رابطه جنسی نقش مهمی بر کیفیت رابطه زناشویی زوجین دارد و یکی از عوامل اثرگذار بر کیفیت رابطه جنسی را می‌توان رسیدن به نعوظ کامل دانست. با این وجود، امروزه افراد بسیاری از اختلال نعوظ رنج می‌برند و به دنبال راه‌ حلی موثر برای برطرف کردن این مسئله هستند. استفاده از دستگاه وکیوم مردانه یکی از راه‌ حل‌های موثر و کارآمد برای رفع اختلال نعوظ به حساب می‌آید. برای کسانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند، ممکن است این سوال مطرح شود که مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه چقدر است؟

آشنایی با دستگاه وکیوم مردانه

آشنایی با وکیوم مردانه

آشنایی با وکیوم مردانه

یکی از شیوه‌های موثر درمان اختلال نعوظ را می‌توان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه دانست. این دستگاه کمک می‌کند مکش ایجاد شود و‌ خون در آلت تناسلی فرد تجمع یابد. همین مسئله سبب می‌گردد که شخص به صورت کامل نعوظ را تجربه نماید. عملکرد آسان و موثر دستگاه وکیوم مردانه سبب شده که افراد بسیاری به استفاده از آن روی بیاورند.

آشنایی با انواع دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه مدل‌های مختلفی دارد و همه آن‌ها در جهت رفع اختلال نعوط به کار برده می‌شوند‌. پیش از اقدام به خرید آن‌ها، بهتر است که با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. از جمله نمونه‌های این دستگاه می‌توان به نوع برقی و دستی آن اشاره کرد.

دستگاه وکیوم مردانه دستی یکی از نمونه‌های آن به شمار می‌رود. این نوع دستگاه وکیوم مردانه کارکرد ساده‌ای داشته و به نسبت سایر دستگاه‌ها نیز قیمت پایین‌تری دارد. پمپ این دستگاه به صورت ساده عمل کرده و به کمک دست کار می‌کند. از دیگر مدل‌های دستگاه وکیوم برقی می‌توان به نوع برقی آن اشاره کرد. پمپ این دستگاه از نیروی برق کمک گرفته و همچون مدل قبلی به شکل دستی نیست. از ویژگی‌های بارز این مدل از دستگاه وکیوم مردانه می‌توان راحتی و قدرت بالای آن را ذکر نمود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  از کجا بدانم دچار اختلال نعوظ هستم؟

نوع دیگری از دستگاه وکیوم مردانه به صورت شارژی عمل می‌کند. این دستگاه به نوع برقی آن شباهت داشته و تنها تفاوت آن‌ها در این است که این مدل از دستگاه وکیوم، از یک باتری استفاده می‌کند. دستگاه وکیوم مردانه شارژی همچنین از قابلیت شارژ شدن نیز برخوردار است. این مورد یکی از مزایای دستگاه وکیوم مردانه شارژی در مقایسه با نوع برقی آن به حساب می‌آید؛ چراکه با داشتن نوع شارژی، شما دیگر مجبور نخواهید بود که آن را به برق اتصال داده و همین یک امتیاز خوب محسوب می‌شود.

دستگاه وکیوم مردانه مناسب چه افرادی است؟

دستگاه وکیوم مردانه مناسب چه افرادی است؟

دستگاه وکیوم مردانه مناسب چه افرادی است؟

دستگاه وکیوم مردانه امروزه کاربردهای بسیاری دارد و یک وسیله تفریحی به حساب نمی‌آید. به همان میزان که افراد بیشتری با این دستگاه آشنا می‌شوند؛ این دستگاه طرفداران بیشتری نیز پیدا می‌کند. البته هدف تمامی افراد از استفاده از آن یکسان نخواهد بود. در صورتی که از این دستگاه به درستی استفاده کنید؛ این دستگاه در کنار اثرات مثبتی که دارد به حفظ سلامت شما نیز کمک خواهد کرد. از جمله مواردی که برای برطرف کردن آن‌ها از دستگاه وکیوم مردانه کمک گرفته می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بعضی از افراد استفاده از دستگاه وکیوم مردانه را راهی برای ایجاد نعوظ به صورت موقت می‌دانند.
  • برخی بر این باور هستند که دستگاه وکیوم مردانه در بزرگ شدن آلت تناسلی نقش دارد.
  • بعضی از افراد در راستای رفع اختلال نعوظ این دستگاه را به کار می‌گیرند.
  • یک‌سری از افراد نیز از این دستگاه کمک می‌گیرند تا نعوظ خود را در طول رابطه جنسی حفظ کنند.

دستگاه وکیوم مردانه چگونه عمل می ‌کند؟

دستگاه وکیوم مردانه در واقع به شما کمک می‌کند تا مسئله اختلال نعوظ را برطرف کنید. در این صورت آلت تناسلی در زمان برقراری رابطه جنسی عملکرد خوبی را از خود نشان خواهد داد. این دستگاه کمک می‌کند تا در ناحیه آلت تناسلی مکشی ایجاد شود. به واسطه این مکش، خون به درون آلت تناسلی جریان پیدا خواهد کرد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  اختلالات آلت تناسلی مردان، علایم و درمان آن ها

پس از آن‌که خون در اثر مکش به آلت تناسلی راه یافت و خلا به وجود آمد، از یک حلقه یا واشر پلاستیکی نرم استفاده می‌شود. این حلقه روی پایانه آلت تناسلی قرار داده شده و کمک می‌کند تا خون در آن نگه داشته شود. در این صورت نعوظ فرد حفظ خواهد شد. برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه راه سختی را در پیش ندارید. موارد زیر به ترتیب به طرز استفاده از دستگاه وکیوم مردانه اشاره دارند:

  1. پیش از این‌که از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنید، می‌بایست موهای زائد نزدیک آلت تناسلی مرد شیو شود. (مجبور نیستید که این کار را انجام دهید؛ اما برای این‌که مو در واشر گیر نکند، بهتر است که شیو صورت گیرد).
  2. شست‌و‌شوی آلت تناسلی باید به خوبی انجام شود.
  3. اول از همه، دسته وکیوم به شکل مستقیم یا به کمک لوله رابط باید به دستگاه متصل شود.
  4. در کنار دستگاه عموما شاهد سه سایز مختلف از واشر وکیوم مردانه خواهید بود. انتخاب شما باید واشری باشد که سایز آن با آلت تناسلی شما تناسب داشته باشد.
  5. واشر را به شکل کامل به گونه‌‌ای که لبه های لوله را بپوشاند، روی ورودی لوله نصب کنید.
  6. برای این‌که استفاده راحت‌تری از این دستگاه داشته باشید می‌توانید از ژل روان‌کننده یا همان ژل لوبریکانت کمک بگیرید. آغشته شدن آلت تناسلی به این ژل می‌تواند به روان‌سازی آن کمک کند.
  7. اکنون زمان قرار دادن آلت تناسلی به درون واشر است و منظور واشری بوده که روی لوله پلاستیکی قرار گرفته است.
  8. حالا به آرامی از پمپ دستی کمک بگیرید و عمل پمپ کردن را شروع کنید تا خلا ایجاد شود. (پمپ شما ممکن است به شکل دستی یا برقی عمل نماید).
  9. ترجیحا میان هر دفعه پمپ کردن سه ثانیه کار خود را متوقف سازید. مکش و خلا ایجاد شده کمک می‌نماید تا خون به آلت تناسلی راه یافته و نعوظ شکل بگیرد.
  10. هنگامی که نعوظ به صورت کامل شکل می‌گیرد، واشر در پایانه آلت تناسلی گذاشته می‌شود. با انجام این کار، نعوظ از دست نخواهد رفت و خون درون آلت تناسلی حفظ خواهد شد.
  11. اکنون زمان بیرون آوردن آلت تناسلی از درون لوله است.
  12. در این زمان امکان برقراری رابطه جنسی فراهم است.
  13. حواستان باشد که فاصله میان گذاشتن واشر تا اتمام رابطه نباید بیشتر از پانزده دقیقه باشد.
این مطلب را نیز از دست ندهید:  راهکارهای فوق العاده کاربردی بزرگ کردن آلت تناسلی

برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه چه مدت زمانی لازم است؟

برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه چه مدت زمانی لازم است؟

برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه چه مدت زمانی لازم است؟

امروزه افراد بسیاری دستگاه وکیوم مردانه را در جهت رفع اختلال نعوظ به کار می‌گیرند. اگر به درستی از این دستگاه استفاده شود، می‌توان شاهد اثرات مثبت آن در طول رابطه جنسی خود بود. از این دستگاه تنها برای مدت زمان کوتاهی باید استفاده کنید و استفاده بیشتر از آن ممکن است عوارضی را برای شما در پی داشته باشد. فاصله میان جایگذاری واشر تا انتهای رابطه نباید از پانزده دقیقه تجاوز کند. همچنین شاید تعداد دفعات استفاده از این دستگاه در طول روز برای شما جای سوال باشد.

در پاسخ به آن باید ذکر شود که این مسئله بستگی به میزان توانایی شخص در تحمل این دستگاه دارد. بعضی از افراد ممکن است که تنها یک‌بار در روز بتوانند آن را تحمل کنند؛ اما برای برخی دیگر از افراد، امکان داشته که استفاده از آن به صورت چند بار در روز نیز امکان‌پذیر باشد. تحقیقات بسیاری در این زمینه انجام گرفته شده‌اند و براساس آن، بیش از دو دفعه استفاده از این دستگاه در طول روز توصیه نمی‌شود.

 

همچنین مطالعه مقالات زیر نیز پیشنهاد میشود:

0/5 (0 نظر)