7 راهکار ایده آل برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

در حالی که نزدیک به ۴۵ درصد از مردان معتقدند که اندازه آلت تناسلی آنها کوچک است، بزرگ کردن آلت تناسلی مردان تبدیل به یک هدف بزرگ در زندگی آنها شده است. این موضوع باعث شده که افراد زیادی به دنبال راهکار های دارویی یا حتی جراحی باشند تا سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند. اما چند حقیقت جالب در این زمینه وجود دارد:

  • میانگین اندازه آلت تناسلی در مردان در حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی متر است
  • به طور متوسط اندازه آلت تناسلی در مردان در حالت غیر نعوظ باید بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر باشد
  • تغییر اندازه آلت تناسلی در بیشتر جمعیت دنیا بین ۱۲ سانتی متر تا ۱۶ سانتی متر تغییر میکند.

بله شما هم مطمئن باشید که از لحاظ سایز آلت تناسلی مشکلی ندارید. اما اگر احساس می کنید که نسبت به میانگین و متوسط جهانی کمتر است، می توانید از راهکارهای زیر برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کمک بگیرید.

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

دستگاه وکیوم آقایان ابزار مناسبی برای غلبه بر مشکل اختلال نعوظ است که روند کلی فعالیت آن بر مبنای ایجاد حالت مکش و در نتیجه انتقال جریان خون به قسمت داخلی آلت تناسلی است. این دستگاه شرایط را برای برقراری جریان خون در رگ های خونی داخلی آلت تناسلی را به وجود می آورد و به همین دلیل باعث می‌شود که فرد حالت نعوظ را با کیفیت بالا تجربه کند و برای مدت زمان مشخصی از آن در رابطه جنسی استفاده کند.

اما نقش دستگاه وکیوم مردانه در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان هم به شکل فیزیکی و هم به شکل بیولوژیکی امکان پذیر است. با توجه به تاثیری که این دستگاه در کیفیت حالت نعوظ دارد، به شکل تقریبی می تواند تا ۲ سانتی متر در افزایش موقتی اندازه آن نقش داشته باشد. اما اخیراً در تحقیقات علمی مشخص شده که بالا رفتن جریان خون به کمک دستگاه وکیوم آقایان می تواند به رشد بافت های داخلی کمک کرده و این در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر گذار است.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  درمان اختلال نعوظ با دستگاه وکیوم آلت تناسلی

 ماساژ آلت تناسلی

خود ارضایی برای مردان تبعات روانی و فیزیکی بسیاری به دنبال دارد که یکی از آنها زود انزالی است. اما بحث ماساژ آلت تناسلی از بحث خود ارضایی مجزا است و به حالتی گفته می شود که فرد با حرکات نرم و طولی بافت های آلت تناسلی خود را نرمش می دهد. این روش از لحاظ عملکرد شباهت بسیار زیادی به دستگاه وکیوم مردانه دارد و می‌تواند جریان خون را در بافت های داخلی آلت تناسلی افزایش دهد.

یکی دیگر از تفاوت های ماساژ دادن آلت تناسلی با خود ارضایی در این است که با حرکات نرم و ملایم انجام می‌شود که در کاهش اضطراب نقش داشته و می‌تواند به بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کمک کند. در اکثر تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که باید ماساژ دادن با حرکات طولی و عرضی و با شدت کم انجام شود و قبل از رسیدن به حالت ارضا هم متوقف شود. انزال در این وضعیت تبعات بدی به دنبال دارد و فرد باید در لحظه رسیدن به انزال کار خود را متوقف کند.

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

متاسفانه در سال ۲۰۱۵ گزارش شده که از جراحی به عنوان یک راهکار برای زیبایی و تغییر سایز آلت تناسلی استفاده می شود. اما پزشکان و متخصصان ارولوژی معتقدند که این جراحی صرفاً برای کسانی است که اندازه آلت تناسلی آنها بسیار کوچک است و با استفاده از جراحی می توان اندازه آن را تا حدود ۵ تا ۶ سانتی متر افزایش داد.

روش های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان متفاوت و متنوع هستند و طبیعی است که نحوه انجام و هزینه آنها با یکدیگر متفاوت است. در برخی موارد جراحان از ایمپلنت آلت‌تناسلی استفاده می‌کنند که در گرفتن حالت نعوظ و افزایش اندازه آلت تناسلی تاثیر گذار است. اما برخی از جراحان راهکارهای دیگری مانند تزریق چربی یا تغییر وضعیت آلت تناسلی را امتحان می کنند که به نظر پزشک بستگی دارد. نکته نگران کننده این است که در یک مطالعه در اروپا مشخص شده که تنها ۳۵ درصد از مردان از نتیجه این جراحی اعلام رضایت کرده اند.

این مطلب را نیز از دست ندهید:  پریاپیسم، شناخت و درمان

کاهش وزن و تراشیدن موی اطراف آلت تناسلی

در تحقیقات روانشناختی صورت‌گرفته در مورد سایز آلت تناسلی و نگرانی مردان مشخص شده که ریشه اصلی اضطراب آنها مربوط به زاویه نگاه فرد است. در حقیقت دیدگاه افرادی که از نمای جانبی نگاه می کنند نسبت به دیدگاه کسانی که از بالا نگاه می‌کنند متفاوت است و این باعث می‌شود که مواردی مانند افزایش وزن منجر به کوچک دیده شدن آلت تناسلی شود. ضمن اینکه افزایش وزن می تواند روی جریان خون در آلت تناسلی تاثیر گذاشته و حالت نعوظ آن را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین به عنوان به یک راهکار مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان می‌توانید ورزش کردن برای کاهش چربی بدن و همچنین تراشیدن موی اطراف آلت تناسلی را برای نمای بهتر در نظر بگیرید. در هر صورت فعالیت بدن به شکل فیزیکی می تواند چربی های اطراف آلت تناسلی را از بین ببرد و این به خودی خود در برجسته تر شدن آلت تناسلی تاثیر گذار است.

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

داروهای خوراکی برای درمان اختلال نعوظ

داروهای خوراکی متنوعی در بازار وجود دارد که از آنها برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شود. در حقیقت این داروها به عنوان گزینه هایی برای افزایش فشار خون شناخته می‌شوند که با توجه به تأثیر غیرمستقیم آنها روی جریان خون در آلت تناسلی، طبیعی است که کیفیت نعوظ فرد را بالاتر می برند و در نتیجه فرد می تواند آلت تناسلی خود را بزرگ تر ببیند.

نکته ای که در مورد استفاده از داروهای خوراکی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد این است که مصرف خودسرانه آنها می‌تواند تبعات بدی به دنبال داشته باشد. این داروها در ساده ترین حالت ممکن است عوارض جانبی خاص خود را دارند که سردرد و کرختی رایج‌ترین آنهاست. اما کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند با مصرف این داروها در معرض بیماری قلبی یا حتی سکته قلبی قرار می گیرند و احتمال مرگ آنها افزایش می یابد. به همین دلیل در مورد مصرف آنها باید با متخصصین ارولوژی صحبت کنید

این مطلب را نیز از دست ندهید:  شناخت و درمان اختلال عملکرد جنسی زنان

وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید

 در اغلب مردان مشکلاتی مانند کوچک بودن آلت تناسلی و اختلال نعوظ ریشه در مشکلات سلامتی خود فرد دارد که با درمان آنها می توان مشکلات زمینه ای فرد را هم برطرف کرد. به عنوان مثال در مطالب قبلی گفتیم که بیماری‌های قلبی، کلسترول بالا و فشار خون، دیابت و اختلالات خواب به طور مستقیم در به دست آوردن حالت نعوظ تاثیرگذار هستند و ممکن است منجر به ناتوانی جنسی فرد شوند.

اگر یک فرد در به دست آوردن حالت نعوظ با کیفیت دچار مشکل شود، به احتمال زیاد اندازه آلت تناسلی خود را بسیار کوچکتر از حالت طبیعی می‌بیند و به همین دلیل به دنبال انجام راهکارهای مختلف برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان می گردد. در این وضعیت پزشکان و متخصصان درمان بیماری‌های زمینه‌ای مانند بیماری قلبی و کلسترول بالا را توصیه می کنند و در حقیقت راهکارهایی برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن پیشنهاد می دهند. ضمن این که می‌توان در کنار آن از روش‌های دیگری هم به صورت همزمان استفاده کرد تا نتیجه درمان به شکل پررنگ‌تری دیده شود.

امیدواریم به سوالات و ابهامات شما در زمینه بزرگ کردن آلت تناسلی مردان پاسخ مناسبی داده باشیم، اما برای مشاوره بیشتر در این زمینه و انتخاب گزینه درمانی مناسب می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

3.1/5 (11 نظر)