلی جنسی رنج می‌برند. اگرچه استفاده از این دستگاه عارضه جدی‌ برای فرد به دنبال نخواهد داشت؛ اما اشخاصی که به بیماری‌های خونی مبتلا هستند، باید پیش از استفاده به پزشک مراجعه کنند.

دستگاه وکیوم مردانه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

دستگاه وکیوم مردانه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

دستگاه وکیوم مردانه از چه اجزایی تشکیل شده است؟

دستگاه وکیوم مردانه قسمت‌های مختلفی دارد و هر یک از آن‌ها از عملکرد به خصوصی برخوردار هستند. برای این‌که این دستگاه به درستی عمل کند، همه این اجزا می‌بایست در کنار یکدیگر قرار بگیرند. از جمله اجزای دستگاه وکیوم مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پمپ دستگاه و لوله اتصال دهنده پمپ به شیشه

این دستگاه در واقع یک پمپ دارد که تخلیه هوای داخلی شیشه به کمک آن صورت می‌گیرد. مدل‌های مختلفی از این پمپ موجود بوده و این پمپ می‌تواند به شکل شارژی، برقی و اتوماتیک عمل نماید؛ اما برای استفاده از دستگاه وکیوم دستی باید از دست‌های خود کمک بگیرید. لوله دیگری نیز در کنار این پمپ قرار داده شده است. در واقع این لوله یک لوله رابط به حساب می‌آید و به کمک آن تخلیه هوای داخلی شیشه صورت می‌گیرد.

شیشه تحت خلا دستگاه

شیشه‌ای لوله‌ای شکل در این دستگاه وجود دارد که به آن شیشه تحت خلا گفته می‌شود. آلت تناسلی فرد درون این شیشه قرار می‌گیرد. سپس پمپ دستگاه مکشی ایجاد می‌کند و آلت به درون شیشه راه پیدا می‌کند.

واشر روی شیشه دستگاه

در بعضی از مدل‌های دستگاه وکیوم مردانه واشر دیده می‌شود. این واشر در بخش خارجی شیشه قرار گرفته است و به کمک آن خون در آلت تناسلی باقی مانده و پمپ زدن بیهوده نخواهد بود.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

شیوه‌های مختلفی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان اختلال نعوظ را درمان کرد؛ اما دستگاه وکیوم مردانه دارای مزیت‌های بسیاری در مقایسه با سایر روش‌ها است. در صورتی که به شکلی منظم و مداوم از این دستگاه استفاده کنید، نتایج آن را مشاهده خواهید کرد. از جمله مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • برطرف کردن مشکل اختلال نعوظ
  • تجربه کردن برقراری یک رابطه جنسی خوب
  • برقراری رابطه صمیمانه میان زوجین
  • بالا بردن اعتمادبه نفس آقایان در طول رابطه جنسی
  • پایین آوردن میزان مصرف قرص یا سایر داروها
  • یک شیوه درمان با قیمتی پایین و بدون دردسر
  • بدون احساس درد یا عارضه جانبی خاصی
این مطلب را نیز از دست ندهید:  مزایای دستگاه وکیوم آقایان

خطرات و عوارض استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

طبق نظر بیشتر متخصصان، دستگاه وکیوم مردانه شیوه‌ای موثر و ایمن در راستای درمان اختلال نعوظ به شمار می‌رود. استفاده از دستگاه وکیوم آقایان، در کنار مزیت‌های بسیاری که دارد معایبی نیز به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به استفاده از این دستگاه، نسبت به عوارض احتمالی آن آگاه باشید. موارد زیر اشاره به خطرات و عوارض استفاده از این دستگاه دارند:

  • کبودی یا درد
  • پاره شدن رگ‌های خونی
  • بی‌حسی، تغییر رنگ یا سوزن سوزن شدن پوست
  • احساس غیرطبیعی نعوظ
  • عدم استحکام
  • داشتن حس گیر افتادن منی یا انزال دردناک
  • اثرات روانی

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه به شما کمک می‌کند تا مسئله اختلال نعوظ را برطرف کنید. با استفاده از آن، می‌توان به هنگام برقراری رابطه زناشویی از خود عملکرد مناسبی نشان داد. این دستگاه در واقع مکشی در نزدیکی آلت تناسلی ایجاد می‌کند. همین عامل سبب می‌شود که خون به درون آلت تناسلی جریان یابد. پس از این‌که خون به دنبال مکش به آلت تناسلی ورود پیدا کرد و فضای خلا ایجاد شد، از یک حلقه یا واشر پلاستیکی نرم کمک می‌گیرند و آن را به پایانه آلت تناسلی متصل می‌کنند. همین عامل سبب می‌گردد که خون از آلت خارج نشود و نعوظ فرد از دست نرود. برای این‌که دستگاه وکیوم مردانه اثرگذاری لازم را داشته باشد، بهتر است که با مراحل و چگونگی استفاده از آن آشنا شوید. مراحل استفاده از این دستگاه به شرح زیر هستند:

  1. پیش از آن‌که از دستگاه وکیوم مردانه استفاده‌ای داشته باشید، ترجیحا می‌بایست موهای اضافی حوالی آلت تناسلی خود را شیو کنید. (انجام این کار لزومی ندارد؛ اما برای گیر نکردن مو در واشر بهتر است که انجام شود).
  2. در قدم اول، دسته وکیوم را به شکل مستقیم و به کمک لوله رابط به دستگاه اتصال دهید.
  3. آلت تناسلی می‌بایست به خوبی شسته و خشک شود.
  4. بعد از این‌که دستگاه را خریداری کرده‌اید، عموما سه سایز مختلف واشر وکیوم مردانه دیده می‌شوند. انتخاب شما باید سایزی باشد که با اندازه آلت تناسلی همخوانی داشته باشد.‌
  5. واشر را به شکل کامل به گونه‌ای که لبه های لوله را احاطه کند، روی ورودی لوله جایگذاری کنید.
  6. برای راحتی خود به هنگام استفاده از این دستگاه می‌توانید از ژل روان‌کننده یا ژل لوبریکانت کمک بگیرید.
  7. پس از آن، آلت تناسلی را درون واشری که روی لوله پلاستیکی قرار گرفته است، جای دهید.
  8. اکنون به آرامی از پمپ دستی کمک بگیرید تا فضایی خلا ایجاد شود.
  9. ترجیحا بعد از هر بار پمپ کردن به مدت سه ثانیه توقف داشته باشید. مکش و خلا کمک می‌کند تا خون به آلت تناسلی راه یافته و نعوظ انجام شود.
  10. هنگامی که نعوظ به صورت کامل شکل گرفت، واشر را در پایانه آلت تناسلی جای دهید. با انجام این کار، خون در آلت تناسلی باقی مانده و نعوظ انجام خواهد شد.
  11. اکنون زمان خارج کردن آلت تناسلی از لوله است.
  12. حال می‌توانید رابطه جنسی برقرار کنید.
  13. حواستان باشد که مدت زمان میان نصب واشر تا رسیدن به انتهای رابطه نباید بیشتر از پانزده دقیقه به طول بی‌انجامد.
این مطلب را نیز از دست ندهید:  ناتوانی جنسی و درمان آن چیست؟

مدت زمان رسیدن به نعوظ با دستگاه وکیوم مردانه

مدت زمان رسیدن به نعوظ با دستگاه وکیوم مردانه

مدت زمان رسیدن به نعوظ با دستگاه وکیوم مردانه

تصور بعضی از افراد بر این است که به کمک دستگاه وکیوم مردانه، نعوظ بسیار سریع اتفاق می‌افتد. بهتر است بدانید که همه مردان از شرایط یکسانی برخوردار نیستند و به همین علت نمی‌توان مدت زمان مشخصی را برای رسیدن به نعوظ تعیین کرد. عوامل روحی و روانی بر مدت زمان رسیدن به نعوظ اثری مستقیم دارند. عموما مردانی که از دستگاه وکیوم استفاده می‌کنند، در کمتر از بیست دقیقه نعوظ را تجربه می‌نمایند.

با این وجود، باز هم مدت زمان رسیدن به نعوظ در میان افراد یکسان و ثابت نخواهد بود. افراد برای رسیدن به نعوظ بهتر است که از لحاظ روحی خود را در وضعیتی خوب قرار دهند و پس از آن، منتظر بمانند تا نتایج حاصل شود. برطرف کردن اختلال نعوظ امری زمان‌بر به حساب می‌آید و افراد برای رسیدن به نعوظ می‌بایست صبور باشند.

نکات مهم به هنگام خرید و استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

پیش از آن‌که اقدام به خرید دستگاه وکیوم آقایان کنید، بهتر است یک سری نکات را مد نظر قرار دهید. هرگز نباید واشر خیلی تنگی را انتخاب کنید؛ چراکه استفاده از آن می‌تواند آسیب زننده باشد و موجب رنجش شما شود. واشر خیلی گشاد نیز اثر مثبتی بر درمان این مشکل نخواهد داشت. بنابراین حتما از سایز مناسب خود استفاده کنید. علاوه‌بر این کش لاستیکی این دستگاه حداکثر پانزده دقیقه باید در طول رابطه جنسی روی آلت قرار بگیرد و هرگز اجازه ندهید که از این مدت بیشتر شود.

هرگز این دستگاه را با هدف افزایش سایز آلت تناسلی به کار نگیرید؛ چراکه در این صورت به آلت تناسلی آسیب وارد خواهد شد و همچنین این کار اثرگذار نخواهد بود. در زمان استفاده از وکیوم، مصرف دارو می‌بایست تحت نظر پزشک باشد. در غیر این صورت، امکان دارد که فرد در زمان استفاده از این دستگاه به خونریزی داخلی دچار شود‌.

 

 

در ادامه مطالعه مقالات زیر نیز به شما پیشنهاد میشود:

 

 

0/5 (0 نظر)